דני, התחתנה עם עצמה ובוגדת בעצמה. יוטיוב, צילום מסך
צילום מסך/יוטיוב

אישה שנישאה לעצמה בטקס חתונה מושקע, פותחת את היחסים

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 8:41

אישה שהתחתנה עם עצמה, עלתה על שרטון במערכת היחסים שלה עם עצמה, עכשיו בוגדת בעצמה. למרות התגובות המעליבות שהיא מקבלת ברשת על אקט האהבה העצמית שלה, היא טוענת שזה עשה לה רק טוב ושהיא לא מצטערת

חתונה גאה ראשונה בבניין עיריית חיפה/"רוב העיר"

ידעתן שיש דבר כזה סולוגמיה? כן כןץ מדובר באקט סמלי שלרוב ננקט על ידי נשים, שמחפשות להשתחרר מהצורך לקבל אישור מבחוץ, לנער מעל עצמן את הציפייה החברתית להתחתן, למשל, או להינשא לעצמן כאקט של אהבה עצמית. בקיצור, זה קשקוש, אבל כמו כל קשקוש בעולם, גם זה מקבל יחס רציני והגדרה מילונית. לפחות ניסיון לטבוע הגדרה. בחלק מהמאמרים זה נקרא גם סולופתיה.

לדברי הפסיכותרפיסטית ורוניק קון, חשוב להבחין בין סולופתיה שהיא בחירה רצונית להיות לבד, לבין כזו הנובעת מפחד ממערכות יחסים או עקב טראומה. פרקטיקה של סולוגמיה כאקט של אהבה עצמית וקבלה עצמית יכולה לאפשר לנשים לקבל ולאהוב את עצמן מבלי ליפול למלכודות של לחץ חברתי סביב נישואין מסורתיים. סולופתיה מייצגת צורה של קריאת תיגר על הפטריארכיה. מצד שני, אם התרגול מגיע מפחד ממחויבות או עבר כואב, הוא הופך להיות לא מועיל ולפעמים אפילו יכול למנוע מהאדם לבנות מערכות יחסים מאוזנות לטווח ארוך. חשוב להבין את הסיבות מאחורי החלטה זו לפני שאתה מתחתן עם עצמך.

"אבי בן ה-55 הכניס את חברה שלי בת ה-22 להריון. היא רק רוצה את הכסף שלו"
בלונדיניות אולי נהנות יותר, אבל ממש קשה לתחזק כזה שיער
כוכב הפורנו שמחפש זוגיות: "רק רוצה לחזור למישהי הביתה"

אישה אחת שנישאה לעצמה בחתונת החלומות שלה כונתה "נרקיסיסטית" על ידי המגיבים ברשת. דני, במקור מפלורידה, המתגוררת כיום בלוס אנג'לס, הוציאה 3,169 ליש"ט (4,000 דולר) על חתונה כדי להתחתן עם עצמה, לאחר שיצאה ל"מסע לאהבה עצמית".

הקוצ'רית ומשפיענית החיוביות הפכה ויראלית בשנה שעברה לאחר שביצעה אקט של סולוגמיה - והתחתנה עם עצמה - אך נתקלה בתגובות לא ממש חיוביות. "אני נשפטת בגלל שהוצאתי 4,000 דולר כדי להתחתן עם עצמי. לפני החתונה ביליתי כמה שנים בטיפול, רק בניסיון למצוא את עצמי. במהלך מסע האהבה העצמית שלי, הפסקתי לשתות, הפסקתי לקיים יחסי מין, ביליתי הרבה זמן איכות עם עצמי, לקחתי את עצמי לדייטים. פשוט באמת לגלות מה אני אוהבת". דני מספרת שהיא מעולם לא הבינה מה חלקו של גבר ביום החתונה מכיוון שזה "כל האירוע על הכלה" - והודתה שחלמה להתחתן עם עצמה מאז שהייתה ילדה.

היא הוסיפה: "למה אני לא יכולה לאהוב את עצמי? למה אני לא יכולה להתחתן עם עצמי? אני לא פוגעת באף אחד. תכננתי את החתונה לפני שסיפרתי על זה לאף אחד כי לא רציתי שמישהו ירתיע אותי מלהתחתן עם עצמי. ." היא אומרת שכל בני משפחתה וחבריה באו לתמוך בה כשהלכה במעבר כדי להגיע למראה ענקית שאליה תוכל להפנות את נדריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דני, התחתנה עם עצמה ובוגדת בעצמה. יוטיוב, צילום מסך
בעושר ובאושר, יאללה לבריאות/צילום מסך, יוטיוב

עם זאת, לא כולם מסכימים שזה הגיוני: "ההערה הכי פוגעת הייתה אנשים שאמרו שאני חייבת להתחתן עם עצמי כי אף אחד לא ירצה אותי. איזה מסרים אתם שולחים לאנשים? שהם לא אהובים, שהם לא ראויים - זה לא נכון, אני יכולה להתחתן עם גבר מחר. ואולי זה גם יקרה.

מאז שנישאה לעצמה, דני החלה לצאת שוב לדייטים בחיפוש אחר בן זוג רומנטי, לאחר שכבר מצאה קשר עמוק עם עצמה. היא אמרה: "אמשיך לתת השראה לנשים ולהראות לילדות קטנות שלאהוב את עצמן זה הדבר הכי יפה שהן יכולות לעשות".

בהתייחסו לנישואיה הייחודיים, אמר משתמש אחד: "יש הבדל בין נרקיסיזם לאהבה עצמית. היא אוהבת את עצמה ויש לה ביטחון עצמי. כל עוד היא מאושרת, זה כל מה שחשוב. לשנוא אותה לא יהפוך אותך לאדם טוב יותר. "

"אתה יכול לאהוב את עצמך מבלי 'להתחתן' עם עצמך." עונה מישהו "אם כבר, זה מראה שאתה לא באמת אוהב את עצמך, מכיוון שאתה מרגיש צורך לעמוד בציפיות החברתיות ולהתחתן בכל מקרה."

"לפני שנים הוצאתי פי 4 מהסכום הזה כדי להתחתן עם בן זונה שעזבתי תוך שנה" אמרה מגיבה נוספת "אם היא הייתה קוראת לזה 'טקס אישור עצמי', לא היו אומרים על זה מילה. היא עדיין מקווה למצוא אהבה עם בן זוג.לאהוב את עצמה יעזור לה למצוא אדם טוב ולא רק להסתפק במי שיבוא."

משתמש אחר תהה: "אם יצאת לדייט כשאתה נשוי לעצמך זו בגידה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully