דיאנה מרטינז. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

נגד נודניקים: כך תספרו שנפרדתם בלי "למה? מה קרה? חבל!"

19.5.2024 / 7:47

אין דרך נעימה לספר לחברים על הפרידה שלך מהחבר, אבל משתמשת הטיקטוק הזו מצאה דרך שלפחות מורידה את רמת ההצקות למינימום. אז אם אין לכן כוח לעבור את התחקיר של "מה קרה?", "למה?", ו?"לא חבל?" מכל חברה, חבר ובן משפחה בנפרד - תגזרו ותשמרו

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

הכרזה על פרידה בפני חברים, משפחה, קולגות ומכרים יכולה להיות מלחיצה כמעט כמו סיום הקשר גופא, ודיאנה מרטינז בת ה- 28, הפכה לוויראלית בגלל הדרך שבה בחרה לדווח על האירועים בחייה. מרוב שלא היה לה כוח לכל התחקיר שמגיע אחרי פרידה, היא פשוט יצרה פלאייר המודיע על פרידתה מבן זוגה מזה שש שנים, עם כל הפרטים הבסיסיים, ואפילו הוראות הפעלה כלליות לגבי איך היא מצפה שינחמו אותה - רמז - "לא רוצה לדבר על זה כרגע, תניחו לי".

את הפלאייר שלחה לקבוצות הרלוונטיות של חברים ומשפחה, וכך כתבה בו: "שימו לב: נפרדנו", נכתב בהודעה ששותפה בסרטון עם 4.4 מיליון צפיות. "כן, זו הייתה אשמתו. לא, לעולם לא נחזור להיות ביחד. חכו שבועיים עד שלושה לפני כל שאלה נוספת. אתם לא צריכים לחסום אותו. אני אדישה."

"אחרי מה שעברתי, לא חושבת שאי פעם אסמוך על מישהו ב-100%"
היא חולה? אנחנו יודעים מה קרה לגוף של קים קרדשיאן
בננה וטוב לי: כל הרווקות מנסות את השיטה הזו - וזה עובד

ככה הודיעה דיאנה מרטינז בהודעה קבוצתית שנפרדה מהחבר שלה. טיקטוק, צילום מסך
כבדו את פרטיותי בזמנים קשים אלה/צילום מסך, טיקטוק

מרטינז סיפרה כי ידעה שהגיע הזמן לספר לחברים, אבל לא הייתה מוכנה לספק את כל ה"הסבר" בשלב זה וכך עלה לה הרעיון: "חשבתי שיהיה מצחיק לעשות גרפיקה עם המידע המינימלי כדי ליידע את כולם שזה קרה - כמו הודעה לעיתונות", אמרה.

"עשיתי את זה כי זה היה משעשע, אבל גם כדי לתת לי את ההזדמנות לעבד בלי שאצטרך לחיות מחדש את שברון הלב. זה באמת היה הדבר הכי טוב שיכולתי לעשות בשביל הבריאות הנפשית שלי באותו זמן".
הסיבה העיקרית לפרידה הייתה בגלל שבן זוגה סירב לנסוע מחוץ לארה"ב, מה שהיא כינתה "דגל אדום".

מרטינז חתמה את ההודעה ב"בבקשה כבדו את הפרטיות שלי לתקופה הקרובה". כמה חודשים אחרי הפרידה בנובמבר, היא משגשגת, לטענתה "הכל היה באמת לטובה", קבעה "אני חייבת לחברים הטובים שלי תודה כי הם באמת טיפלו בי ממש טוב בתקופה הזו. אני כל כך מעריכה את החברות שלי. אני כל כך אסירת תודה שיש לי אותם להזכיר לי שאני אהובה ומגיעה לי אהבה שמשקפת את מי שאני היכולת שלי לאהוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully