בחור מדבר עם מישהי בטינדר. ShutterStock
ShutterStock

לא תאמינו מה הטעות הגדולה שכולכם עושים באפליקציות היכרויות

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 12:31

חוקרים ניתחו 23,000 פרופילי טינדר של רווקים ורווקות, תוך שהם מסתכלים על הסעיפים "עליי", "תחומי עניין" ו"יתרונות וחסרונות" ומצאו את הטעות הכי גדולה שגברים עושים בפרופילי ההיכרויות שלהם. וזו לא התמונה שלהם בלי חולצה מחובקים עם חצי ראש של בחורה אחרת

כל מה שצריכים לדעת על דייטים/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

מחקר חדש חשף את הטעות הגדולה ביותר שגברים עושים באפליקציות היכרויות, ותאמינו או לא, אבל מדובר בהבעת עניין גדולה מדי בספורט, ופחות מדי ב- ובכן, בכל דבר אחר. חוקרים ניתחו 23,000 פרופילי טינדר של רווקים ורווקות, תוך שהם מסתכלים על הסעיפים "עליי", "תחומי עניין" ו"יתרונות וחסרונות" - כדי למצוא הבדלים מרכזיים בין המינים. ומצאו את הטעות שגברים עושים הכי הרבה בכל הנוגע לתיאורם את עצמם בפרופיל - ולא, וזו לא התמונה שלהם בלי חולצה מחובקים עם חצי ראש של בחורה אחרת. זו כבר בעיה למחקר אחר.

זה נקרא לשלם על הדייט: הגבר שתובע 50 נשים על 2.6 מיליון
כוכבת אירוטית חושפת את המין מאחורי הסורגים והחבר השוטר הסוטה
אחרי שהשתמשה במין כצורה של שליטה הגיעה לסף התאבדות


המומחים הבחינו שהרבה גברים הצהירו שהם נלהבים מספורט, משהו שלדעתם נשים אמורות לאהוב, בעוד נשים יותר נטו להביע עניין בסרטים, במוזיקה, בקפה, והיו בסבירות גבוהה יותר להגיב לבחור שאהב את אותם הדברים. "גילינו שעדיף שגברים ידלגו על כמה תחביבים - למשל כדורגל, ספורט ופאבים - ובמקום זה יכתובו על פעילויות כמו טיולים, מוזיקה ושתיית קפה, כדי למצוא חן בעיני קהל היעד שלהם".

בחורה מדברת עם מישהו בטינדר. ShutterStock
נשים עלולות לחשוב שגבר שכותב "כדורגל" בטח רואה מלא משחקים/ShutterStock

המומחים מסבירים שההתייחסויות לכדורגל, גולף ואיגרוף הן לא ייחודיות מספיק כדי שגברים יבלטו ומעודדים בחורים לכתוב תחביבים שאפשרים לנשים להתחבר מספיק כדי לעצור בפרופיל שלהם ולתת הזדמנות.

ואם כבר בספורט עסקנן, גם כאן יש המלצה שנוגעת לניסוח - אם כבר מדברים על ספורט, רצוי לעשות זאת במילים "כושר, ו"אימונים". בדיקה העלתה כי ל-21% ניכר מהגברים ו-14% מהנשים הייתה אחת משתי מילות המפתח הללו איפשהו בפרופיל שלהם."כושר" ו"אימונים" מרמזים גם על כך שלגבר יש משמעת ושגרה, והוא נותן עדיפות לבריאות ודימוי הגוף שלו, ונשים מגיבות להם טוב יותר כי הן מרמזות על משהו אקטיבי לעומת פסיבי.

גברים שמפרטים "כדורגל", או "גולף" מצטיירים כבעלי סיכוי גבוה לצפות במשחקים, במקום לשחק בהם).
המומחים לא הציעו לגברים לשנות את כל האישיות רק כדי לקלוע לטעם ספציפי, אבל בהחלט דחקו בהם לפרט על תחביבים ייחודיים נוספים שעשויים להוות עניין משותף עם יותר נשים שהם פרטנריות פוטנציאליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully