ג׳ורדי לא רזה, וככה היא מספרת את זה לדייטים שלה. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"השאיר אותי באמצע הכביש כי אני נראית רזה יותר בתמונות שלי"

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 11:25

חוויותיהן של נשים מלאות באפליקציות הדייטים יכולות להיות מסמרות שיער. ג'ורדי מודה שהיא הרבה פחות בלחץ מהדייט עצמו מאשר מהתגובה של הגבר למראה שלה. למרות שהיא מקפידה לפרסם תמונות גוף מלא היא עדיין נתקלת בגברים משאוכזבים מגודלה, וגם מבטאים את זה בקול

פיתתה את האבא של הבחור שקרא לה שמנה/@milareallysings

ג'ורדי, מארצות הברית, חשפה ברשתות החברתיות שהיא נוקטת במספר צעדים כדי להכין דייט פוטנציאלי לעובדה שהיא לא רזה, ואיזור התגובות הוצף בכמות קורעת לב של נשים אחרות שחשפו שהן עושות את אותו הדבר. "'האם הוא יודע שאני לא רזה?' מי עוד מרגישה שהשאלה הזו לבדה מורידה את החשק כשזה מגיע לדייט?" שאלה ג'ורדי את העוקבים שלה בטיקטוק בסרטון שנראה קרוב למיליון פעמים. "לי זה קורה."

ג'ורדי אומרת שהיתה רוצה שחווית ההיכרויות שלה תהיה כמו של כולם מבלי שהמחשבה הטורדנית הזו תחדור למוח שלה, אבל רצתה להרגיע את העוקבים שלה שאם הם מרגישים כמוה, הם לא לבד. מסתבר שהיא צדקה. נשים רבות הציפו את מדור התגובות בחוויות משלהן שקשורות לדייטים ולמשקל גופן.

קוקו הייתה במיטה עם גברים מ-40 מדינות כולל ישראל - זה המנצח
אישה שנישאה לעצמה בטקס חתונה מושקע, פותחת את היחסים
"אבי בן ה-55 הכניס את חברה שלי בת ה-22 להריון"

ג׳ורדי לא רזה, וככה היא מספרת את זה לדייטים שלה. אינסטגרם, צילום מסך
איך הוא לא יודע שאני לא רזה?/צילום מסך, אינסטגרם

הדרך הנפוצה ביותר עבור אנשים להיפגש בימים אלה היא באמצעות אפליקציות היכרויות כמו טינדר, הינג', ובאמבל. כאשר פגשה מישהו באופן אישי ולא דרך אפליקציה, השאלה לגבי המראה שלה אפילו לא עלתה בראשה - אבל בכל פעם שפגשה מישהו באינטרנט, זה התנגן לה במוח בלופ.

"זה מוציא את החשק, כי במקום להתאים למישהי כי היא חמודה, כי הוא אוהב לדבר איתה ולהתמקד בזה, אז שנינו אני במקום זה מתמקדים במראה שלי", ג'ורדי אומרת שיש לה תמונות של גוף מלא בפרופילי ההיכרויות שלה שהיא גם מתעקשת להוסיף את הדייט הפוטנציאלי למדיה חברתית כמו אינסטגרם או סנאפצ'ט, שיוכל לברר כרצונו איך היא נראית מכל זוית.

"ועדיין השאלה הזו חיה בלי לשלם שכר דירה בראש שלי", אמרה, והוסיפה שלפעמים היא נמנעת אפילו לצאת לדייטים למקרה שתתמודד עם עוד דחייה על סמך גופה. כמה אנשים אמרו לה את זה ישירות, אבל העובדה שהיא לא רזה משחקת משחקים אכזריים עם תחשות הביטחון שלה, והיא אוהבת לצאת לדייט כמה שיותר בטוחה בעצמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג׳ורדי לא רזה, וככה היא מספרת את זה לדייטים שלה. אינסטגרם, צילום מסך
מקפידה לתת להם את האינסטגרם שלה, שיוכלו לבדוק מכל זוית/צילום מסך, אינסטגרם

"אפילו עם תמונות גוף מלאות אני עדיין מודאגת אם הזווית גורמת לי להיראות רזה יותר", אמר אחת המגיבות.

אחרת סיפרה שהמכונית שלה התקלקלה בדרך לדייט והדייט שלה פגשה אותה באמצע כדי לעזור לה, אבל אז טען שהוא השאיר משהו במכונית שלו, ולא חזר "הוא השאיר אותי בצד של הכביש המהיר ושלח לי הודעה כעבור 5 דקות ואמר שאני שמנה יותרממה שחשב, ובהצלחה. עכשיו אני צריכה להתמודד עם הפחד הזה".

אחרת סיפרה שיצאה לדייט והם תכננו להיפגש שוב, אבל כשהבגדים שלה ירדו הגבר אמר: "'לא אמרת לי שאת כזאת גדולה אז אני לא בטוח שאני יכול לעשות את זה'. אנחנו בדייט! כאילו, איך לא ידעת עד עכשיו???"

"אני עדיין בטראומה מדייט לפני 15 שנה שבו בחור ממש אמר לי שהוא חושב שאני רזה יותר", חשפה משתמשת אחרת.אם לא חוויתם חיים בגוף גדול יותר, אתם עלולים לחשוב שג'ורדי מגזימה עם החששות שלה יתר על המידה, אבל המציאות היא שג'ורדי רחוקה מלהיות היחידה שחווה את זה ככה.

הלן בירד, מנהלת שירותי חינוך בקרן פרפר, אמרה: "סטיגמת משקל היא אמיתית מאוד בחברה שלנו, הנובעת מסטנדרטים לא מציאותיים של יופי. אנחנו צריכים להעביר את התרבות שלנו לכזו שמקבלת יותר וממשית חוגגת ומקבלת בברכה גיוון".

ג׳ורדי לא רזה, וככה היא מספרת את זה לדייטים שלה. אינסטגרם, צילום מסך
תהיו כמה שיותר אותנטיות, ותתרחקו ממי שמבקר/צילום מסך, אינסטגרם

הקרן גם סיפקה כמה טיפים לאנשים באפליקציות, שחשים חרדה מהמראה שלהם:

- חשוב להיות אותנטיים בפרופיל ההיכרויות ולהימנע מהפיתוי לערוך את התמונות. "אם אתה מקבל את הגוף שלך כמו שהוא זה שולח מסר חזק לסובבים אותך ויכול לעזור להם להרגיש בנוח"

מומחית ההיכרויות סמנתה ג'יין הוסיפה "חשוב שאנשים כמו ג'ורדי יתמקדו באיזה סוג של אדם הם רוצים לפגוש, במקום בשאלה אם מישהו ישפוט אותם. היכרויות באינטרנט זה בעייתי כשמישהו נחשף עם פילטרים ותמונות ישנות. אותנטיות תגביר את ההצלחה במובן של משיכת האדם הנכון.

"אולי תקבלו פחות התאמות, אבל מי שיתאים יהיה קרוב יותר למה שאתם רוצים. יש אנשים מדהימים באינטרנט - זה לא שונה מלהיות בחדר צפוף. התמקדו במציאת האנשים הטובים שמעלים אותך למעלה. אם את פוגשת מישהו שמבקר אותך אז תשמחי שגילית את זה בשלב מוקדם לפני שהשקעת בהם רגשית, ותתרחקי, בדיוק כמו שהיית מתרחקת מריח רע - תתרחקי מאנרגיה רעה," אמרה סמנתה. "ותזכרי שאת טובה כמו שאת, שיש לך הרבה מה להציע, ויום אחד מישהו מדהים ימצא אותך. עד אז, תמשיכי לחפש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully