שר ורוב קמילטי. GettyImages
GettyImages

שר יוצאת עם צעירים בגיל 77: "גברים בגילי מתים או פחדנים"

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 7:44

שר, אחותנו מרובת הניתוחים וחסרת הגילאים ממשיכה להיות הקוגרית האהובה עלינו בכל הזמנים. עכשיו, בגיל 77 לא רק שהיא נראית וואו, אלא גם יוצאת עם גבר בן 38. כלומר צעיר ממנה ב-39 שנים

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

לפלא חסר הגיל שהיא שר, חיי האהבה ממשיכים כרגיל גם בגיל 77. כי היא נראית בת 50 וכי היא רוצה לחיות את החיים בלי להתנצל בפני אף אדם. כרגע הקוגרית האהובה עלינו יוצאת עם גבר שצעיר ממנה ב-39 שנים. שנחזור על זה שוב? 40 שנה הפרש - היא בת 77, הוא בן 38. וכל זה כשגברים מבוגרים ממנו שמים את הגבול העליון שלהם בטינדר על בנות 35. חצופים.

לדיווה האגדית יש כמה סיבות פשוטות מאוד בגללן היא יוצאת עם גברים צעירים כמו החבר הנוכחי שלה, המפיק המוזיקלי אלכסנדר "AE" אדוארדס: "אני ממש ביישנית בחיים האישיים שלי, וגם קצת ביישנית ליד גברים", היא מתוודה בפרק האחרון של "The Jennifer Hudson Show", ומוסיפה כי הסיבה שהיא יוצאת עם צעירים היא שגברים בגילה ומעלה "ובכן, עכשיו רובם מתים - אבל גם לפני הם תמיד פחדו להתקרב אליי, וגברים צעירים יותר היו היחידים שעשו את זה."

"אחרי מה שעברתי, לא חושבת שאי פעם אסמוך על מישהו ב-100%"
היא חולה? אנחנו יודעים מה קרה לגוף של קים קרדשיאן
בננה וטוב לי: כל הרווקות מנסות את השיטה הזו - וזה עובד

שר ואדוארדס. GettyImages
שר ואלכסנדר אדוארדס AE/GettyImages

הזמרת, שבשבוע שעבר הצטרפה להיכל התהילה לרוק אנד רול 2024, סיפרה להדסון שדחתה פעם דייט עם אלביס פרסלי. "הייתי לחוצה מהמוניטין שלו", הסבירה. שר - שביצעה את "Believe" בחודש שעבר פרסי המוזיקה iHeartRadio - שיתפה גם שהראפר טופאק שאקור הפך לאחד האמנים האהובים עליה "כל כך הופתעתי מעומק המילים", אמרה זוכת האוסקר, שהוצגה בפני הראפר המנוח על ידי אדוארדס.

אהבת הצעירים שלה לא התחילה היום - כזכור שר הייתה מבוגרת ב-18 שנים מהשחקן רוב קמילטי כשיצאה איתו מ-1986 עד 1989 - ופגשה את החבר האחרון שלה, אלכסנדר אדוארדס AE שעוד לא מלאו לו 40, בשבוע האופנה בפריז בספטמבר 2022.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שר וג׳ניפר הדסון. GettyImages
שר וג׳ניפר הדסון/GettyImages

"זה היה ממש ממש מוזר, כי לא חיפשתי את זה באמת",היא אמרה באוקטובר. "ונפגשנו כי חברה שלי כל הזמן דחפה אותי שאלך לשאול אותו על השיניים שלו. אז אני מסתכלת על הבחור היפה הזה עם שיער לבן, קעקועים ועם השיניים האלה. אז אמרתי, 'אחי, אני אוהבת את הגריל שלך'. והוא ענה, 'לא, הן השיניים שלי'.

רומיאו ויוליה ממש.

"ואז," המשיכה שר, "ראיתי אותו שוב - הוא היה עם טי [טיגה] אצל אן דמלמוסטר - ואז כולנו הצטלמנו יחד לתמונה. כשהוא ביקש מחברה שלי לשלוח לי את התמונה הזו שלנו, היא אמרה, 'שלח לה את זה בעצמך'".
הם החלו אז לשלוח הודעות זה לזה. אבל שר הייתה סקפטית בתחילה לנוכח הרומנטיקה המתהווה שלהם.
"כל הזמן אמרתי, 'זה לא הולך להסתדר. אני אומרת לך, זה פשוט לא יעבוד.' והוא פשוט לא הקשיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully