זוג יושבים יחד על פוף. ShutterStock
ShutterStock

אם הגעגוע לפרפרים בזוגיות גומר אותך, תעשי את זה פעם בשבוע

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 11:56

זוכרת את ההתחלה? איך היית מחכה שהוא יגיע, כמה היית משקיעה בהכנות, מתקלחת מגלחת, מורטת, מתרגשת. ועכשיו מה? את בקושי מצחצחת שיניים לפני נשיקה, שלא לדבר על הטרנינג התמידי. רוצה להחזיר את הפרפרים של ההתחלה? תעשו את זה פעם בשבוע

כל מה שצריכים לדעת על דייטים/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

זוכרת מתי נפגשתם לראשונה? זוכרת כמה מאמץ הייתם משקיעים בתכנון הערב המושלם או הבגד המושלם? זוכרת את הבטן שלך מלאה בפרפרים כשנסעת למסעדה? מי בכלל יכול היה לאכול. אם אתם כבר שנתיים יחד ומתגעגעים להרגיש ככה - דעו שזה אפשרי. לא רק שזה אפשרי, אם מקפידים על פעולה אחת פעם בשבוע, אפשר לשמר את הפרפרים לתמיד.

אולי הם לא יהיו חוסמי תיאבון כמו בהתחלה, אבל גם פרפר אחד או שניים עדיפים על שממה בחי הרגש והמין לכם, נכון? אז שימו לב. הדבר הראשון שצריך להיות ברור הוא שלא הזוגיות כיבתה לכם את הניצוץ, אלא החיים עצמם באופן כללי. באופן ספציפי, זו העובדה שהפסקתם לצאת אחד עם השניה.

זה נקרא לשלם על הדייט: הגבר שתובע 50 נשים על 2.6 מיליון
כוכבת אירוטית חושפת את המין מאחורי הסורגים והחבר השוטר הסוטה
אחרי שהשתמשה במין כצורה של שליטה הגיעה לסף התאבדות



הסקסולוגית מיכאלה סאות'בי, ומומחית מערכות היחסים, אמה פול, מדברות על האינטימיות שנעלמת לה לאט לאט, וקובעות: "נישואים הם לא קוטל ניצוץ" אמרה לקידספוט. "כשאנחנו מפסיקים לצאת זה עם זה, אנחנו מפסיקים לקחת את הזמן לעצמנו וופשוט זורמים עם תנודות החיים. "פנו זמן אחד לשני," המליצה מייקל "כמו שאתם מקפידים ללכת לחדר הכושר. לחדר הכושר תלכו גם אם אתם עייפים, אבל את הדייט עם בן או בת הזוג תבטלו בקלות. זה גרוע".

זוג רואים סרט יחד. ShutterStock
כבומ את הטלפונים, ועשו משהו ביחד/ShutterStock

"חשוב מאד שתציבו את הייט השבועי כמטרה, בדיוק כמו חדר הכושר, כי הדייט הזה פי כמה יותר חשוב. חייבים לתת עדיפות לאינטימיות כדי שהיא לא תתקלקל - לגנוב נשיקות, לשלוח הודעות סקסיות,לשבת מחובקים בזמן צפייה בטלוויזיה. להחזיק ידיים, להשאיר טלפונים בבית בזמן הטיול עם הכלב ופשוט לדבר.

"מיתוס נוסף הוא שאינטימיות שווה מין, כאשר למעשה, היא מתפתחת לצורות שונות של חיבור מעבר לגופניות בלבד" היא מדייקת "אינטימיות בנישואים יכולה להיווצר עם שיתוף, סקרנות ועוד המון דברים קטנים שאין להם קשר למין, למרות /שהם בסופון של דבר ישפיעו עליו, כמו גם היעדרם של הדברים הללו. אינטימיות יכולה לדעוך בכל מערכת יחסים, אלא אם כן מטפלים בה. חיבור רגשי עמוק יחזיק אתכם לאורך בשיא ובשפל".

לא משנה מה אתם חושבים, מערכת היחסים לא עברה את השלב של הדייטים - מערכות יחסים ארוכות טווח פשוט זקוקות ליותר קשב "בהתחלה, אינטימיות עשויה להיות על גילוי והתרגשות, בעוד שלאורך זמן, מדובר בקשר עמוק יותר, זיכרונות משותפים, אפילו פגיעות. מחויבות לא אומר שההתרגשות נעלמת. את הדייט השבועי יש לקבוע, בדיוק כמו שקובעים זמן לפגישות אחרות. אם לא תעשו זאת, החיים פשוט יפריעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully