טלי גוטליב. צילום: יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

להעריץ או להשמיץ? פנינה רוזנבלום נכנסה לפנתיאון

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 13:01

פנינה רוזנבלום, אחת הנשים הפעלתניות ביותר בישראל, נכנסה בעקבות הפרסומת שלה שמלאה בהומור עצמי, לפנתיאון שלי כאחת הנשים הנערצות במדינה. לעומתה, טלי גוטליב, וכל מילה מיותרת. אישה להעריץ, אישה להשמיץ

פרסומת, מוצרי ניקוי פנינה רוזנבלום/יוטיוב

מי שלא צופה בהכל בקאצ'אפ, אולי נתקל לאחרונה בפרסומת של פנינה רוזנבלום עם מוצרי הניקיון (מי שלא - הנחתי אותה פה למעלה). בגדול, פנינה רוזנבלום הוציאה מוצרי ניקיון בניחוח המוכר של קרם הגוף שלה, שאמנם לא נחשב יוקרתי במיוחד, אבל המון נשים מתשמשות בו כבר שנים רבות, והן מכורות אליו. מה שיפה הוא שבניגוד להרבה מאד פרסומות טרחניות שלוקחות את עצמן ואת המוצר בשיא הרצינות, זו פרסומת מלאה בהומור עצמי ומודעות - תכונות שמעולם לא יוחסו לפנינה רוזנבלום, והנה.

אובססיה: גברים מתחננים שיסדרו להם דייט עם נטלי פורטמן
"עזבתי את הפורנו והפכתי לאחות, אבל פורנו זו העבודה הכי טובה בעולם
מלאו את השאלון של "דוקטור מין" וגלו אם הילדים הרסו את הסקס


הרי השאלה הקבועה שעולה בהקשר אליה היא "היא רצינית עם הגרנולה עכשיו או שזה הומור כל כך מתוחכם ואני טפשה ולא מבינה?", ועדיין אין לי תשובה על זה. כך או כך, קשה להתווכח עם העובדה שהפרסונה שלה מדהימה, ואחרי שנים שהיא נמצאת במרחב הציבורי, כולל השירים, המוצרים, והבלחות הקינואה - היא גם עוברת אבולוציה לכיוון הנכון. זה מתבטא בפרסומת החדשה מצוין - החל מ"יואו, זו צדפה עם עוד פנינה!", וכלה בצחקוק האיקוני בסיום. זה מעולה, והגיע הזמן להודות - פנינה רוזנבלום היא אישה להעריץ.

אישה להעריץ

פנינה רוזנבלום. יוטיוב, צילום מסך
אה, צדפה עם עוד פנינה בתוכה/צילום מסך, יוטיוב

תגידו מה שתגידו, אין יותר סלף-מייד מפנינה, ואין נחושה, חרוצה, ואמיצה ממנה. כבר משנת 1971 היא מפלסת את דרכה בציבוריות הישראלית, בהתחלה בתחרויות יופי, בהמשך כשחקנית בסרטים (אחת הראשונות שהצטלמה בחזה חשוף). היא דיגמנה, כתבה, שרה, התחרתה בקדם אירוויזיון, השתתפה בתוכניות ריאליטי (ותמיד הודחה ראשונה), התחתנה עם גבר צעיר ממנה, אימצה ילדה, עסקה ביחסי ציבור, בפוליטיקה, והקימה חברת קוסמטיקה ומוצרי בריאות שמגלגלת עשרות מיליונים בשנה. שלא לדבר על זה שהאישה הזאת נראית כבר עשורים בדיוק אותו דבר (עכשיו היא בת 69).

בקיצור, חולה עליה, אישה להעריץ, הלוואי על כולנו חצי מהדרייב שיש לה. באמת, קשה שלא להרגיש לוזרית לידה. תמיד אישה, אינדיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אישה להשמיץ

השיר של טלי גוטליב לח"כים הערבים/ערוץ הכנסת

מצד שני, אלוהים ישמור. אני לא רוצה להיכנס כאן לאבחונים פסיכיאטרים, כי אינני מוסמכת (למרות שיכולה בכיף לנחש) אז איצמד לעובדות: אנטי פמיניסטית שייצגה אנסים והאשימה את הקורבנות. אחד ממשפטיה הזכורים הוא "היא יצאה עם בחורים בני 50 והעלתה תמונות שלה בחוטיני". מקסימה. היא נפסלה לשיפוט בגלל "מזג" לא מתאים, הגיעה מועמדות לפרקליטת המדינה, לא התקבלה, הצטרפה לליכוד ומאז אי אפשר להפסיק לשמוע אותה בכל פינה, כל פעם עם שטות יותר חמורה, יותר מסוכנת, ויותר מביכה.

הרבה מים זרמו בנהר מאז שהאשימה את אסתר חיות בפיגוע הדריסה בשכונת רמות וסירבה לחזור בה מדבריה. מאז הספיקה גם לא להיבחר לועדה למינוי שופטים, לחטוף סנקציות שמנעו ממנה להעלות הצעות חוק, וכמובן להאשים את שקמה ברסלר ששוחחה עם סינוואר זמן קצר לפני ה-7 באוקטובר.

והשיר שהיא שרה בכנסת, ממש עכשיו, בו כינתה את הח"כים הערבים תומכי טרור, מילים: טלי גוטליב, לחן: השפן הקטן. איזה עינוי זה כל פעם לקלוט מחדש שהיא שייכת לקובעי המדיניות במדינה שלי, התירוץ העלוב הזה למשרתת ציבור. טלי גוטליב, מתי תסתמי כבר? כן, הבנתי - "לה לה לה, לא יקרה, לה לה לה אף פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully