ולרן באטלר, דוגמנית מידות גדולות מדרם קרוליינה. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"אני לוהטת כל כך שגברים מפחדים שאסרב להם ולא פונים אלי"

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 7:43

לורן באטלר, דוגמנית למידות גדולות, הגיעה למסקנה שחיי האהבה שלה סובלים דווקא בגלל שהיא לוהטת מדי. כל כך לוהטת שגברים מניחים שיש לה המון אופציות טובות מהם, ולכן לא מעזים לפנות אליה מראש

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

לורן באטלר, הדוגמנית מצפון קרוליינה, חושפת את האמת המכוערת על חייהן של נשים יפות. במקרה שלה, יפות מדי. באטלר מספרת כי היא מתקשה למצוא אהבה כי גברים "מאוימים" מהמראה שלה, ולא מעזים לפנות אליה.

באטלר, בת 26, לא יצאה לדייט כבר כמעט שנה מכיוון שגברים אף פעם לא ניגשים אליה כדי לבקש ממנה את הטלפון שלה כדי לצאת לשתות משהו. "קשה להיות כל כך לוהטת", קוננה "גברים חושבים שאני יפה מכדי לצאת לדייט איתם, או דואגים שאסרב להם". העוזרת לשעבר מתהדרת במספר עצום של 3.4 מיליון עוקבים באינסטגרם, שבו בחורים יכולים לפנות בקלות להודעות שלה, אבל לא עושים זאת מספיק.

"כשמישהו שוקל לצאת איתי, הוא מסתכל על התמונות שלי וחושב שיש לי הרבה אפשרויות", אמר באטלר. "ואז הם שואלים: 'למה שתרצה לצאת איתי?' ומוותרים"

לא בטוח שזה הסוף: זה מה שבאמת קרה בין סטטיק ורונה לי שמעון
והפעם - יום המתים המקסיקני. משהו עובר על עדן פינס, וזה מהמם
"חברה של אבא" מהעבודה התגלתה כמאהבת שלו: בגידות בגן השעשועים

ולרן באטלר, דוגמנית מידות גדולות מדרם קרוליינה. אינסטגרם, צילום מסך
"מעריצים המומים מכמה שאני אדיבה וצנועה כשהם פוגשים אותי בחיים האמיתיים"/צילום מסך, אינסטגרם

באטלר מאמינה שגברים לא רק נבהלים מהמראה שלה, אלא גם מהביטחון העצמי המרשים שלה. "גברים רואים בי אובייקט מיני אבל הם גם לא יודעים איך להתמודד עם אישה בטוחה בעצמה", הצהירה. עם זאת, היא מאמינה שהמראה מתעתע וגברים רבים מקבלים את הרושם הלא נכון לגבי האישיות שלה.

מצד שני, היא מסבירה כי לא תיפגש עם מעריץ מהרשתות - "הרבה מעריצים מבקשים את המספר שלי אבל אני לא אמסור אותו רק לאף אחד", הצהירה. "אם הייתי פוגשת מישהו בעולם האמיתי והוא במקרה היה מעריץ, הייתי פתוחה לצאת איתו" ומצהירה כי היא "לא מפלה" על סמך מראה. "אני רוצה משהו לטווח ארוך שיוביל בסופו של דבר לנישואים", היא מצהירה.

"מעריצים המומים מכמה שאני אדיבה וצנועה כשהם פוגשים אותי בחיים האמיתיים", טענה הדוגמנית בצניעות. למרות שהיא חווה תקופת יובש בדייטים, באטלר לא ויתרה על התקווה למצוא בן זוג - למרות שזה לא בראש סדר העדיפויות שלה. "הדייט האחרון שלי היה בקיץ שעבר", אמרה והוסיפה: "אני בהחלט פתוחה לאהבה, אבל אני לא מחפשת אותה באופן פעיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully