בר ויונתן. אלבום פרטי, באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים/אלבום פרטי

האהבה, הלידה, וההצעה שאי אפשר לסרב לה: הסוף הטוב של בר ועדן

עודכן לאחרונה: 13.5.2024 / 18:09

רגע לפני שהחטיבה עולה לאייש את הגזרה הצפונית שוחחו 2 נשים שמשרתות גם הן בצו 8. כל אחת מהנשים לקחה חלק בלחימה בחודשים האחרונים, מה שכמובן השפיע גם על החיים הפרטיים שלהן. הפרידה, הלידה, וההצעה שאי אפשר לסרב לה

הסוף הטוב של בר ועדן: נשות צו 8/חטיבה 188 כפרה עליהם איזה חטיבה של גיבורי על

עדן אבני ובר גרייסרו הן משרתות מילואים פעילות, שעזבו הכל והתגייסו בצו 8 כבר ב-7 לאוקטובר. הן נפגשו לשיחת פודקאסט, כשסיימו את השלב הראשון במשימתן כחלק מחטיבה 188 ורגע לפני שעלו לגזרה הצפונית.

עדן אבני התחתנה שבועיים לפני פרוץ המלחמה, היא ובעלה הטרי כבר היו בשיא ההכנות לירח הדבש הארוך שתכננו לפרטי פרטים, אפילו מצאו כבר סידור לכלבים. ואז פרצה המלחמה. בעלה של עדן, לוחם במילואים, קפץ מיד בבוקר השבת השחורה, עדן קפצה מיד אחריו, והם לא ראו אחד את השניה למעלה מחודש, הם בטח לא דיברו על ירח הדבש הצפוי.

בגוף ראשון: "תוך כדי המילואים נודע לי שבת דודתי נרצחה בנובה"
בגוף ראשון: "הייתי האישה היחידה בכל הגדוד, ואז לצערי הרב איבדנו חייל"
לא מאור ולא כלום. שירה לוקץ' חושפת: "בחיים לא היתה לי זוגיות"

עדן התגייסה לחטיבה 188, חטיבת שריון לוחמת שפועלת כבר מהשבת השחורה, החטיבה פעלה בישובי העוטף ובתוך הרצועה ויחד עם כל חיילי המילואים סיגלה לעצמה עדן מציאות חדשה שכללה חודשים ארוכים בגבול עזה.

בר גרייסרו גם היא הוקפצה למילואים, בשיאם היא התבשרה על כך שבן זוגה יונתן נפצע כמה מאות מטרים ברצועת עזה, כשאת רוב הפעילות בעזה היא העבירה כשהיא מדלגת בין המוצב לבית החולים.


השתיים נפגשו לפודקאסט בסיום השלב הראשון של משימתן בחרבות ברזל, רגע לפני שהחטיבה עולה לאייש את הגזרה הצפונית ושוחחו על החיים החדשים כנשות צו 8 שמשרתות גם הן בצו 8. עד לכתיבת שורות אלו, בר קיבלה הצעת נישואין מרגשת ועדן זכתה לחופשת ירח הדבש שלה, ממנה חזרה בהריון. וזהו הנצחון הפרטי שלהן, והנצחון של כולנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully