קוקו ביי שכבת עם גברים מכל המדינות כולל ישראל, ובחרה מנצח. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

קוקו הייתה במיטה עם גברים מ-40 מדינות כולל ישראל - זה המנצח

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 9:46

קוקו ביי, חשפנית ויוצרת תוכן שמה לה למטרה לברר איך גברים ממדינות שונות מתפקדים כמאהבים. לדבריה, היא בודקת קודם כל את הדרכון שלהם ורק אז מחליטה להיכנס למיטה. אחרי ששכבה עם גברים מ-40 מדינות, כולל ישראל - יש לנו מנצח

טריילר הסרט "איך לעשות סקס"/באדיבות קולנוע חדש

כוכבת הפורנו קוקו ביי, ששכבה עם גברים מיותר מ-40 מדינות שונות, פרסמה את דירוגה - מי הכי טוב במיטה, ומסתבר, לטענתה, שהסטריאוטיפים המוכרים מתקיימים בכל הנוגע לסקסיות. הפצצה הברונטית שטיילה הרבה בעולם ככוכבת סרטי מבוגרים אוסטרלית, הקפידה לבדוק את דרכוניהם של גברים לפני שנכנסה איתם למיטה ורק אז הלכה על זה. אחרי ששכבה עם גברים מ-40 מדינות כולל ישראל, יש לנו מנצח.

אישה שנישאה לעצמה בטקס חתונה מושקע, פותחת את היחסים
"אבי בן ה-55 הכניס את חברה שלי בת ה-22 להריון. היא רק רוצה את הכסף שלו"
בלונדיניות אולי נהנות יותר, אבל ממש קשה לתחזק כזה שיער


"החוקים שלי הם לספור את המדינה בדרכון שלו, לא איפה שהבחור מתגורר במקרה שלנו בזמן המפגש שלנו", אמרה. "היו לי גברים מאמריקה, קנדה, בריטניה, ישראל, אוסטרליה, האיטי , אל סלבדור, הולנד, נורבגיה ויוון, כמו גם צרפת, בלגיה, גרמניה, דנמרק, אירלנד, בליז, ג'יבוטי, ניקרגואה, איטליה, גואטמלה, שוויץ וארגנטינה. חכו, יש עוד:

קוקו ביי שכבת עם גברים מכל המדינות כולל ישראל, ובחרה מנצח. אינסטגרם, צילום מסך
קוקו ביי שכבת עם גברים מכל המדינות כולל ישראל, ובחרה מנצח/צילום מסך, אינסטגרם

"וגם מהונדורס, קוסטה ריקה, תאילנד,רוּסִיָה, קולומביה? אני לא בטוחה. אלבניה, ברזיל. הודו, ספרד, פרו, לבנון, אלג'יריה, קרואטיה, סרביה. ארמניה, סקוטלנד, אוקראינה וניו זילנד". מה שהכי הפתיע את קוקו הם הרגלי המין השונים שתרבויות שונות מעדיפות, והם לא מה שאתם עשויים לחשוב: "רבות מהתרבויות השמרניות נהנות מהאקטים הכי בוטים'", אמרה. "לדוגמה, נתקלתי בהרבה בחורים ערבים והודים שמאוד אוהבים 'פעולת אחוריות' במגוון צורות. אבל המאהבים שלי מברזיל היו הכי טובים. הם רק רצו ליהנות; לא משנה מה."

מצד שני, מניסיונה של קוקו, רבות ממדינות אירופה, כולל גרמניה ובריטניה, הפיקו כמה מהרגעים המשעממים ביותר במיטה.

"בצד החיובי של העניין, גיליתי שהם שואפים לרצות, אז הם תמיד מבקשים משוב ומקשיבים לביקורת", אמרה "מה אני רוצה? מה אני מעדיפה? מה ארצה לעשות הלאה?". גם טוב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קוקו ביי שכבת עם גברים מכל המדינות כולל ישראל, ובחרה מנצח. אינסטגרם, צילום מסך
אירופאים משעממים אבל מבקשים משוב בסוף האקט/צילום מסך, אינסטגרם

קוקו זוכרת לטובה שהייתה עם רוסי - היא מספרת שהיה מטורף, ואמרה שהיא ממש לא יכלה לעמוד בקצב הסיבולת שלו. דווקא אותו לא פגשה בנסיעה: "הוא גר בבניין שלי וזו הייתה אשמתי שזה נגמר", אמרה. "הייתי חייבת להגיד לו שאני לא מעוניינת להחזיק שעות. אני פשוט לא אוהבת את זה."

כשקוקו עבדה כחשפנית בקנדה, היא פגשה הרבה אלבנים וארמנים שהיו "צבעוניים מאד" עם בגדים ומכוניות רועשות, ובשלב "הפאק-בוי" שלהם. בדנמרק, בחור אחד סחף את קוקו מעל רגליה עם יכאטה, שם הם עשו את המעשה על הסיפון בלילה, והפליגו חזרה בבוקר. בתקופתה של קוקו בבלגיה, היא פגשה בחור ויאצה איתו תקופה, עד שיום אחד החליטה להסתכל בדרכון שלו.

היא מספרת: "הוא היה בן 18. לא האמנתי - הוא שיקר לגבי גילו. הוא אמר לי שהוא בן 20. ואז ראיתי את תאריך הלידה שלו וחשבתי, מה?"

טוב נו, צריך לשים גבולות איפשהו...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully