גווינית' פלטרו ובראד פאלצ'וק. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

גווינת' פאלטרו ויחסים פוליאמורים? הוידוי המפתיע של השחקנית

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 11:34

באשלות ותשובות באינסטגרם שאלו העוקבים את גווינית' פאלטרו אם היא חשבה לנסות אי פעם מערכת יחסים פוליאמורית. התשובה שלה הייתה מאד נחרצת

גווינת' פאלטרו חושפת את מתנת חג המולד שלה לעצמה - ויברטור ודאבל פיסטינג/GOOP

גווינת' פאלטרו, השחקנית והבעלים של חברת "Goop" שמייצרת מוצרי לייף סטייל, כולל המוצר הידוע ביותר שלה "נר בריח של הוגינה שלי", ידועה בגישתה המתקדמת והמשוחררת למערכות יחסים לאחר שטבעה את הביטוי "ניתוק מודע" שבמקום המושג "פרידה" בהקשר לגירושיה מבעלה לשעבר, כריס מרטין.

במהלך שאלות ותשובות באינסטגרם עם העוקבים, פאלטרו חשפה שהיא בעצם קצת יותר שמרנית ממה שחשבנו, ובכל הקשור למעמדה כאישה נשואה, היאמ מתייחסת ברצינות מלאה לשבועת הנאמנות ומגדירה עצמה "אישה של גבר אחד", ועל השאלה "האם אי פעם שקלת מערכת יחסים פוליאמורית?" עוקבת אחת שאלה (פוליאמוריה היא למעשה מספר מערכות יחסים רומנטיות בו זמנית) ענתה השחקנית ב"לא" נחרץ.

"לא תודה" אמרה זוכת האוסקר, "זה לא בשבילי אבל אני לא שופטת. אני די אישה של גבר אחד."
היא נשואה מ-2018 לבעלה בהווה, הכותב ומפיק הטלוויזיה בראד פלצ'וק. הם נפגשו לראשונה על הסט של "Glee" ב-2010, והתחתנו לאחר היכרות ממושכת בת ארבע שנים,

צבא קנדה יוצא נגד עובדת מין עם פטיש לחיילים במדים: "הם רק העניקו לי פרסום בחינם"
אפילו עכשיו: למה מעיין אדם עדיין מעוררת כל כך הרבה אנטגוניזם?
האישה הזאת נולדה עם שתי וגינות - היא משתמשת בהן ב"יעילות"

פאלטרו ומרטין, סולן קולדפליי, היו נשואים 10 שנים ויש להם שני ילדים משותפים, אפל ומוזס. הם הודיעו על הפרידה שלהם המכונה "ניתוק מודע" ב-2014, והגירושים הושלמו ב-2016. מאז הם נשארו דוגמה ומופת לאקסים שהם גם חברים - הם מבלים יחד כרביעייה לפעמים, יחד עם בת זוגו של מרטין דקוטה ג'ונסון.

יותר מזה, מרטין הצטרף לירח הדבש של פאלטרו באיים המלדיביים לאחר שנישאה לפאלצ'וק בספטמבר 2018, ועל פי הדיווחים נכלל בטיול סקי משפחתי באספן, קולורדו, באותה שנה.
פאלטרו דנה בעבר ב"אהבה" שהיא חשה גם כלפיבת זוגו של בעלה לשעבר "אני אוהבת אותה. ..." אמרה "אני יכולה להבין שזה נראה מוזר ולא קונבנציונלי. אבל פשוט מעריצה אותה", אמרה.

וזה הדדי: "אני תמיד חושבת על סימן האמפרסנד (הסימן &)" אמרה דקוטה לואניטי פייר בראיון בשנה שעברה "אני חושבת מה עוד אני יכולה להביא לסיטואציה, במקום להתנגד או להיות חסרת ביטחון - יש כל כך הרבה סיפוק בלהתעלות על דברים כאלה, אולי אני חושבת על מערכות יחסים כאלה אחרת כי גדלתי במשפחה שלי", אמרה ג'ונסון.

כידוע היא בתם של דון ג'ונסון ומלאני גריפית', שנישאו לזמן קצר ב-1976 ושוב ב-1989, לפני שהתגרשו סופית ב-1996. גריפית' הייתה נשואה בעבר לסטיבן באואר, ואיתו יש לה בן אחד, ואז לאנטוניו בנדרס משנת 1996, עד 2015, איתו הביאה את בתה השנייה, סטלה.

גם דון, 73, לא טמן ידו בצלחת. הוא היה נשוי חמש פעמים לארבע נשים, שתיים מהחתונות בוטלו תוך ימים, עד שלבסוף קשר את הקשר עם קלי פלגר ב-1999, ולהם שלושה ילדים. "כולנו היינו מאד סבבה [אחד עם השני]", מספרת דקוטה על ילדותה הייחודית. "אבל חוויתי את זה, אז אני לא רוצה את זה בחיים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully