איינסלי גרדינר, יוצרת תוכן למבוגרים באונליפאנז. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"מתחרטת שלא חשבתי יותר" יוצרת פורנו מזהירה נערות צעירות

19.5.2024 / 11:00

איינסלי גרדינר, אוסטרלית שהרוויחה 7,000 דולר ממכירת תוכן למבוגרים משתפת אזהרה למי ששוקלת קריירה ביצירת תוכן כזה ברשתות כמו אונליפאנז: "תחשבו טוב טוב לפני שאתן עושות את הצעד הזה"

כוכבת הפורנו התגייסה למען חיילים קטועי גפיים/Josephine Jackson

איינסלי גרדינר היא אישה אוסטרלית צעירה שעשתה את מה שהרבה נשים צעירות שוקלות לעשות - להרויח כסף קל ממכירת תמונות וסרטונים נועזים שלהן באינטרנט. נכון, זה באמת יותר קל מלנקות חדרי מדרגות והרבה יותר משתלם מעבודות מלצרות, אבל איינסלי למדה בדרך הקשה שלא תמיד זה פיצוי הולם עבור עוגמת הנפש.

גרדינר מפרטת את הסיבות בגללן היא מתחרטת על הצעד הזה שעשתה, וקוראת לאחרות לשקול את האפשרויות האחרות לפני שיהיה מאוחר מדי: "אני חושבת שאנשים באמת צריכים לחשוב על זה טוב טוב לפני שהם עושים את זה. ברגע שאת מתחילה הכל נמצא באינטרנט לנצח", אמרה איינסלי, והמשיכה "הלוואי שהייתי מציבה לעצמי גבולות ולא עושה דברים שחרגו מעבר למה שהיה לי נוח לעשות, רק כי ניסיתי לעמוד בקצב של מה שכולם בפלטפורמה עושים."

שר יוצאת עם צעירים בגיל 77: "גברים בגילי מתים או פחדנים"
נגד נודניקים: כך תספרו שנפרדתם בלי "למה? מה קרה? חבל!"
"אחרי מה שעברתי, לא חושבת שאי פעם אסמוך על מישהו ב-100%"

איינסלי גרדינר, יוצרת תוכן למבוגרים באונליפאנז. אינסטגרם, צילום מסך
אל תאמינו לסרטונים ויראליים. איינסלי גרדינר/צילום מסך, אינסטגרם

איינסלי הרחיבה על כך בסרטון טיקטוק במטרה לעזור ליותר אנשים, ואמרה שזה רק נראה כמו דרך "זוהרת" להרוויח כסף, עד שפתאום את מוצאת את עצמך עושה יותר ממה שאת רוצה לעשות. "הרבה נערות צעירות חושבות, 'יהיה כל כך קל להרוויח כסף', אבל במציאות, אם אין לך עוקבים מראש, זה קשה", הודתה.

"נתחיל בזה שזו עבודה במשרה מלאה - עבדתי באותו זמן ונאבקתי להתאים את זה ליום שלי", היא מפרטת "אז אני חושבת שחשוב לקבוע מראש אם בבוקר או אחר הצהריים את רוצה לדבר עם אנשים, כי כשאת רוצה להרוויח כסף זה מהר מאד מתחיל לצאת משליטה ואת מוצאת את עצמך מדברת עם אנשים כל היום".

בנוסף, היא מזהירה - אל תהיו מופתעות אם אנשים מחיי היומיום לשכן יירשמו לעמוד כדי לראות אתכן בלי בגדים. "אני חושבת שקיבלתי בערך 120 מנויים בשלושת החודשים שעשיתי את זה, ושהרבה מהם אנשים שעבדתי איתם או הלכתי איתם לבית ספר", היא שיתפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איינסלי גרדינר, יוצרת תוכן למבוגרים באונליפאנז. אינסטגרם, צילום מסך
מחרטת שלא חשבה על זה יותר טוב. איינסלי גרדינר/צילום מסך, אינסטגרם

איינסלי הייתה שקופה מאד לגבי הרווחים שלה, ואמרה שמסוף אפריל עד תחילת אוגוסט 2023 עשתה בערך 10,000 דולר, בין היתר כי הייתה לה סוכנות שחתכה אחוזים. "את יכולה להרוויח שם כסף אם את רוצה. אני יכולתי להשקיע זמן של משרה חלקית, אבל אם את עושה את זה במשרה מלאה ובאמת רוצה להרוויח אז את רק צריכה לשקול את כל הדברים האחרים האלה", אמרה.

לסיום, היא ממליצה לחשוב על המהות "שאלי את עצמך, האם זה מי שאת רוצה להיות? האם זה מתאים למי שאת?" הסיבה שהיא נרשמה בהתחלה היא כי היא רצתה לעבור מעבר לים והייתה זקוקה לעבודה שתוכל לעשות מכל מקום, ועכשיו היא מתחרטת:

"הלוואי שהייתי חושבת על זה הרבה יותר ממה שחשבתי כי אני מתחרטת על זה. הלוואי שלא הייתי עושה את זה. זו הייתה תקופה מוזרה בחיים שלי" היא מסכמת "אל תאמיני לכל מה שאת רואה באינטרנט. כל האנשים האלה בטיקטוק עושים את הסרטונים הקרינג'ים האלה כדי להפוך לוויראליים. אל תיפלו במלכודת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully