זוג לסביות אוכלות ארוחת בוקר במיטה. AI, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/AI

עכשיו ברור שזוגות חד-מיניים נהנים יותר מזוגות הטרו - בפער

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 7:07

מחקר בדק מהו פער האורגזמות אצל זוגות חד מיניים לעומת זוגות סטרייטים, והתוצאה ברורה - זוגות חד מניים נהנים מסקס יותר מזוגות הטרוסקסואלים - בפער, וזו הסיבה

בני זוג טוענים שהיו מאהבות לסביות בשנת 1500 והוצאו להורג כמכשפות/בני זוג טוענים שהיו מאהבות לסביות בשנת 1500 והוצאו להורג כמכשפות

מה שמכונה "פער האורגזמה" בין בני זוג מיניים קטן בהרבה בקרב זוגות חד מיניים מאשר זוגות הטרוסקסואלים, במיוחד ההבדל ברור אצל זוגות של נשים. ממחקר חדש שפורסם במגזין לפסיכולוגיה חברתית ומדעי האישיות, לקח נתונים ממחקרים קודמים והגדיל בשקל עשרים - 95% חזקים מהגברים מגיעים לשיא במהלך יחסי מין בהשוואה ל-65% בלבד מהנשים, ואנחנו חושדות שגם המספר הגבוה הזה לא באמת מדויק. מצד שני, 86% מהנשים במערכות יחסים עם נשים דיווחו על אורגזמות קבועות כאשר בני הזוג היו גם הן נשים.

זה לא אומר בהכרח שגברים גרועים במיטה: "ניתן לפרש את התוצאות האלה כאילו סקס עם גברים הוא גרוע יותר מטבעו או שגברים הם מאהבים גרועים, אבל זה לא בהכרח נכון", אומרת מחברת המחקר באוניברסיטת רוטגרס. גרייס וצל.

black cat golden retriever תאוריית הזוגיות שכולם מדברים עליה
סקר: גברים בשנות ה-40 נתפסים כהכי מושכים. נשים זה סיפור אחר
הסיבה האמתית שעדן גולן סרבה להיות שגרירה הסברה


הפער העיקרי נעוץ ב"תסריטים" שקיימים בתודעה שלנו לגבי מפגשים מיניים הטרוסקסואליים, שמנווטים את הציפיות שלנו לגבי מהתנהלות מפגש מיני בדרך כלל.

שתי נשים במשאית. AI, עיבוד תמונה
שתי נשים במשאית/עיבוד תמונה, AI

המחקר התחלק לשני חלקים.

הצוות של וצל גייס 449 נשים - 59.5% הטרוסקסואלים ו-40.5% לסביות - בני ובנות 18 ומעלה שפעילות מינית בשנה האחרונה, כדי לחקור את חיי המין שלהן. ללא קשר לנטייתן המינית, נשים חשבו שיש להן את היכולת להגיע לאורגזמה עם בני זוג, והשתוקקו לחוויות דומות במהלך יחסי מין. למרבה הצער, שם הסתיים הדמיון.

לסביות מדווחות חד משמעית על יותר גירוי דגדגן במהלך יחסי מין - המפתח לאורגזמה עבור נשים רבות, אם לא עבור הרוב. ללסביות היו גם ציפיות גבוהות יותר להגיע לאורגזמה באופן קבוע, בניגוד לנשים שמקיימות יחסי מין עם גברים ומשקיעות יותר עבודה כדי להגיע לשם. הממצאים תומכים ברעיון שלסביות הן פרואקטיביות יותר לגבי האורגזמה מכיוון שהן התרגלו לצפות לכך מבנות זוגן, בעוד שנשים הטרוסקסואליות הן נטולות ציפיות, ואף מאוכזבות מראש, מה שמקדם את הסיכוי להתייאש ולהפסיק לחתור לכיוון בגלל חוסר ההצלחה המתמשך.

"נשים חוות ומצפות ליותר גירוי דגדגן כשהן מקיימות יחסי מין עם נשים אחרות מאשר כשהן מקיימות יחסי מין עם גברים, מה שעוזר להסביר את פער האורגזמה בין שתי קבוצות אלה", אמרה וצל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
זוג נשים משחקות טניס במיטה. AI, עיבוד תמונה
זוג נשים משחקות טניס במיטה/עיבוד תמונה, AI

בניסוי אחר, חוקרים של רוטגרס ביקשו מ-481 נשים דו מיניות סיסג'נדריות לדמיין סצנת ארוחת ערב רומנטית המובילה למפגש מיני עם גבר או אישה. הנשים שדמיינו מפגש מיני עם אישה, ציפו גם בדמיונן לקבל גירוי דגדגן ובכך להגיע לשיא. אלה שדמיינו גברים, ציפו להרבה פחות, מה שמוכיח את הטענה, וגם מצביע על כך שהציפיות הנמוכות של נשים מגברים תורמות לתוצאות.

"התסריט הדומיננטי הקשור למין הטרוסקסואלי, שאינו כולל מספיק גירוי דגדגן או התמקדות מספקת בהנאה של נשים, הוא אחת הבעיות העיקריות" הסבירה וצל. "בעוד שהמחקר הזה מתמקד באורגזמה כתוצאה מינית חשובה וסמן שימושי לאי שוויון, חשוב לציין שזו לא התוצאה המינית היחידה שחשובה לזוגות ואינה אומרת שאורגזמה נחוצה ל'סקס טוב" היא מוסיפה, ומקנחת בדיסקליימר חשוב "וכמובן חיוני לעולם לא להפעיל לחץ על בן/בת זוג להגיע לאורגזמה, שכן לחץ זה יכול לעכב אותה יותר, ולהוביל לתוצאות שליליות של מערכת היחסים."

היא צודקת, כמובן, אבל צריך לזכור את ההבדל הקטן בין הפעלת לחץ לבין, ובכן - השקעה מינימלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully