שארנה דומינטריקס באונלי פאנז. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

סייעת רופא שיניים פוטרה והפכה לדומנטריקס - זה השתלם מאד

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 12:05

כששרנה בת ה-27 מצאה את עצמה בלי עבודתה כסייעת לרופא שיניים אחרי שסירבה להתחסן נגד קורונה. עכשיו היא מצאה לעצמה נישה מאד ספציפית באונליפאנז והפכה לדומינטריקס - עכשיו היא עושה שש ספרות בחודש,

שארנה/צילום מסך אינסטגרם

אישה אוסטרלית שאיבדה את עבודתה במהלך המגיפה חשפה כיצד היא מרוויחה את לחמה, ומדובר בהכנסה של שש ספרות. שרנה בקמן עבדה כסייעת לרפואת שיניים במשך שש שנים כאשר נגיף הקורונה היכה והפחית את שעות העבודה שלה. במהלך חיפושיה אחרי עבודה חדשה היא ראתה נשים שיוצרות תוכן למבוגרים באונליפאנז, והחליטה גם היא לנסות את כוחה כדי להרוויח קצת כסף.

" בהתחלה לא לקחתי את זה ברצינות, אבל אז איבדתי את העבודה שלי כי לא רציתי להתחסן, וזה היה השלב שבו התחלתי באמת לנסוק". שרנה בת ה-27 מצאה לעצמה נישה מאד ספציפית באתר למבוגרים והלכה עליה - עכשיו היא עושה שש ספרות בחודש, ולדבריה היא בדרך להרוויח 1.5 מיליון דולר בשנת 2024.

זו לא הטרדה מינית - על הטענה של רבל וילסון נגד סשה ברון כהן
"הכנסתי למיטה של בעלי 16 נשים - ואני במצוד אחרי עוד"
"התאהבתי בנידון למוות בגיל 24, ועד היום לא פגשתי גבר כמוהו"


"הייתי בחורה די רגילה כשנכנסתי לראשונה לעסק הזה, ואז התחלתי לקבל את הבקשות האלה, והם הציעו כסף, והרבה, עבור זה", אמרה "הייתי כזה 'תכלס, מה הבעיה? אני אעשה את זה'. הם יגידו לי את הדברים המוזרים שהם רוצים לשמוע ואני אנסה לתת להם את זה".

שארנה דומינטריקס באונלי פאנז. אינסטגרם, צילום מסך
שארנה דומינטריקס באונלי פאנז/צילום מסך, אינסטגרם

זו הייתה טריטוריה חדשה עבור שרנה - לדבריה אם היו שולאים את חבריה הם היו מתארים אותה כחברותית, פתוחה וקלילה, כשלמעשה בעולם החדש הזה היא הפכה לאט לאט לדומינטריקס, ואפילו מצאה שזה דווקא כיף להיכנס לתפקיד ה"מרושע" הזה שהיה כל כך לא דומה לחיי היום-יום שלה.
מפגש אחד מסוים שהיא זוכרת היה כשיצרה תוכן מותאם אישית עבור גבר שנעל עקבים לנשים ותיק יד, וביקש שהיא תשפיל אותו מילולית.

"הוא אמר לי לקרוא לו בכל מיני כינויים מרושעים, להגיד לו שהוא טיפש", אמרה. "הוא אהב את זה, ורצה עוד, ופשוט המשיך לשלם לי יותר ויותר, כך שאמשיך להגיד לו את הדברים האלה." שרנה מספרת שהיא מרוויחה יותר ממיליון דולר בשנה - והמקסימום שהרוויחה אי פעם היה 220,000 דולר בחודש. וזה עוד משתפר - בששת החודשים האחרונים היא הציגה שש ספרות והיא בדרך להרוויח 1.5 מיליון דולר (כ-978,825 דולר בנטו) ב-2024.

"זה לא מתאים לכולם. אני מכירה הרבה בנות שלא ממש יכולות להתמודד עם התעשייה כי את מקבלת הערות מרושעות אבל מסתבר שיש לי עור די עבה", אמרה שרנה והוסיפה שהחברות שלה ואמה תומכות בקריירה שלה."אני פשוט מנסה לא לקרוא את התגובות, והמעריצים שלי כולם אוהבים אותי. הרבה מהם היו בסביבה מההתחלה".

שרנה אמנם נהנית מהזמן שלה בתעשיית המין אבל אמרה שהיא מתכננת להשקיע בנכסים ולהתחיל קו בגדי ים או אופנה בעתיד."אני אוהבת אופנה. אני אוהבת להרכיב תלבושות, אז אולי משהו באיזור הזה. לא הבנתי ב-100 אחוז מה אני בעצם רוצה לעשות. אבל אני לא באה מכסף, ובאמת רוצה להיות מסוגלת לפרנס את עצמי, וגם את אמא שלי, שמתגוררת בדיור ממשלתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully