גבר עם שתי נשים במיטה. Twinsterphoto, ShutterStock
ShutterStock/Twinsterphoto

בעיית 3 הגופים: עשיתי שלישייה עם הבויפנד והבסטי, והקאתי

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 11:51

בת 18 יצאה עם בן הזוג שלה לבילוי עם החברה הכי טובה שלה. בעודם רואים סרטים ומשחקים משחקים, החברה הטובה מצאה אמתלה ליזום שלישייה, וגיבורת הסיפור לא מצאה את האומץ להפסיק את האירוע. זה לא היה שווה את מה שקרה למחרת...

אישה צעירה טוענת שמצאה את עצמה בשלישייה לא מתוכננת עם החבר שלה והחברה הכי טובה שלה. אאוץ'. היא הייתה כל כך מזועזעת מהאקט המיני וממה שקרה אחריו, עד שחלתה. האנונימית בת ה-18 שיתפה את החוויה האירוטית שהשתבשה, ברדיט בשבוע שעבר, והסיפור שסיפרה הקריפ אפילו אותנו פה ב-sheee, נשים שכבר ראו דבר או שניים.

הערב האמור התחיל בדירה של החברה הכי טובה של ג'ינה (ככה החלטנו שקוראים לה לצורך הסיפור), שם שלושת החברים צפו בכמה סרטים ושיחקו משחקים."התחלנו לשחק 'אף פעם לא' (משחק וידויים שבו מישהו נוקב בפעילות שמעולם לא עשה, ומי שעסק בה שותה צ'ייסר)" היא מספרת "והשאלות היו די מיניות. ב'אף פעם לא הייתה לי שלישייה' גם אני וגם החבר שלי אמרנו' 'לא'", כתבה ברדיט, תוך שהיא מתארת את השינוי המיידי שחל בחברתה הטובה.

כוכבת הפורנו לא הבינה מדוע החזה שלה ממשיך לגדול - עד שמעריציה הסבירו לה
התמונה עושה לך רע? הקיץ התחיל ויש דבר כזה דיכאון ביקיני
להעריץ או להשמיץ? פנינה רוזנבלום נכנסה לפנתיאון

קריסטן סטיוארט בשלישייה בסרט בדרכים. Giphy
"בבת אחת כל הוייב שלה השתנה"/Giphy

"בבת אחת כל הוייב שלה השתנה, ברמה שזה היה מפחיד, והיא הסתכלה על שנינו. ואמרה 'מה אם נעשה משהו ממש מטורף?' קצת צחקקתי כי אף חלק בי לא יכול היה להבין למה היא התכוונה בראש שלה", נמשך הטקסט. הדבר הבא שקרה,זה שהחברה הטובה (אולי באמת כדי להפסיק לקרוא לה ככה. לפחות בואו נוריד את "הכי") התחילה לנשק את החבר שלה. היא קפאה בהלם, לדבריה, והחבר שלה לא עשה מאמץ יתר כדי להדוף את ההתקדמות משם.

"אז הם מתחרמנים כאילו זה הדבר הכי טבעי בעולם, ואני מסתכלת. נראה לי ששהיתה לי סוג של תגובת טראומה וסוג של שכנעתי את עצמי לחשוב שזה נורמלי. אני לא יכולה להסביר את זה", היא נימקה.
"הם התחילו להפשיט אחד את השני, וגם התפשטתי בעצמי באיזה אינסטינקט" (אולי כדי שלא ימשיכו בלעדייך?) "אני לא אכנס לפרטים אבל התרחשה בינינו שלישייה מלאה", שיתפה לבסוף.

למחרת בבוקר, כל מה שקרה - כולל לראות את הבסטי שלה ואת הבויפרנד עירומים על הרצפה יחד - התנגש בג'ינה שם בדוי כמו ערימה של לבנים ישר לתוך המוח, מה שהוביל להתמוטטות פול און "הקאתי פעמיים בבוקר, רק מהזיכרונות החודרניים ומתחושת גועל עצמי. לא רציתי את זה. למה עשיתי את זה? למה לא עצרתי את זה? למה היא התחילה את זה? מלא שאלות פשוט ממשיכות לשחות לי במוח", אמרה.

גבר עם שתי נשים במיטה. Charlie Bard, ShutterStock
גבר עם שתי נשים במיטה/ShutterStock, Charlie Bard

מהבלבול, נמנעה ג'ינה שם בדוי מהחבר במשך זמן מה, מכיוון שלא יכלה להסתכל עליו, והמשיכה להרגיש שנבגדה בצורה המגעילה ביותר על ידי חברתה הטובה, למרות שכביכול הייתה הסכמה.

כשסוף סוף הסכימה לדבר איתו, הוא מסמס את האירוע ב"אני סתם בחור חרמן שנסחף", ולמרות ספקולציות של כמה מגיבים, היא משוכנעת שזה לא תוכנן מראש או שהיו ביניהם שיחות קודמות. "הסיבה שהוא לא סירב לה זה כי הוא באמת חשב שזו יכולה להיות חוויה מהנה לכולנו, וכי אני לא אמרתי כלום" הוסיפה. כשביקשה להסתכל בטלפון של האיש, והוא הסכים, ראתה שהשניים המשיכו לרכב על הניצוץ שלהם לכיוון הודעות טיפה פיקנטיות מדי על 'הלילה הכי טוב בחייהם'.

"בהודעות הוא מחמיא לכישורי הסקס שלה ועוד דברים שעברתי עליהם במהירות כי ידעתי שאקיא שוב אם אעבד אותם במלואם", כתבה "אז רפרפתי על שאר השיחה כי בשלב זה פשוט לא יכולתי להתמודד עם לראות שום דבר נוסף מהסוג הזה".

קריאת ההודעות רק הוסיפו לעלבון של הבחורה אחוזת הקבס, וכעת, גם החבר וגם החברה הכי טובה הופכים שניהם לשעבר, ונזרקים מחייה: "אני כנראה אחסום את שניהם ופשוט אתמקד בריפוי ושחרור של הדבר הזה, כי אני יודעת שאני לא מסוג האנשים שמתגברים בקלות", הודתה ג'ינה שם בדוי "אני מקווה שלפחות למדתי, ולא אעשה טעות כזו בפעם הבאה".

אמן, סיסטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully