גבר מאוכזב עם אישה במיטה. ShutterStock
ShutterStock

יעילות מנצחת חרמנות: הפעולה שגורמת לדור ה-Z לעשות פחות סקס

3.4.2024 / 8:47

אחרי אינספור כתבות על הרגלי המין המוזרים של הדור הצעיר, אנחו מתחילים להבין משהו - דור ה-Z באמת לא עושה הרבה סקס - אבל אולי זה כי הם מעדיפים לעשות דייטים ראשונים בוידאו במקום לפגוש אנשים פייס טו פייס

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

אולי בגלל שהאינפלציה הפכה את היציאה מהבית ליקרה יותר, דור ה-Z חוזר לטרנד הרומנטי של עידן הקורונה וממשיך לעשות דייטים באופן וירטואלי. אפליקציית היכרויות בשם 'ווינגמן' סקרה 500 אנשים בגילאי 18 עד 27 ושאלה על העדפות הדייטינג שלהם, דווח ב-Business Insider. הם גילו ש-65% העדיפו להיפגש בדיגיטל. זה השינוי המשמעותי ביותר מאז שיא המגיפה, לפי מייסדת ווינגמן, טינה ווילסון.

"יוזרים בקבוצת הגיל הזו פשוט אימצו את זה כי זה יעיל", אמרה הבוסית של אפליקציית ההיכרויות "אתה יכול לנהל צ'אט מהיר ולראות אם יש ניצוץ או אין."

גווינת' פאלטרו ויחסים פוליאמורים? הוידוי המפתיע של השחקנית
צבא קנדה יוצא נגד עובדת מין עם פטיש לחיילים במדים: "הם רק העניקו לי פרסום בחינם"
אפילו עכשיו: למה מעיין אדם עדיין מעוררת כל כך הרבה אנטגוניזם?

דייט בזום עם יין. ShutterStock
התאמתם משקה? חמודים/ShutterStock

עם זאת, הסיבה העיקרית לכך היא שתקשורת וירטואלית חוסכת המון כסף על תחבורה ואכילה בחוץ. האינפלציה, שגרמה לעלות האכילה בחוץ להרקיע שחקים, אפילו בתחום המזון המהיר. אפר איסט סיידר סקוט גולברנסן מספר ששילם 140 דולר רק על בוראטה, פסטה ושתי כוסות יין במהלך דייט אחד לארוחת ערב, שבסופו של דבר לא הגיע לשום מקום.

חלק מה-Zoomers מנסים לדמות את חווית הדייט על ידי הזמנת טייק אאוט משותף במהלך שיחת הוידאו, לדברי ווילסון. "זה מוריד משמעותית את עלות האוכל בדייט, והוא מגיע עד הבית", אומר סבסטיאן גארידו,
לצד שיקולי החיסכון, הזומרים מחפשים גם לייעל את תהליך ההיכרויות מבחינה טכנולוגית.

"הרבה אנשים ב-Gen Z, יוצאים עם מספר אנשים בו זמנית", הכריז Cycle. "זו הסיבה שהם עשויים להעדיף דייטים בזום - אתה יכול לצאת למספר דייטים ביום מבלי לצאת מהבית שלך." זה מאפשר לאנשים לבצע ניכוי של הפוטנציאליים במהירות, מבלי להיפגש "בחשד הראשון של דגל אדום, הם נעלמים," לדברי ווילסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דייט אונליין. ShutterStock
זה יותר יעיל להיפגש קודם ככה/ShutterStock

כמובן שלפגישות זום רומנטיות יש את החסרונות שלהן, ובעיקר העובדה שהם עלולים לא לתת לאנשים רושם מדויק על האדם האמיתי: קארי " סיפרה על חוויה כזו עם גבר שיצאה איתו באינטרנט במשך יותר מחצי שנה בתחילת המגפה: "כשפגשתי אותו אחרי שמונה חודשים, הוא לא היה כמו שהוא היה בפייס-טיים", קוננה "הבנתי שבזבזתי את הזמן שלי".

היא הוסיפה כי פגישה לא וירטואלתי עדיין חשובה מכיוון שהיא מונעת מאנשים להצטמצם לסדרות של פיקסלים: "אנחנו בני אדם, אחרי הכל. אנחנו צריכים את האינטראקציה הזו פנים אל פנים, אני חושבת, כדי להתאהב באמת במישהו".

למעשה, גורואים רבים של היכרויות מתנערים לחלוטין מהיכרויות ווירטואלית מהסיבה הזו בדיוק.

"לאדם בודד יש אולי מאות אנשי קשר במדיה החברתית, אבל חסר לו קשר רגשי עמוק יותר ומספק יותר." מסביר מאמן ההיכרויות קונל בארט "אין שום דבר רומנטי בהתאמה בטינדר. אבל כשאתה ניגש לאישה ומפלרטט איתה, עושה את זה בתור האני האמיתי שלך, ויוצר קשר אמיתי - זה רומנטי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully