עו״ד חן מאירי. רשת 13 הפליליסטיות, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13 הפליליסטיות

"אחרי מה שעברתי, לא חושבת שאי פעם אסמוך על מישהו ב-100%"

עודכן לאחרונה: 18.5.2024 / 17:29

מה הכי מעניין אותנו? לדבר על זוגיות. איזה אנשים הכי מעניינים אותנו? מפורסמים והרומנים שלהם. שאלון זוגיות מרתק עם כוכבת הפליליסטיות עו"ד חן מאירי. מלכת הלבבות חוזרת בגדול

גברים אמיתיים לפי עו״ד חן מאירי/הפליליסטיות

כוכבת הפליליסטיות והמומחית לייצוג אסירים עו"ד חן מאירי היא דמות שנויה במחלוקת, שקיבלה המון ביקורת במהלך שידורי התוכנית (ברשת 13). קראו לה שטחית, נובורישית וחובבת מותגים, למרות שלא היתה היחידה שחיבבה מותגים בתוכנית הזאת. גם לירון לונדון היה מה להגיד עליה ועל הזרקותיה, והיא גם ענתה לו תשובה ניצחת.

מאירי לא ממש הסתדרה עם הפליליסטיות האחרות, ואף נרשמו סכסוכים פעילים (שנפתרו כבר מאז). בכל מקרה אין לה יותר זמן לריבים כי לאחרונה ילדה את בנה הראשון אורי, שאבא שלו הוא זרע בלונדיני ומשובח, מה שאומר שבין ייצוג אסיר אחד לאסיר אחר, עכשיו היא גם שואבת, מניקה, ובעיקר לא ישנה. ובכל זאת היא הסכימה לשתף פעולה עם המדור המטופש הזה ולענות על שאלות כלליות על אהבה וזוגיות. יש לציין שהיא מילאה את השאלון היישר מתוך שרעפי חופשת הלידה שלה, או איך שהיא מגדירה את זה: "חופשת לידה במעשיהו".

היא חולה? אנחנו יודעים מה קרה לגוף של קים קרדשיאן
לסת כואבת? שווה את זה: 3 דגשים שאף גבר לא ישכח
מה זה "לימרנות"? זהירות: המושג החדש שטבעה הסדרה "אייל קטן"


בזמן שדיברנו למדנו לדעת שהיא מזל עקרב, וכידוע עקרביות רבות הן מסוג האנשים שלא מסגירים הרבה מדי פרטים אינטימיים, גם אם הן נראות מאד קשקשניות. אז אחרי שקראתם את השורות, תקראו גם בין השורות, במיוחד אם אתם גברים שרוצים לצאת איתה. סתם המלצה של עורכת.

@reshet13tv אין כוחות ? הפליליסטיות - שלישי ברשת 13 #דייטים #הפליליסטיות #רשת13 ♬ original sound - רשת 13

מהי אהבה בעינייך?
תזכירי לי מה זה? חוויתי אהבות ולצערי כולן הסתיימו בשיברון לב ואובדן אמון. אני מודה לאל שנפתחו לי העיניים דקה לפני שהיה מאוחר מדי .

מאמינה בנפש תאומה?
באה לעולם ב-22.3. אורי זו אהבה ללא תנאים. זה לצאת מהבית ולהיות חרדה לחזור שלמה ובריאה, כי יש מישהו שתלוי בך 100 אחוז. במקרה שלי זה מקבל יתר משמעות משום שאין אבא בתמונה. אני יודעת שאורי הוא הנפש התאומה שלי, ואני מחכה כבר שיגדל כדי שיחווה את כל האהבה שארעיף עליו.

מאמינה באהבה ממבט ראשון?
כן. בדרך כלל זה חולף במבט השני והשלישי. במקרה שלי אני פותחת את העיניים ורואה מולי מדים, או מדי שב"ס או מדי אסיר, אז הסיכוי שזה יקרה קלוש, ובכנות? נגמרה הרומנטיקה היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
@reshet13tv סערת ההזרקות: חן מאירי עונה לשאלה החשובה באמת ? #רשת13 #טיויטוק #הפליליסטיות ♬ original sound - רשת 13

ספרי על האהבה הראשונה שלך
אי פעם? היא מגיעה בשתי דלתות ובצבע אדום, קוראים אותה פרארי. האהבה הראשונה שלי הייתה לגבר שגדול ממני בכמה שנים טובות, ולכן היא גם הסתיימה מהר. מאז הטעם שלי בבני זוג השתנה. בשנים האחרונות יצאתי עם גברים שצעירים ממני בכמה שנים טובות.

נשיקה ראשונה?
הנשיקה הראשונה שלי הייתה עם גבר תימני. היה מאוד קשה למצוא סטנדרטים כאלה אחר-כך.

כי היה טוב כל כך?
נגיד.

חווית שברון לב גדול?
לא אחד ולא שניים. אני מזל עקרב ומאוד רגישה, מי שטיפה מכיר אותי לעומק מזהה את זה ישר. לכן היום אני מאוד זהירה עם מי אני מתחברת, וניכסתי לעצמי אורח חיים מאוד סוליסטי. אחרי מה שעברתי בחיים, לא חושבת שאי פעם אסמוך על מישהו במאה אחוזים.

ירון לונדון הפליליסטיות. ראובן קסטרו / רשת 13, עיבוד תמונה
ירון לונדון הפליליסטיות/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו / רשת 13

מה הדיל ברייקר שלך בזוגיות?
חוסר נאמנות וקמצנות. בזוגיות אני נותנת את כל כולי ומעבר לכך, ומרעיפה המון ברמות מגעילות, ואם בן זוג לא יודע להעריך את זה, אני לא אהיה שם נקודה.

כמה את קנאית?
מאפס עד 100? 300. לא אשקר אם אגיד שהמקצוע די שיבש אותי, אין לי אמון באף אדם היום. כעורכת דין פלילית גברים מתייעצים איתי כל היום ומשתפים אותי בחיים שלהם, ואני נחרדת לגלות כל פעם מחדש שמה שרואים מכאן לא רואים משם. גם הנגישות והזמינות של הבחורות היום גורם לגברים לפזול ואני כבר לא בגיל ובמקום שיכולה להתחרות איתן.

מהי בגידה בעינייך?
כל דבר שהצד השני עושה, בידיעה שאני לא אוהב. זה לא בהכרח בגידה גופנית. בעיניי גם לעשות לייק לבחורה עם ביקיני, זו בגידה . באותה מידה שלא מקובל שאהיה בזוגיות ואעשה לייק לגבר עם בוקסר.

אם יכולת להעביר מסר אחד לאקס שלך - מה הוא היה?
Don't call us we won't call you או באיטלקית: רחוק מתוק.

איך את מגדירה זוגיות מושלמת?
לא מאמינה שיש כזו, מצטערת על הפסימיות, אבל מחויבת לאמת בפרסום. בשבילי זוגיות מושלמת זה כשזוג מסוגל להיות 24 שעות האחד במחיצת השני ולא מואס בצד השני. זה פרגון הדדי . עוד לא נתקלתי בבן זוג שפירגן לעבודה שלי. גם לגברים ישנה קינאה.

מה היית אומרת לעצמך בת ה-15 אילו יכולת?
תהני מכל רגע בלי לדפוק חשבון. היום אין לי את הפריווילגיה הזו. ותשקיעי בביטקוין. הוא יפיק לך הרבה תיקי הרמס בעתיד :-)

יש לך חרטות?
שלא הבאתי את אורי מוקדם יותר. אמא צעירה אני כבר לא אהיה , ואני ממליצה לכל הבחורות שמגיעות לגיל 30 להקפיא ביציות, כדי לחסוך את אתגרי הפוריות אח"כ. לא צריך גבר כדי להקים משפחה ולהביא ילדים.

עוד משהו לסיום?
תהיו טובים, אני מתסכלת . ואם לא, תפנו אליי ואדאג להוציא אתכם בשליש/-)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully