ג׳ניפר אניסטון ובראד פיט. GettyImages
GettyImages

קצת פישי: טיפול הסלמון של ג'ניפר אניסטון משפר את חיי המין

עודכן לאחרונה: 2.5.2024 / 10:34

נשים משלמות 500 דולר כדי להזריק זרע סלמון לנרתיק שלהן כדי לשפר את חיי המין, ואפילו ג'ניפר אניסטון ניסתה את זה - פחות בשביל האורגזמות, יותר בשביל הקולגן, אבל בכל זאת

הצצה לארון של ג׳ניפר אניסטון/צילום מסך

הנשים האלה ינסו כל דבר כדי לשפר את חיי המין שלהן אפשר להניח את זה, כי אם מישהי משלמת 500 דולר כדי להזריק זרע של דג סלמון לנרתיק במחשבה שזה יסייע לחיי המין שלה, זה אומר שהיא מוכנה לעשות הרבה.

"הרבה נשים מבוגרות באות אלי ואומרות שהן לא חוות שום סוג של גירוי מיני יותר" אומרת אמנדה אזופרדי, מנהלת מרפאות אסתטיות בלונדון, ליברפול וצפון ויילס,לדיילי מייל. "בשביל זה יש לנו את ה-'O shot' והם מדווחות על אורגזמות חזקות יותר ותכופות יותר, עלייה בלובריקציה טבעית, ועל עוררות מינית גדולה יותר".

ה-"O-shot" הוא טיפול לא כירורגי שנועד להצעיר ולמצק את הנרתיק ולהגביר את הגירוי המיני - ונטען כי הוא בדרך כלל מציג תוצאות לאחר כשניים עד ארבעה מפגשים. מספר סוגים של זריקות משמשים להליך משוג זה שהוא למעשה מזותראפיה (הרבה הזרקות שטחיות שמכסות איזור), כולל הדם של הפציינטית (ערפד) או לאחרונה גם זרע של סלמון.

לא לדייטים, לא חברות ולא זוגיות - אז למה שברון הלב הנורא?
חולקות וגינה אבל לא נטייה מינית: תאומות סיאמיות חושפות הכל
"הבוגד שם את הטלפון בתוך שיח כדי לרמות את שירותי המיקום"

דג סלמון על אצת נורי. ShutterStock
יאמי, פשטידת דגים/ShutterStock

ככל שאנשים מתבגרים, העור מאבד מהגמישות שלו, מה שעלול להוביל ליובש בנרתיק ולמין כואב.
בעלי החברה שמוכרת קפסולה מבוססת סיאול - DNA המופק מזרע סלמון אומרים כי "יש לו איכויות התחדשות חזקות, וזה לא ברמה השטחית אלא שוקע עמוק לתוך העור ועובד היטב מבפנים, מעודד תחלופה של תאים ועוזר למיצוק העור ושמירה על האלסטיות שלו."

למולקולות ה-DNA המטוהרות והמעוקרות של סלמון ממין זכר הנקראות פולינוקלאוטידים, יש גם השפעות אנטי דלקתיות שבעצם מחדשות את העור, בכל מקום בגוף. הזרע הדגי הוא מרכיב יסוד בטיפוח העור הקוריאני במשך שנים רבות, ולעתים קרובות מוזכר ברשימת המרכיבים של המוצרים או מוזרק לפנים, כמו שאנחנו יודעים מג'ניפר אניסטון שעשתה טיפול פנים של זרע סלמון, והודתה בוול סטריט ג'ורנל שהיא "תנסה כמעט הכל" כדי שהעור שלה ייראה צעיר.

"מחקר אחד,נעשה בשנת 2017, הוכיחו שזרע סלמון עזר לתקן נזק תאי, [האיץ] ריפוי של פצעים והפחתת דלקות. מחקרים אחרים הראו שהחלבונים שנמצאים בזרע סלמון עוזרים להפחית סימני הזדקנות", אמר ד"ר קנת באר, רופא עור. "מחקר משנת 2010 שפורסם ב-כתב העת הבינלאומי למדע קוסמטי גילה שה-DNA בזרע מכיל תכולת מים גבוהה יותר, גמישות עור מוגברת, רמות קולגן חזקות יותר וייצור מוגבר של חומצה היאלורונית" הוא מוסיף, "וגם מחקר שנעשה על עכברים ב-2016 מצא ש-DNA של זרע סלמון הגביר את זרימת הדם לעור ומועיל לריפוי פצעים, והוא שימש לא רק לריפוי העור אלא גם לריפוי כבדים פגומים", הוא מסכם.

סבבה, לא שופטות, אבל אחרי זה לפחות לא להתלונן אם מישהו קורא לזה פשטידת דגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully