סיידי סאמרס, שחקנית פורנו שהפכה לאחות וחזרה לפורנו. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"עזבתי את הפורנו והפכתי לאחות, אבל פורנו זו העבודה הכי טובה בעולם

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 8:13

סיידי סאמרס, שחקנית פורנו לשעבר, החליטה לפני 15 שנה לעזוב את עולם המבוגרים ולהוכיח לעצמה שהיא יכולה לעשות תואר, והפכה לאחות. בסביבות המגיפה היא החליטה לחזור לאונליפאנז, כמילף לוהטת. למה? כי "פורנו זו העבודה הכי טובה בעולם", לדבריה

כוכבת הפורנו התגייסה למען חיילים קטועי גפיים/Josephine Jackson

יותר מ-15 שנים אחרי שעזבה הכוכבת ילידת קנדה את הקריירה שלה בפורנו כדי להפוך לאחות, סיידי סאמרס חוזרת אל מול המצלמה - ואומרת שהיא לא יכולה לחכות כדי לחדש את חייה הישנים. "לעשות פורנו זו העבודה הכי טובה בעולם", אומרל האחות בת ה-38 בהתלהבות."מעולם לא התביישתי במיניות שלי."

סאמרס עשתה את הופעת הבכורה בדירוג X שלה כבר ב-2005, הרבה לפני ש-PornHub ו-OnlyFans היו חלק מהמציאות היומיומית: "רוב הסרטים שלי יצאו ב-DVD, שום דבר לא היה באמת באינטרנט", נזכרה הבלונדינית היפיפיה "אני זוכר שבאותו היום היינו צריכים ללכת לבדוק באילו מגזינים הופענו על ידי הליכה לחנויות סקס לקחת אותם מהמדפים ולדפדף... זו הייתה תקופה אחרת לגמרי."

מלאו את השאלון של "דוקטור מין" וגלו אם הילדים הרסו את הסקס
יעילות מנצחת חרמנות: הפעולה שגורמת לדור ה-Z לעשות פחות סקס
גווינת' פאלטרו ויחסים פוליאמורים? הוידוי המפתיע של השחקנית

סיידי סאמרס, שחקנית פורנו שהפכה לאחות וחזרה לפורנו. אינסטגרם, צילום מסך
השתתפת ב-70 סרטים בגלגול הקודםמ שלה. סיידי סאמרס/צילום מסך, אינסטגרם

סאמרס הספיקה לצלם 70 סרטים לפני שעזבה את התעשייה ב-2008, עבדה מספר עונות על מדרונות הסקי של קולומביה הבריטית לפני שהחליטהלהגשים חלום וללכת לבית הספר לאחיות. "רציתי להוכיח לעצמי שאני יכולה לעשות תואר", הסבירה "עבדתי כאחות תקופה ארוכה. אני עדיין אחות מורשית ואני עדיין עובדת מדי פעם כי אני אוהבת את המקצוע".

בשנת 2016 פגשה סאמרס את הגבר שיהיה בעלה. הם התחתנו ב-2018 ובנם נולד לפני שלוש שנים.
למרבה האירוניה, דווקא אחרי שהתמקמה בחיים של אושר ביתי, מצאה את עצמה חוזרת אל מול המצלמה. סאמרס ובעלה הקימו OnlyFans בעקבות מגיפת הקורונה וצברו במהירות צבא של עוקבים מכורים, ובן הזוג של הכוכבת הסקסית תהה אם יש סיכוי שהיא תעשה קאמבק: "הוא שאל אותי אם אי פעם אתחיל לעבוד עם פרפורמרים אחרים", סיפרה סאמרס ל"פוסט". "ואני התלהבתי מהרעיון."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סיידי סאמרס, שחקנית פורנו שהפכה לאחות וחזרה לפורנו. אינסטגרם, צילום מסך
בעלה שאל אם תחזור לפורנו באון מלא - היא התלהבה מהרעיון/צילום מסך, אינסטגרם

האם לאחד חזרה לצלם הפקות אולפן בשנה שעברה - וכבר יש ל ברזומה מספר כותרים חדשים.

"אין כמו להיות על הסט, אני ממש אוהבת את זה... יש משהו באמת קסום בעשיית סרטים", אמרה סאמרס. "אני אוהבת את התהליך היצירתי." ובעוד שהרקע המקצועי של סאמרס מאפשר לה להישען בקלות על תת-ז'אנר האחות השובבה, היא אומרת שהיא לא מעוניינת לעשות כסף מהשילוב הזה.

"יהיה לי קשה לשלב את זה... אני רוצה לשמור על הפרדה", הסבירה, במיוחד מכיוון שהיא לא לגמרי סגרה את הדלת בחלק הזה של חייה.

בנוסף, יש עוד המון נטיות לחקור - סאמרס אומרת שהיא "גדולה בעולם ה-MILF", עוד סיבה אחת לכך שהיא לא מודאגת מכניסה מחדש לתעשייה ידועה לשמצה באייג'יזם בשנות ה-30 המאוחרות לחייה.
למעשה, האם מופיעה כעת בסרט שכותרתו "הבית של אמא, חלק 1".

"כולם מסתכלים על פורנו וסקס כאילו זה משחק של בחורות צעירות, וכן, כשתגיעי לגיל 25, רוב האנשים יתחילו לקרוא לך MILF", התבדחה. "אבל יש כל כך הרבה נשים מבוגרות שעושות את זה. האפשרויות הן בלתי מוגבלות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully