קולגות מתמזמזים במשרד. ShutterStock
ShutterStock

פתאום קורה משהו בינך לבין קולגה? חכו - אולי זה עיוורון עבודה

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 12:11

רומן במשרד יכול לקרות, כי אתם מתראים 40 שעות בשבוע, יורדים כאסח על אותו בוס - ואתם כבר חברים, שלא לדבר על קרובים וזמינים. בנוסף, זה כיף. הסודות, ההתחמקויות, התחושה שזה לא אמור לקרות. אולי אתם מאוהבים, אבל יש מצב שזה 'עיוורון עבודה'

המזלות שחולים על סקס/Tiktok.com/@asknikkibee

בואו נודה על האמת, יש תקופות שרומן משרדי יכול היה להקל על היום שלנו, של כולנו. מה יכול להיות טוב יותר מאשר הטרלול ההורמונלי של התחלה, ועוד התחלה כזאת מרגשת כי היא קצת אסורה, והרבה מוזרה? לא מועילות גם כל הסצינות האלה מהסרטים שתקועות לנו בזיכרון - סצנות של חירמונים ליד מכונת ההעתקה, או של סגירת וילונות ונציאנים של משרד שקוף. אמנם בישראל המשרדים פחות יפים, אבל הדופמין שמתגבר כאשר נתקלים אחד בשני באיזו פינה, גם עושה עבודת עיצוב קלילה לסביבה.

אז אולי אתם בהתחלה של משהו מדהים. אולי - אבל ממחית שמבינה עניין טוענת שב-90 אחוז מהמקרים, זה פשוט מקרה זמני של עיוורון עבודה "אנחנו מכירים עיוורון בירה", אמרה מולי, מלונדון "אבל בואו נדבר על עיוורון עבודה."

מלאו את השאלון של "דוקטור מין" וגלו אם הילדים הרסו את הסקס
יעילות מנצחת חרמנות: הפעולה שגורמת לדור ה-Z לעשות פחות סקס
גווינת' פאלטרו ויחסים פוליאמורים? הוידוי המפתיע של השחקנית

בדומה להשפעה הוורודה של בירה על האופטימיות ועל הויזואליה שלעתים גורמות לשיכורים להימשך מינית לאנשים שבזמן פיכחון בדרך כלל לא עוברים את הסינון. מולי אומרת שלהימצא בעבודה במשך יותר מ-40 שעות בשבוע יכול לגרום אפילו לפקידים המשעממים ביותר להיראות חתינים. "לכל אחת יש מישהו במשרד שלא הייתה מסתכלת עליו פעמיים בנסיבות רגילות", אמרה מולי. "אבל מסיבה כלשהי, במשרד, הוא פתאום אל מין."

לא ברור למה אנשים נראים לוהטים יותר תחת אורות פלורסנט של אופן-ספייס, אבל היא מציעה לכן בכל מקרה לקחת את זה לאט, ולא לעוף גבוה מדי מפנטזיה משרדית. "בפעם הבאה שאת שותה ביום חמישי בערב כמה כוסות של יין לבן למטה," היא אמרה, "אני מתחננת, אני מפצירה - קחי 30 שניות, ותחשבי 'אם הייתי רואה אותו ברחוב, הייתי מעוניינת בו?, או שזה רק עיוורון עבודה?'"

"אני מבטיחה לך," אומרת הבריטית, "שזה אולי מרגיש סקסי ברגע שזה קורה, אבל זה לא שווה את החרדה." אולי היא צודקת - מחקר באוגוסט 2023 גילה ש-40% מעובדי המשרדים בארה"ב נהנו מכמה רומנים בעבודה, חלקם המשיכו לרומן על מלא. למעשה, קבוצות שעובדות זו לצד זו בתחומים כמו מכירות, חינוך, שירותי בריאות ועוד, הם בעלי הנטייה הגבוהה ביותר להתעסק אחד עם השני. הסקסולוגית ג'ס אוריילי מסכימה שצריך להיזהר: "חפש הזדמנויות חברתיות לדבר ולפתח קשר. אם את/ה מתכוונ/ת להציע דייט, תהיו בטוחים שאתם יודעים להתנהל עם דחייה אפשרית בכבוד."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully