סקס. ShutterStock
ShutterStock

לסת כואבת? שווה את זה: 3 דגשים שאף גבר לא ישכח

15.5.2024 / 7:08

לסת כואבת, חנק וגאג ריפלקס הם לא מחויבי המציאות אם תכירי כמה טריקים ותפנימי כמה דגשים. מין אוראלי יכול להיות פתרון קליל ומנצח ואפילו מהיר, במיוחד אם תיישמי את חמשת הדגשים האלה

כל מה שצריכים לדעת על דייטים/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

לפני הכל הבהרה חשובה - מין אוראלי זה לא רק פתרון זריז לחוסר חשק חד צדדי (תתביישי לך!) אני מפצירה בך לאהוב, לחבק ולכבד אותו, ולקיים אותו כמעט בכל סקס עם הפרטנר שלך. רבות מהבנות שפחות מחבבות את החלק הזה מונעות מהסיבות הלא נכונות - הן מעולם לא הבינו כמה קל וזורם זה יכול להיות, סובלות בעיקר מתוך בורות - מה שבאנו לתקן. חוץ מזה מזמן לא כתבתי על מציצות, ומישהו צריך לעשות את זה.

לפני שאת ניגשת למלאכה, את צריכה להכיר את הנקודות שלו: קצה עליון (כיפה), חיבור (רסן), ואשכים. כיפה (עטרה). במין אוראלי (כמו גם בהנד-ג'וב) מאוד חשוב לזכור שגוף איבר המין הוא לא היחיד שצריך לקבל את הגירוי - מאוד חשוב להתחיל מלמעלה ולרדת למטה. רוב הגירוי מגיע מהקצה העליון הרגיש, והשלמה לגירוי מלא לאורך האיבר; לכן חשוב שהשפתיים שלך יעלו ממש לקצה לפני שהן יורדות לכל האורך. וכבונוס כדאי להוסיף עיסוי לשון לאורך האקט. 'גרון עמוק' זו לא סיסמה ריקה.

מה זה "לימרנות"? זהירות: המושג החדש שטבעה הסדרה "אייל קטן"
בננה וטוב לי: כל הרווקות מנסות את השיטה הזו - וזה עובד
האהבה, הלידה, וההצעה שאי אפשר לסרב לה: הסוף הטוב של בר ועדן

זוג במיטה. ShutterStock
הכירי את הנקודות שלו/ShutterStock

תהיי הוליסטית
החיבור או בשמו המקצועי ה"רסן", הוא החלק שבין העטרה לאיבר המין. מדובר באזור מאוד רגיש ולכן כדאי לך להתעכב גם עליו עם הלשון לפעמים. אשכים - מאוד מומלץ שתוך כדי האקט תתייחסי לאשכים כדי לגרום לפרטנר להרגיש את הגירוי בכל חלקי איבר המין - בסקס אין דבר כזה מקומות שלא נוגעים בהם, אז אל תפסחי על כלום.

רטיבות, והרבה
חמודה מתוקה, ממש לא חשוב לפרטנר שלך כמה רטוב איבר המין שלו ברגעים אלו, וגם לא ממה נובעת הרטיבות. מצידו תרטיבי אותו עם טחינה, ובלבד שהחיכוך יהיה נעים וזורם. זה גם יקל על כל העבודה שלך שם למטה.

תהיי בנתינה
בדיוק כמו שלא אכפת לו כמה רוק יש עליו, גם ממש לא ממש מעניין אותו איך את בדיוק נראית בדקות הללו. את מוזמנת להגניב כמה מבטים סקסיים תוך כדי כמו פתיינית אמיתית שיודעת לעשות הכל בו זמנית, אבל חוץ מזה הוא לא באמת מסתכל עליך, לפחות לא במבט ממוקד כדי לראות אם עשית גבות, אז אל תתעסקי בזה כשאת מוצצת - תהיי בנתינה.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
אישה מריחה עורף של גבר שהיא מחבקת. ShutterStock
לא מעניין אותו איך את נראית בדקות האלו/ShutterStock

קונטיניואיטי
אחרי שסגרנו את נושא החיכוך, דבר חשוב שחייבים להתייחס אליו הוא קונטיניואיטי (המשכיות מגע). נכון שזה מושג מקולנוע, אבל בדיוק כמו שאת לא רוצה שסצינה תמשיך מאותו מקום אבל עם בגדים אחרים כי זה ירגיש לך כמו זלזול - ככה חשוב שתהיה המשכיות במגע שלך כדי שהוא יוכל להתמסר לגמרי. במיוחד בחורף, אגב. קשה להתמסר למציצה כשכל פעם שאת לוקחת אויר הווא ננטש, רטוב, ורוח פרצים נוראה מכה בו. אם את מזיזה את הפה, תשאירי את הידיים.

המסחטה
אז נכון שמיקמת יד אחת באזור האשכים, אבל חשוב שהיד הדומיננטית שלך תתמקם ממש מתחת לשפתיים ותקיף את איבר המין. דגש חשוב - תעטפי את השיניים שלך עם השפתיים כדי להמנע מטעויות שכולנו נתחרט עליהן אחר כך. בגדול, הרעיון הוא גם להגביר את החיכוך עם הפה וגם שהיד תמשיך את מה שהשפתיים לא הצליחו לעשות כי הן לא מגיעות. איפה שהשפתיים נעצרות היד היא זו שתמשיך את העבודה ותזרים את הדם מהקצה למטה. ואם ממש מתחשק לך לפנק את יכולה להשתמש בשתי הידיים בתנועת סחיטה (בלי ללחוץ בקטע לא רגיש) - זה לגמרי יסגור את הפינה למאה אחוז הנאה. מה שיפה בטריק הזה, הוא שהידיים שלך גם משאירות אותך בשליטה על עומק החדירה. כשאמרתי שלא אכפפת לו ממה רטוב, התכוונתי להכל חוץ ממיצי קיבה.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • יחסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully