סטטיק רונה לי שמעון. אינסטגרם/ ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
עיבוד תמונה/אינסטגרם/ ראובן קסטרו

לא בטוח שזה הסוף: זה מה שבאמת קרה בין סטטיק ורונה לי שמעון

עדי דנטס

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 12:02

אם תהינו מה לעזאזל הקשר בין סטטיק לרונה לי שמעון בהקשר הרומנטי, אחרי כמה חודשים התרגלנו לעובדה שהם ביחד, ועד שזה קרה - הם נפרדו. למה? חשבנו על זה והגענו לכמה מסקנות

מתכננת אורגיה המונית/אתר רשמי

רונה לי וסטטיק נפרדו. נכון שיש לנו מספיק חדשות רעות יותר בחודשים האחרונים אבל האמת שכשאני אני שומעת על זוגות חדשים או כאלו שעוברים שלבים במערכות היחסים שלהם - עוברים לגור ביחד, מתארסים או מביאים ילדים, זה משמח אותי. אז חבל לי שהם נפרדו, לרגע אחד שנמשך כמעט שנה הם גרמו לי להאמין שאהבה היא לגמרי משהו שלא חייב 'להסתדר' לסביבה, ושגיל, אופי, מראה, סגנון חיים או כל דבר אחר, לא תמיד משחקים תפקיד כשאנחנו מתאהבים.

בכל מקרה, מסתבר שאחרי שנה השניים חוו משבר ועכשיו יש עוד רווק ורווקה בביצה. ולמרות שהם לא ממש אוהבים לדבר על מערכת היחסים שלהם, אנחנו כן יכולים ללקט כמה פירורי מידע לגבי הזוגיות הזאת, ואולי אפילו לנחש מה בדיוק קרה שם.

והפעם - יום המתים המקסיקני. משהו עובר על עדן פינס, וזה מהמם
"חברה של אבא" מהעבודה התגלתה כמאהבת שלו: בגידות בגן השעשועים
"מתחרטת שלא חשבתי יותר" יוצרת פורנו מזהירה נערות צעירות

סטטיק רונה לי שמעון. איציק בירן,
המרחק מקשה/איציק בירן

לונג דיסטאנס

לפני כחודש סטטיק התראיין וסיפר שבזמן שרונה לי מצלמת סרט בחו"ל הלונג דיסטאנס קשה לו. האמת, זה לא נראה קריטי, העניין הזה - סטטיק מדבר ללא הפסקה על לנסות את מזלו בחו"ל, הוא אפילו עבר לתקופה לארה"ב ופינק אותנו באינספור תמונות צבעוניות מאחוזות ואירועים, כך שהעובדה שרונה לי מצטלמת במדינה שסטטיק מאוד אוהב ורוצה להצליח בה לא אמורה להוות בעיה.

אבל אם נסתכל על כל עניין החו"ל הזה, יכול להיות שהבעיה היא לא הלונג דיסטאנס, אלא דווקא העובדה שבזמן שרונה לי "עושה את העבודה" והיא כבר שם מוכר בתעשייה ההוליוודית, כך שלאט לאט ובלי הרבה רעש היא מתברגת לעוד סרט הוליוודי, מופיעה בעוד סדרה ומצטלמת לעוד פיילוט - סטטיק, איך לומר, הצליח בעיקר לייצר לנו תוכן מהאחוזה של ורסצ'ה. אני לא אומרת שזה עניין של קנאה, אני רק אומרת שכשיש לשני בני זוג את אותו החלום ואחד מתקדם לעברו בזמן שהשני נשאר מאחור - זה עלול ליצור בעיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

פערי אישיות

מההתחלה היה ברור שמדובר במקרה של 'הפכים נמשכים'. בזמן שסטטיק הוא טווס בוהק עם לב זהב, רונה לי היא אישה אצילית וקרירה עם קול רך ואינטונציה רגועה שנראית כאילו אם היא לא היתה שחקנית מצליחה, היא היתה יכולה להיות מטפלת בקריסטלים.

העניין עם זוגיות כזאת הוא שאמנם היא יכולה לעבוד, אבל היא לנצח תהיה מלאה בהתנגשויות. זה בסדר בשנה - שנתיים הראשונות של זוגיות, כשהפרפרים עוד מתעופפים והכל עוד ורוד ומרגש, אבל בשלב מסוים, כשמתחילים לחשוב ברצינות על חיים משותפים, חתונה וילדים, האופי של האדם שאיתנו והדרך שלו להסתכל על העולם ולנווט בו צריכה להיות מקובלת עלינו - כי לא הכל אפשר לפתור על ידי חיבוק, נשיקה או אפילו סקס, לוהט ככל שיהיה.

רונה לי שמעון. ניר פקין
הפכים נמשכים אבל לא תמיד מחזיקים/ניר פקין

בעיות מחויבות

אמנם אף אחד לא אמר לנו מי היה זה שהחליט להיפרד, או האם השניים האלו פשוט הבינו שהדברים לא עובדים, אבל די ברור למה כל אחד מהם היה רוצה לסיים את הקשר הזה. מצידה של רונה לי, יכול להיות שבשלב מסוים היא הבינה שסטטיק פשוט קצת 'קטן עליה'. זה לא אומר שהוא לא מציאה או לא גבר שווה, אלא שהוא פשוט עדיין לא הגיע לבגרות המנטלית שלה. ולא - זה לא עניין של גיל (אולי קצת) זה פשוט עניין של ניסיון חיים ורצונות שונים.

מצידו של סטטיק, יכול להיות שזה פשוט היה יותר מדי. אמנם אנחנו יודעים שסטטיק הוא אדם זוגי, כזה שהתחתן מוקדם ונראה שהוא כן משתוקק למשפחה משלו, אבל מצד שני - יכול להיות שלמרות שהוא אומר שהוא רוצה משפחה וילדים, דבר שרונה לי אמרה לא פעם שהיא רוצה, ברגע זה הוא בעצם עדיין נמצא במקום שלא מוכן למחויבות ברמה הזאת. בכל זאת, כשאנחנו בוחרים לעצמנו פרטנרים אנחנו עושים את זה גם מתוך התת מודע שלנו, וכשאנחנו בוחרים בן או בת זוג שכל הסיכויים מדברים נגדם, זה אומר שאולי, איפשהו רחוק מתחת למודע שלנו, אנחנו לא באמת רוצים שזה יעבוד.

המצב, הו המצב

ממש כמו שאחרי הקורונה ראינו אינספור זוגות נפרדים בגלל שהם הבינו שהם פשוט לא מוכנים להעביר את החיים שלהם עם בני הזוג שלצידם ברגע זה, גם כאן העובדה שכולנו נמצאים בלחץ יומיומי, וכולנו רגישים ועצבניים יותר, הזוגיות הזאת פשוט לא שרדה את הלחץ שהוא היום יום הישראלי. זה קורה, והם בטח לא יהיו הראשונים. או שאולי ממש כמו אצל אינספור זוגות אחרים - השניים פשוט הבינו שזה לא 'זה', והחליטו לחזור לרווקות. אבל היי, לפחות נהנינו מהזוגיות הצבעונית והמפתיעה הזאת במשך שנה שלמה - ולכו תדעו, גם סוף הוא לא תמיד סוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully