טרנד הבננות. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך/טיקטוק

בננה וטוב לי: כל הרווקות מנסות את השיטה הזו - וזה עובד

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 9:52

בשלה לזוגיות? תוכיחי - רווקים אמריקאים מתנסים לאחרונה בטרנד ההיכרויות האוסטרלי, שכולל הסתובבות בסופר עם אשכול בננות בעגלה. הן צריכות להיות מונחות ככה שהן פונות כלפי מעלה כדי לציין שאת רווקה. עובד או סתם פתאטי

בננות ורווקות/טיקטוק

יציאה לסופרמרקט עשויה להיות הדבר הנכון בשביל לאתחל את חיי האהבה שלך, שהבשילו, ועוד רגע ירקיבו. טרנד דייטים אוסטרלי שמתחיל לתפוס תאוצה הגיע לארה"ב, ועוד ישתלט על העולם.

ברוק, אישה אמריקאית המתגוררת בסידני שיתפה את הניסיון שלה, אחרי שבחנה האם הטריק עובד.
הרעיון הוא להסתובב בסופרמרקט כרגיל, אבל עם בננות בעגלה שפונות כלפי מעלה כדי לציין שאת רווקה. בת ה-31 פרסמה סרטון שלה דוחפת את העגלה שלה ברחבי סופר כלשהו: "מישהו יודע באיזו שעה יוצאים הרווקים לניוטרל ביי ולוורת'ס בימי שני? קולגה לעבודה אמר לי שהסופר זה דבר, ואם את שמה בננות בעגלה, זה אומר שאת רווקה", כתבה.

האהבה, הלידה, וההצעה שאי אפשר לסרב לה: הסוף הטוב של בר ועדן
לא נשכח: 9 משואות מוצדקות שלא הושאו, לתפארת מדינת ישראל
פרויקט מיוחד: בנות אולפנה בקליפ זיכרון לגבורה הנשית במלחמה


ברוק הודתה שבנתיים לא ראתה אף אחד במעברים שנראה מושך מספיק, לפחות לא אחד עם בננות בעגלה, אבל חושדת שהיא פשוט עושה קניות בזמן הלא נכון. הצעירה סיפרה שכאשר דיווחה לחברתה לעבודה שעברה לפרבר התחתון של החוף הצפוני של ניוטרל ביי, זו הציעה לה מיד ללכת לסופרמרקט כדי למצוא אהבה, או דייט.

@brooke.alison.laven Is this still a thing? Apparently Neutral Bay also used to be the highest density of single in Australia (apparently) #bananas #singlelife #sydneylife #sydneyaustralia #neutralbay #fyp ♬ Looking for a man tima remix - Tima Pages

"אנשים אומרים לי שזה לא ממש חדש, ואני מבינה שזו כנראה שיטה ישנה משנות ה-90 שחוזרת, אבל אני אשמח לעזור להחזיר אותה. זה רק צריך קצת יותר מודעות. לפגוש מישהו במכולת ולא באפליקציות זה וואו. כמו אגדה מודרנית", אמרה ברוק, וציינה שחבל שכמעט אף אחד כבר לא פוגש את בן הזוג שלו בחיים האמיתיים, והיא אוהבת את הרעיון של לקנות את העוגה שלה וגם לאכול אותה באותו הזמן.

באינטרנט, רווקים מיהרו להגיב. מי לא רוצה לפגוש מישהו מבלי שיצטרך לסנן אלפי פרופילי היכרויות?
"רגע זה דבר?!?! אני אהיה שם", הגיבה אחת.
"אני מאורסת, אבל בחור כן פנה אלי בוולליס הזה כשגרתי שם", שיתפה אחרת.
"זה בדרך כלל ב-20:00", יעץ אחד.
אחר אמר, "כן, ואתה חייב שהבננות יצביעו למעלה, לא למטה. זה אומר שאתה מוכן ומחפש."
"חשבתי שזה רק ביום שלישי", כתב מישהו אחר.
'שמחה שזה עדיין דבר 25 שנים מאוחר יותר!' אמרה אישה אחרת. "נהגתי לקנות שם והייתי מתחילה להיות מודעת לעצמי ממש אם באמת הייתי צריכה בננות!"

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

ואננס, מה?

"יהיה נחמד אם זה ימריא כי, בניגוד לשיטות היכרויות אחרות, אתה לא מבזבז זמן אם אתה לא פוגש אף אחד. אתה הרי צריך ללכת לקניות בכל מקרה," היא ציינה "וכשאף אחד לא רוצה לעשות את הצעד הראשון, בננות עשויות להיות ההתחלה המושלמת".

"אם יש לך אננס, והוא הפוך בעגלה שלך, אתה מראה לכולם שאתה פתוח לחילופי זוגות," היא המשיכה אננס הפוך הוא סימן אוניברסלי עבור סווינגרים לזהות זה את זה בפומבי. אבל בלי לחץ. עדין אפשר ללכת לסופר בטרנינג ולא להתאפר לפני, ואם את רק רוצה לקנות בננות אבל לא מחפשת סקס, רק שימי לב שהן לא פונות כלפי מעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully