איוונה, התאהבה באסיר נידון למוות בגיל 24. יוטיוב, צילום מסך
צילום מסך/יוטיוב

"התאהבתי בנידון למוות בגיל 24, ועד היום לא פגשתי גבר כמוהו"

26.3.2024 / 7:56

איוונה התאהבה בגיל 24 באסיר נשידון למוות עקב הריגת שוטר. הם היו ארבע שנים יחד ותכננו להבריח אותו מהכלא ולהיות יחד, אפילו אם זה אומר להיתפס ולהיהרג יחד. בסופו של דבר התוכניות השתנו וחייה של איוונה השתנו ללא היכר. אהבה זה כואב

התחלתם זוגיות סבב ב'? עורך הדין ישי מויאל מסביר מה הסיכוי שתישארו יחד/וואלה! + בשיתוף אימפקט

כשאיוונה בת ה-24 התאהבה ברוצח שמוחזק בכלא בתאי הנידונים למוות, היא לא חשבה. היא לא חשבה על אבא שלה, שהיה כלוא בכל שנות צעירותה ושהוא הסיבה למשיכה שלה לאסיר מלכתחילה, היא לא חשבה על מה עלול לקרות לחיים שלה לקשור את עצמה רגשית לאסיר, ובטח שלא חשבה שהוא זה שיסיים את זה וישאיר אותה שבורת לב.

האסיר, בנג'מין ריצ'י, נהג בטנדר גנוב בשנת 2000 כששוטר קלט אותו ורדף אחריו. הטנדר נכנס לתאונה, נהרס, וכשכמעט נתפס, עשה ריצ'י את המעשה ששגזר את דינו - הוא ירה חמש יריות, ואחת מהן פגעה, והרגה את השוטר.

זו לא הטרדה מינית - על הטענה של רבל וילסון נגד סשה ברון כהן
"אמא שלי אומללה עם אבא שלי, ואני ממש רוצה לארגן לה רומן"
אני מטפלת מינית, ואלה 6 הטעויות שאנשים עושים במיטה


ריצ'י הורשע ונידון למוות, ועד שניתן היה לקבוע את הוצאתו להורג, הוא הוחזק בכלא במדינת אינדיאנה. בזמן הזה הצטלם לסרט תיעודי ביוטיוב, שם שמה לב אליו איוונה, אז בת 24, שהחליטה לכתוב לו. תוך זמן קצר היא החליטה לטוס מביתה שבשבדיה לארה"ב כדי לפגוש את ריצ'י. הזוג נפגש יותר מ-10 פעמים והתאהב.

בנימין ריצ׳י, אסיר נידון למוות. יווטיוב, צילום מסך
ירה חמש יריות. אחת הרגה שוטר. ריצ׳י/צילום מסך, יווטיוב

איוונה מתארת ​​את ריצ'י כמצחיק וחיובי - "בכל פעם שהלכתי לראות אותו קבענו שבוע כדי שנוכל לקבל ביקורים במשך כל השבוע", היא סיפרה "בגלל שהייתי מבקרת מחו"ל, אפשרו לי לבלות איתו את כל היום עד 16:00".

איוונה, כיום בת 31, מספרת שברגע שהיא הסתכלה לראשונה בעיניו, היא הרגישה שהיא רוצה להיות איתו לנצח. "לא יכולתי לדמיין חיים בלעדיו", אמרה. "זה היה או להיות איתו או למות איתו." וכך תוכננה התוכנית להבריח אותו החוצה, תוכנית שהכינו באמצעות הודעות סודיות וטלפון נייד נסתר, שלדבריה היה "מדהים" מכיוון שככה הם יכלו לדבר כל הזמן.למרות שאיוונה ידעה שכנראה לא תוכל להקים משפחה עם ריצ'י, הודתה שהספיק לה הסיכוי שיוכלו לבלות יחד שבוע לפני שיימצאו, ואולי ייהרגו, על ידי המשטרה.

"בסופו של דבר, הוא אמר לי שהוא לא רוצה לסכן את חיי כדי שהוא יוכל לצאת", אמרה. "ואז השתגעתי כי כל התוכנית שלי לחיים שלי הייתה להיות איתו. כשהוא אמר לי את זה, התחלתי לעשות אופיאטים. טעמתי את האופיאטים לראשונה בניתוח והמשכתי. אז פגשתי סוחר סמים שמכר הרואין, מה שהיה הרבה יותר זול מהכדורים שלקחתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

למרות המחיר הנמוך בסופו של דבר היא התחילה לצאת עם הגבר כדי לקבל גישה לסמים שלו, אבל כשהזוג סגרו שנתיים הוא החליט להיגמל והפסיק למכור סמים. איוונה, שלא הייתה מוכנה לשינוי הזה חיפשה קשרי סמים חדשים וניסתה למכור כדי להמשיך להשתמש אבל זה לא עבד, ובסוף נגמרו לה הכסף והסמים. חייה המשיכו להסתבך עד שנכנסה להריון עם בתה איריס, שלדבריה שינתה את חייה ועזרה לה לחזור לעצמה. עכשיו היא נקייה ומפוכחת, אבל עדיין חושבת על ריצ'י.

האמנם היא יודעת עמוק בפנים שמערכת היחסים שלהם לעולם לא תוכל להסתדר אבל היא אהבה אותו באמת, "רצתה למות לידו" לטענתה.
"הבטחתי שאהיה שם [בהוצאתו להורג]", היא אמרה "אבל אני לא יכולה - הבעיה שלי בחיים היא שאני הולכת בעקבות הלב ולא המוח, ואני לא יכולה לקחת סיכון כזה עכשיו". היא מתמקדת בגידול בתה איריס ומנסה לתת לה את כל מה שמגיע לה, אבל עד היום טוענת שהיא מעולם לא פגשה גבר כמו ריצ'י.

נכון לעכשיו ריצ'י עדיין כלוא בתא הנידונים למוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully