גבר עם מספר נשים במיטה. ShutterStock
ShutterStock

"בגיל 48 הלכתי פעם ראשונה למסיבת אורגיות, וזה מה שקרה לי"

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 16:30

כשהיא סקרנית לגבי המיניות שלה לאחר הגירושין, העורכת במגזין היחסים של הניו יורק פוסט לוסי רובר השתתפה במסיבת הסקס הראשונה שלה בלי ממש לדעת למה לצפות, בגיל 48. מה שהיא מצאה היה מסקרן, בלשון המעטה. תרגמנו

מתכננת אורגיה המונית/אתר רשמי

רק כשהמונית פנתה לנסיעה הארוכה, הבנתי עד כמה אני עצבנית. נוכחותה של חברת ילדות לצידי הרגיעה במקצת, אך הלילה נדמה להימשך ללא קץ משני עברי הדרך. מרחוק הבחנתי באחוזה הגדולה והחיוורת, מוארת על ידי פנסי המכוניות המסתובבים ופולטים את נוסעיהם. בגיל 48, עמדתי לצעוד לראשונה בחיי אל תוך אורגיה.

בתור העורכת החדשה של "Erotic Review", מגזין שזה עתה השקתי מחדש לאחר היעדרות בת 14 שנה מעולם העיתונות, אני מוזמנת להשקות ספרים ופתיחת תערוכות רבות. רק למעט מהן אני נענית בחיוב, אך ההזמנה למסיבה של Killing Kittens (killingkittens.com) הייתה מפתה מכדי לסרב.

ארגון התענוגות הזה לחברים בלבד, שהוקם ב-2005, מארח עד שלושה מפגשים בחודש ברחבי בריטניה, לצד אירועים נוספים מעבר לים. באותו לילה מיוחד, יעדי היה "אחוזת הכפר" - מסיבת מסכות ארוטית המיועדת ליותר מ-800 משתתפים.

שו לחפוף עם סבון כלים? מומחים ממליצים על שיטות טיפוח מוזרות
האמירה האומללה של יובל לוי מנותקת וחסרת רגישות כלפי החטופות
מאוננים הרבה? הגיע הזמן שתרגיעו, ולא בגלל הזרע לבטלה

אורגיה המונית. @brasilfedecovid, צילום מסך
אורגיה המונית/צילום מסך, @brasilfedecovid

שמעתי ששוק מסיבות המין בלונדון נמצא בצמיחה מהירה, ושניתן למצוא הכל, מלילות טכנו פטישיסטיים ועד אורגיות בסגנון חלומי. תמיד הייתי סקרנית לגבי האופן שבו אנשים חוקרים את התשוקות המיניות שלהם, ותסכל אותי היעדרה של במה רצינית לדון בנושא. זו הסיבה שניצלתי את ההזדמנות להתחיל פרק חדש בהיסטוריה בת 30 השנים של "Erotic Review". חיי הוקדשו לכתיבה ועריכה, כולל שני רומנים היסטוריים שכתבתי בצריף שבקצה הגינה, אך זה היה צעד חדש ומשמעותי.

כאם גרושה לשלושה מתבגרים בשלהי שנות ה-40 לחיי, אני פתוחה וסקרנית לחקור את עצמי מעבר לגבולות הנישואים ההטרוסקסואליים והמונוגמיים בהם הייתי כלואה במשך 16 שנים. בני אדם משתתפים באורגיות מזה אלפי שנים, אז מי יודע, אולי אני עשויה ליהנות do. אולי לילות אנונימיים שכאלה יתאימו לי ויהיו האיזון הנכון בין האימהות שלי לבין ההנאה שאני משתוקקת לה.

למרות זאת, כשהמונית נעצרה מול הארמון המרשים ליד וֹקִינְגְהַאם שבברקשייר, הרגשתי פרפרים בבטן למחשבה על מה שהלילה עלול להביא. גם אם אתעב את החוויה ובין אם לעולם לא ארצה לעזוב את המקום הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אורגיה. ShutterStock
אורגיה/ShutterStock

המתנו בתור ארוך לבר, בין זוגות גברים ונשים מכל הגילאים, לבושים בדייקנות בפייטים ופפיונים, עקבים גבוהים ושפתונים אדומים, חליפות מחויטות ונעליים מחודדות. רוב הנוכחים אמורים היו להיות כבני 30 ומעלה, אך כל העיניים הוסתרו מאחורי מסכות. חברינו לחגיגה נראו נינוחים, וסרקו את החלל בעדינות, אולי בחיפוש אחר פרצופים מוכרים או הזדמנויות מעניינות. ההתרגשות הייתה מוחשית.

קלטתי זוג נאה לוחש זה לזו, צוחק, שיערה השחור של האישה אסוף בקוקו מהודק. המנחה דיבר על הסכמה, על כך שאסור לגעת באדם אחר ללא אישור מפורש, ועל כך שגברים אינם רשאים לגשת לנשים, ופירט את החוקים של המסיבה. בחוץ, אנשים ישבו בקבוצות על כסאות קש, מעשנים באויר הקריר.

"אתן ביחד?" תהתה צעירה בשמלה שחורה צמודה.
"לא, סתם חברות ותיקות מבית הספר," עניתי, והיא צחקקה בחביבות "אין מצב שהייתי מגיעה לפה עם מישהו מהתיכון שלי!"

"פעם ראשונה," הודיתי, והיא הציעה להסביר לנו את כללי המשחק.

מסתבר שזוהי מסיבה שמכוונת בעיקר להטרוסקסואלים, ורוב האורחים מגיעים כזוגות, אך ציינה שבסופו של דבר אפשר למצוא כל קומבינציה אפשרית. היא ושתי חברותיה נהנות להשתתף כרווקות, משום שלהתחיל עם מישהו חדש יכול להיות מאתגר מבלי לדעת איך הוא יגיב. התעניינתי מתי המסיבה מתחילה באמת והיא הסבירה ש'חדרי המשחקים' נפתחים בסביבות עשר בלילה. ללא שעון על פרק ידי ותחת הוראה נוקשה לשמור את הטלפון כבוי ומאוחסן בשקית אטומה כדי למנוע הכנסה לרשימה השחורה, לא היינו בטוחות כמה הזמן כבר עבר. ואז, נשמע קול מבפנים, דומה לשחרור אוויר.

"הם פתוחים," ציייצה חברתנו החדשה. "סליחה, אני חייבת לרוץ. רוצה להיות ראשונה בתור לדומינטריקס." היא נעלמה פנימה במהירות, מנופפת לשלום בדרכה.

גבר ושלוש נשים במיטה. ShutterStock
גבר ושלוש נשים במיטה/ShutterStock

עד שנכנסנו בעקבותיה, כ-20% מהקהל כבר הספיק להיעלם אל הקומה העליונה. המדרגות הובילו מעלה מהלובי ושומר לבוש חליפה אלגנטית וידא שגברים אינם עולים לבדם. בערגה צפיתי בגבר צעיר ונאה עם עגיל יהלום מרים את בת זוגו על כתפיו וצועד במעלה המדרגות בביטחון. הרגענו את העצבים בריקודים על רחבת הריקודים הראשית, שם ההמון שר יחד את "בילי ג'ין", ו"דטנסינג קווין". זה הרגיש כמעט כמו חתונה.

בסוף, חברתי העיפה בי מבט מתריס והבנתי שהגיעה העת לעלות למעלה. זה הזכיר לי את האומץ שהיינו מפגינות בתור מתבגרות כשהמתנו בתור למועדון - מעין תחושה של "יאללה, בואי נראה מה יקרה".

כשהגענו לקומה העליונה, הבחנתי בזוג שקוע בשיחה אינטימית על ספת שני מושבים באחד המסדרונות. רק כשהתקרבתי שמתי לב שידו זזה הלוך ושוב מתחת לשמלתה. התחלנו בחדר שבקצה; בחוץ, על שולחן, עמדה קערית מלאה בקונדומים.

החדר הראשון נראה אדיר בגודלו, מואר בעדינות, ובו שלוש מיטות זוגיות גדולות עם מצעים אדומים שחוברו זו לזו במרכז החלל. על כל מיטה היו אולי 10 אנשים עירומים, רובם בזוגות. אחרים התפשטו או פשוט עמדו בצד וצפו. עברנו לחדר הסמוך, שם שני גברים ואישה היו מעורבים במשולש מיני - זו הייתה הפעם היחידה שראיתי גברים יחד במהלך כל הערב.

היו עוד שלושה חדרים שהכילו רק מיטות ושום דבר נוסף. ראיתי את הגבר שנשא את בת זוגתו במעלה המדרגות כורע לרגליה, והסטתי את מבטי במבוכה. בסוף המסדרון שכן חדר הדומינטריקס, שם אישה עירומה הייתה כבולה אל שולחן כשפניה מופנות ממני, וה'דום' לבושת ילטקס ליטפה בעדינות את גופה החיוור בשוט. אולי הבחורה הידידותית מאזור העישון.

בהמשך היה שם תא עם מתקנים שונים, אבל זה נראה מעט מלאכותי בעיניי, או אולי זו רק הייתי אני. חזרנו למטה, שם הקהל נתן רושם של שחרור מוחלט ועם זאת נדמה כאילו יכלו לנהל שיחה סבירה על משכנתאות. היה ברור שמדובר בתרבות שלמה - נורמות התנהגות שאפשר ללמוד רק באמצעות התנסות בחוויה. היתה לי הרגשה דומה כשהלכתי לגלוש סקי בפעם הראשונה בגיל 40.

אורגיה במסיבה בעמק הסיליקון. Mark Richard/Contact Press Images, מערכת וואלה! NEWS
אורגיה במסיבה בעמק הסיליקון/מערכת וואלה! NEWS, Mark Richard/Contact Press Images

במשך השעתיים וחצי הבאות, חזרתי למעלה עוד חמש פעמים. נשענתי על משקופי דלתות, מנסה להבין את דפוסי ההתנהגות, ואז עברתי הלאה לפני שהרגשתי מציצנית מדי. הבנתי שזוגות רבים הגיעו לכאן כדי להיות אחד עם השני בפומבי, ולא כדי לחלוק את עצמם עם אחרים - נראה היה שברגע שאת על המיטה, אתה יכול להסתובב על הצד ולהצטרף - בהסכמה מילולית או לא מילולית של האנשים האחרים. ככל שהלילה התקדם, המיטות נעשו כה צפופות עד שלא ניתן היה לראות יותר את הסדינים האדומים, רק איברי גוף נעים, מתרוממים, פועמים, מלווים בקולות הנאה.

בחוץ, באחת לפנות בוקר, חיכינו למונית. החברה שלי הייתה מרוצה כי לפחות היא נישקה את התקליטן, ואני הייתי מרוצה שהפחדים שלי התבדו - שמרתי על הבגדים כל הלילה, וכיוון שגברים לא יכלו להציע הצעות, גם לא נאלצתי לנהל שיחות מביכות. זה הפתיע אותי שהגוף שלי לא נרגע, בהיותי בין ים של אנשים שקיימו יחסי מין. זה לא היה מעורר או מגעיל, אלא מרגש באופן מוזר.

"אפשר שאחטה?" שאלה אישה יפה עם מעיל פרווה ועקבים גבוהים את חברתי. "זו הייתה הפעם

הראשונה שלי," היא התוודתה, נושפת עשן. "ואני פשוט לא יודעת מה לחשוב על זה. אני חושבת שאולי אני פשוט ונילה."

"גם שלנו, וזה גם לא עשה לנו יותר מדי" אמרתי.

"אתה רואה?" היא פנתה בניצחון לגבר שישב לידה. "לא כולם רוצים לעשות את זה בפומבי."

המונית שלהם הגיעה והיא החזירה את הסיגריה, מתנדנדת לתוך המונית כשזרועו של בעלה סביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully