ג'ורג' קלוני. GettyImages
GettyImages

סקר: גברים בשנות ה-40 נתפסים כהכי מושכים. נשים זה סיפור אחר

עודכן לאחרונה: 22.5.2024 / 13:53

יודעות מה מזדקן יותר טוב מיין? גברים. על פי מחקר שנערך לאחרונה גברים בשנות ה-40 לחייהם נחשבים לאטרקטיביים ביותר מבין טווחי הגילאים - 75% מהנשאלים הצביעו בעד קטגוריית הגילאים 40 עד 50, בעוד נשים בגילאים האלה נותרות שקופות. למה?

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בסקר מרתק שנערך לאחרונה על ידי מומחית מערכות יחסים מאתרי ההיכרויות המובילים, נחשפה מגמה מפתיעה בקרב הבריטים בנוגע לתפיסות של משיכה ופיתוי לאורך קבוצות גיל שונות. הסקר, שכלל 3,000 משתתפים מרחבי בריטניה, גילה כי גברים בשנות ה-40 לחייהם נחשבים למושכים ביותר.

ממצאי הסקר הראו כי 75% מהמשיבים העדיפו את טווח הגילאים 40-50, וזאת לא רק בזכות המראה החיצוני המושך של גברים בגיל זה. החוקרים ביקשו להעמיק עוד יותר ולענות על השאלה הנצחית: "היכן בבריטניה נמצא המבטא הסקסי ביותר?". סקר נפרד בקרב 3,000 משתתפים קבע כי המבטא האירי הוא הסקסי ביותר עם 43% מהקולות, ואחריו המבטא הסקוטי עם 32%. המבטא של ברמינגהאם (ברומי) דורג במקום השלישי עם 25% מהקולות.

"הסירוב הוא מהלך נכון וחכם, שמוכיח כמה את חזקה ואינטליגנטית"
הכלה עשתה "קוויקי" עם דוד של החתן חצי שעה לפני החופה ונתפסה על חם
מביך: מורגן גילתה את הסוד הלילי שלה רק מהפאדיחה כשישנה אצל חברה

בראד פיט. Getty images, עיבוד תמונה
בראד פיט/עיבוד תמונה, Getty images

בעוד שלעתים קרובות מתמקדים בצעירים כסמל לאטרקטיביות בתרבות הפופולרית, סקר זה מאתגר את הסטריאוטיפים הרווחים ומצביע על תמורה בתפיסת המשיכה המינית. המשתתפים מרקעים מגוונים העדיפו באופן גורף את הגברים בשנות ה-40, מה שמעיד על הערכה רחבה יותר לבגרות, ניסיון חיים וקסם מתוחכם. אנני ולדרון, מומחית לאתרי היכרויות, הסבירה מדוע אנשים רבים מוצאים את עצמם נמשכים דווקא לגברים מבוגרים יותר. לדבריה, הגורמים העיקריים לכך כוללים:

בגרות רגשית
לגברים מבוגרים יש בדרך כלל בגרות רגשית הנובעת מניסיון חיים עשיר, והדבר מקנה להם אטרקטיביות ייחודית.

יציבות כלכלית ואישית
שנות ה-40 מאופיינות לרוב בהתבססות מקצועית ואישית, והיציבות הזו יכולה למשוך אנשים המחפשים בן זוג לטווח ארוך.

ביטחון עצמי
הביטחון העצמי שמפגינים גברים מנוסים נתפס כתכונה מושכת ומרשימה, ללא צורך בהתרברבות מיותרת.

מראה חיצוני מושך
הדימוי של "השועל הכסוף" כמו ג'ורג' קלוני ממחיש את הקסם שבגברים מבוגרים ומטופחים, עם שיער אפור מהודר וקמטי חיוך.

לממצאים אלה עשויה להיות השפעה ניכרת על עולם ההיכרויות, במיוחד בפלטפורמות דיגיטליות שבהן הגיל מהווה פקטור משמעותי. נראית גם עלייה בפופולריות של גברים בשנות ה-40 באפליקציות ואתרי הכרויות, כעת כשיש להם גיבוי מחקרי המעיד על המשיכה שהם מעוררים.

לסיכום, הסקר מאתגר הנחות רווחות לגבי גיל ומשיכה מינית, ומדגיש את הקסם הטמון בבגרות ובניסיון חיים. גילוי זה עשוי לעודד שינוי תפיסתי בכל הנוגע לאטרקטיביות ולהעצים את הביטחון העצמי של גברים בכל הגילאים. בגיל האטרקטיבי ביותר עבור נשים לפי כל הסקרים האחרונים הוא מקסימום 30. עצוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully