עדן גולן נציגת ישראל על במת גמר האירויזיון 11 במאי 2024. צילום: רויטרס, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/צילום: רויטרס

טוב מאד: זו הסיבה האמתית שעדן גולן סירבה להיות שגרירה הסברה

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 18:19

עדן גולן התבקשה על ידי שר החוץ להפוך לשגרירת הסברה עבור ישראל וסירבה. הרשתות גועשות, אנשים כועסים, ולאף אחד לא באמת אכפת ממנה, ששירתה את המדינה כל כך הרבה יותר טוב מכל שרי הממשלה הגרועה בתולדותנו

עדן גולן שרה את אוקטובר ריין בהפגנה של משפחות החטופים/מערכת וואלה

עדן גולן היא פנומן. אי אפשר להתווכח על זה - כבר בכוכב הבא היה ברור לכל מי שעקב, שלשלוח אותה לאירוויזיון זה כזה באנקר, שאין שם שום סיכון. היא לא תילחץ, היא לא תאבד את זה, היא לא תתעייף, והיא לא תעשה פאדיחות בראיונות, מה שאי אפשר לומר על כמעט אף אחד בממשלה המטופשת והכושלת שהביאה לנו את ה-7 באוקטובר, הטילים מאיראן, ואת האיש שבעולם מתוקן ובממשלה נורמלית, היה מורחק מכל אלמנט של כוח או השפעה, והמעורבות הפוליטית שלו היתה נשארת בתחום ההתפרצות לשידור ועשיית צורות עם הידיים בשידור חי מאחורי כתבנו בדרום. ממש קשה להבין על מי אני מדברת, הא?

הכלה עשתה "קוויקי" עם דוד של החתן חצי שעה לפני החופה ונתפסה על חם
מביך: מורגן גילתה את הסוד הלילי שלה רק כשישנה אצל חברה
"אני לוהטת כל כך שגברים מפחדים שאסרב להם ולא פונים אלי"


בניגוד אליו ואל כולם שם, עדן גולן שירתה את מדינת ישראל ועשתה את זה במסירות, בענווה, באלגנטיות, ובכבוד, והצליחה להביא את השיר היפה שלנו מממצב של חרמות ותחזיות עגומות של א-בינאריים כעוסים, למקום החמישי. בכל ראיון היא הביאה לנו כבוד, שלא לדבר בכלל על הביצוע, שהיה לא פחות ממושלם.

שר החוץ ישראל כ"ץ עדן גולן. דני שם טוב, דוברות הכנסת/ EBU, עיבוד תמונה
הסירוב היה מהלך חכם ואינטליגנטי/עיבוד תמונה, דני שם טוב, דוברות הכנסת/ EBU

אבל למה להניח לה ליהנות מפירות עמלה? כמו תמיד, לא נותנים לאף אחד מנוח במדינה הזאת - אוהבים את עדן גולן בעולם?יופי, אז למה שלא נעמיד אותה במקום הלא נוח הזה שבו היא צריכה לסרב לייצג את המדינה בנושא כל כך חשוב כמו הסברה, נעורר עליה את זעם הטוקבקיסטים, נהפוך אותה למטרה לאלימות ולשנויה במחלוקת בעיני הציבור? למה לא? למה לא להשתמש בה עוד קצת? למה שלא נהפוך את חייה לגיהנום ברשתות, ונגזול ממנה את הרגעים הכי משמעותיים בתהליך בניית הקריירה שלה?

אישה פחות חזקה ממנה - היא בת 20, אבל מתנהלת ביותר בגרות מהרוב, ולכן מגיע לה התואר המכובד "אישה" - הייתה כנראה מתקפלת, מסכימה להפוך לשעיר לעזאזל של הממשלה הכי גרועה בתולדות היקום הישראלי שגם ככה לא סוגה בשושנים, שלקחה פגרה של חודשיים (!) בזמן מלחמה. מישהי אחרת הייתה כנראה מסכימה ומלכלכת לעצמה את החיים המקצועיים עבור מדינה שהממשלה שלה לא מצליחה שנים לעשות הסברה מספיק טובה, וגם שמה מקלות בגלגליהם של אנשי הסברה מצוינים מסיבות עלומות, מדינה שרחוקה מלעשות את העבודה שלה.

עדן גולן, טוב מאד שסירבת להצעה המפוקפקת הזאת. כי הכעס שתקבלי עכשיו הוא כאין וכאפס מהשנאה שהיית חוטפת לו היית עושה את הטעות הזאת. אל תקשיבי למערכת נצלנית מלאה באנשים שרואים רק את עצמם. עשית החלטה מעולה כשלא לקחת את זה על עצמך. הסירוב הוא מהלך נכון וחכם, שמוכיח כמה חזקה ואינטליגנטית את באמת. הם רוצים שאת תייצגי אותם? אין בעיה - קודם שייצגו הם אותך, את משפחות החטופים ואת אזרחי מדינת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully