גבר מכסה את איבר מינו. ShutterStock
ShutterStock

מאוננים הרבה? הגיע הזמן שתרגיעו, ולא בגלל הזרע לבטלה

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 9:01

מעבר לכיף שבעיסוק לאוננות יש הרבה מאד יתרונות נפשיים ובריאותיים, קיימים גם מיתוסים רבים שגורסים כי אוננות יתר עלולה להביא לפגיעה בתפקוד המיני של גברים. זה לא נכון (לפחות לא מוכח), אבל יש סגנון אוננות שמומלץ להימנע ממנו

יש דבר כזה לאונן יותר מדי?/טיקטוק

בעוד שגורמי אורח חיים ומצבים בריאותיים רבים נקשרו לסיכוי מוגבר לבעיות זיקפה, תיאוריה מוטעית אחת עדיין מיוחסת לאימפוטנציה גברית, והיא שאוננות יתר אצל גברים גורמת להפרעות בזיקפה. תירגעו, זה לא נכון (או לפחות לא מוכח) - חוסר יכולת להשיג או לשמור על זקפה במהלך יחסי מין, משפיעה על סביבות 30 מיליון גברים בארה"ב.

גיל הוא לעתים קרובות הגורם העיקרי למצב, וגברים רבים יחוו מידה מסוימת של אימפוטנציה במהלך חייהם, שקשורה בעיקר לאורח חייםם - סיבות אפשריות של הפרעות זיקפה יש בשפע.
אבל האם תדירות ומרץ האוננות הם אחד מהם? פחות. היתרונות הבריאותיים של אוננות הם למעשה רבים, כולל תמיכה בהתפתחות מינית. מצד שני, אם אתם עושים את זה לא נכון, זה בהחלט יכול להזיק.

תכירו את טכניקת האוננות שמסוכנת לכם - death grip syndrome, ובתרגום לעברית פשוטה "סינדרום אחיזת המוות".

דוגמנית OnlyFans מרוויחה הון ממכירת שעוות אוזניים, רוק, ציפורניים וגרעפסים בשקית
5 שניות לוקח לייצר משיכה מיידית: ההאק הזה שובר את הרשת
צרחות: לא תאמינו כמה יעלה לכן להשתתף בטקס המכשפות הזה


השם המלחיץ הזה מתייחס לחוסר רגישות של עצבים בפין עקב אוננות תכופה, שמתרחשת בצורה מאוד ספציפית - אחיזה הדוקה מדי, למשל. כתוצאה מכך, גבר עלול להתקשות לגמור באופנים אחרים, פחות לוחצים. אמנם תסמונת אחיזת המוות אינה מוכרת רשמית כמצב רפואי, אבל היא בהחלט קיימת, יעיד כל מאונן ותיק.

גבר עם היד במכנסיים. ShutterStock
צ'יל, יא אח/ShutterStock

הרעיון של חוסר רגישות בגלל גירוי יתר המוביל לירידה ברגישות בפין אינו חדש. מחקר מראה שאדם שמקבל יותר הנאה מאוננות מאשר מסוגי מין אחרים, נוטה להמשיך בכך על פני יחסי מין, כולל טכניקות אוננות אינטנסיביות יותר ויותר, מה שמוביל למעגל קסמים שבמסגרתו צריך להגביר את הכוח כדי להתגבר על הרגישות הפוחתת.

במונחי הדיוטות: ככל שאתה מאונן יותר, כך תקהה התחושה, וככל שאתה צריך להגביר לחץ וקצב כדי להיות מסוגל להרגיש את זה, עם הזמן זו עשויה להיות הדרך היחידה שבה תוכל לקבל אורגזמה, ובמאמץ ניכר.

אבל תתעודדו, כי זה כנראה הפיך ברוב המקרים - אין הרבה מחקר זמין על תסמונת אחיזת המוות באופן ספציפי, אבל אנשים אכן מדווחים על ריפוי. אם אתם סובלים מרגישות פחותה, הנה כמה טכניקות שעשויות לעזור:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מה עושים?

  • 1. קח שבוע חופש מכל סוג של גירוי מיני, כולל אוננות.
  • 2. במהלך 3 שבועות הבאים, אתה יכול להתחיל שוב בהדרגה, ורצוי שתיתן לדחפים המיניים שלך להוביל לזקפה באופן טבעי מבלי שתצטרך לגעת בעצמך. תהליך זה אמור לעזור לך ללמוד מחדש כיצד להתענג וליהנות מגירוי.
  • 3. שנה את הטכניקה שלך. שחרר את האחיזה ונסה משיכות איטיות ועדינות יותר. תצטרך להתנסות בתחושות שונות כדי לשבור את ההרגל. אפשר גם להיעזר בסוגים שונים של חומרי סיכה וצעצועי מין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully