נטלי פורטמן. GettyImages
GettyImages

אובססיה: גברים מתחננים שיסדרו להם דייט עם נטלי פורטמן

4.4.2024 / 6:57

אמנם אנחנו יודעים שנטלי פורטמן לוהטת, אבל לפי שדכנית המיליונרים הזאת - גברים ממש באובססיה עליה. מאז הפרידה שלה מבעלה לפני כשנה, קיבלה השדכנית כמות לא סבירה של בקשות מלקוחות להכיר באופן ספציפי את נטלי פורטמן, והיא אפילו ניסתה

נטלי פורטמן במסר למשפחות החטופים/צילום מסך- אינסטגרם

נטלי פורטמן היא נערת החלומות של כולם, לפי השדכנית איימי ואן דורן.

ואן דורן, שדכנית מיליונריים מניו יורק, מאמנת אהבה ומנכ"לית ֿ"מועדון האהבה המודרני" שהלקוחות שלה אובססיבים לנטלי פורטמן מאז שהיא נפרדה מבנג'מין מילפייד. היא עצמה והיא קיבלה כמעט 40 בקשות שהתחננו לצאת איתה לדייט.

מלאו את השאלון של "דוקטור מין" וגלו אם הילדים הרסו את הסקס
יעילות מנצחת חרמנות: הפעולה שגורמת לדור ה-Z לעשות פחות סקס
גווינת' פאלטרו ויחסים פוליאמורים? הוידוי המפתיע של השחקנית


השחקנית זוכת האוסקר נפרדה מבעלה זה למעלה מעשור בשנה שעברה, לאחר שמועות שלכאורה בגד בה. הגירושין נסגרו סופית בצרפת בחודש שעבר, שם מתגורר מילפייד, בן 46, עם ילדיהם.הזוג לשעבר נפגשו על הסט של הסרט "ברבור שחור" ב-2010, בו מילפייד היה הכוריאוגרף של פורטמן.

נטלי פורטמן באוסקר. Getty Images, עיבוד תמונה
גברים באובססיה. נטלי פוטמן/עיבוד תמונה, Getty Images

"הדיו אפילו לא יבש מניירות הגירושים שלה וכבר קיבלתי שלושה מיילים מלקוחות שלי שביקשו ממני ספציפית לשדך אותם לנטלי פורטמן", אמר ואן דורן "כנראה יש משהו מיוחד בנטלי." ואן דורן, שעוזרת לגברים ולנשים בעלי פרופיל גבוה מכל העולם למצוא אהבה והתבדחה בעבר שהיא "לא תקום מהמיטה בשביל פחות מ-75,000 דולר" - אמרה שזה מחמיא לה שאנשים חושבים שיש לה קו ישיר לנטלי.
אבל היא לא.

מכיוון שהיא ב"עסק של הגשמת חלומות", היא יצרה סטורי ששואל אם מישהו יכול להכיר לה את פורטמן."אף אחד לא הביא אותי לנטלי", היא קוננה, אבל במקום זה היא קיבלה עוד 35 בקשות מגברים נועזים שהתעקשו שגם הם יוצגו בפני נטלי.

"נגיד שנטלי פורטמן הייתהרוצע לצאת עם מישהו מיד ימים לאחר סיום הגירושין שלה, לא בטוח שהם היו טובים מספיק כדי לצאת עם האישה שרבים מחשיבים אותה לא רק כאחת מהשוות בעולם. יפה, אבל גם אלגנטית, מוכשרת. "כל הגברים האלה, כולם חשבו שהם יכולים לצאת עם נטלי פורטמן", הוסיפה בהשתאות. "הגברים שמבקשים להכיר את נטלי נוטים לרוב לחפש נשים צעירות ב-15 שנים וללא ילדים, ולרוב גם פחות שאפתניות מבחינה מקצועית". ואן דורן הוסיפה שפורטמן קצת יוצאת דופן במה שהלקוחות שלה בגילאים שונים אומרים לה שהם מחפשים בבן זוג, והם בדרך כלל מוצאים מישהי כמו נטלי "עסוקה מדי" בשבילם "אבל עבור נטלי, הם היו מוכנים להתעלם מהקריטריונים הטיפוסיים שלהם."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully