סדרת המיצוק של וולדה, עם פפטידים. WELEDA,
WELEDA

הלא ידעת? עכשיו תדעי! חובה שיהיו כמה פפטידים טובים בקרם שלך

עודכן לאחרונה: 19.5.2024 / 16:14

גורמים רבים משפיעים על הזדקנות העור, ביניהם גנטיקה וגורמים חיצוניים כמו חשיפה לקרני השמש, עישון, זיהום אויר וכוח המשיכה. אלו גורמים להרס הקולגן והסיבים האלסטיים החיוניים. כולנו שמענו על קולגן, אבל מסתבר שצריך גם פפטידים

הזדקנות ידועה כתהליך טבעי ובלתי נמנע, היא מתרחשת לאורך חיינו (מלידה ועד מוות) בכל איברי גופנו ובאה לידי ביטוי גם בשינויים במראה העור ובמבנה הפנים.

ישנם גורמים רבים המשפיעים על הזדקנות העור, ביניהם גורמים פנימיים דוגמת גנטיקה וגורמים חיצוניים כמו חשיפה לקרני השמש, עישון ואף כוח המשיכה. אלו, גורמים בין היתר לאורך השנים להרס הקולגן והסיבים האלסטיים החיוניים כל כך לעור הפנים והגוף.

"מתחרטת שלא חשבתי יותר" יוצרת פורנו מזהירה נערות צעירות
שר יוצאת עם צעירים בגיל 77: "גברים בגילי מתים או פחדנים"
נגד נודניקים: כך תספרו שנפרדתם בלי "למה? מה קרה? חבל!"

סדרת המיצוק של וולדה, עם פפטידים. WELEDA,
סדרת המיצוק של וולדה, עם פפטידים/WELEDA

הקוֹלָגֵן (Collagen) מהווה כ-80% מהחלבונים בעור הפנים שלנו והוא האחראי העיקרי על המראה הצעיר והרענן של העור. הקולגן מיוצר בגוף במשך שנות החיים, אולם החל מסביבות גיל 30 יורד קצב ייצורו הטבעי ולתהליך הזה יש השפעה משמעותית על תפקוד העור ועל המראה שלו. העור הופך עמום ובעל מראה עייף יותר, מרקם העור נהיה גס ולא אחיד ומתחילים להיווצר קמטים וקמטוטים בעור. בנוסף, העור נעשה דק ומאבד מהמוצקות והאלסטיות שלו.

לאחרונה מותגי טיפוח בינלאומיים מובילים משלבים במוצרי אנטי אייג'ינג רכיב טבעי הנקרא: פפטידים, שהם "אבני הבניין" המרכיבות חלבון. כאשר חומצות האמינו מתחברות זו לזו, השרשראות הקצרות שהן יוצרות נקראות פפטיד אמינו. שרשראות ארוכות יותר של חומצות אמינו נקראות "חלבונים"- ביניהם גם הקולגן.

סדרת המיצוק של וולדה, עם פפטידים. WELEDA,
סדרת המיצוק של וולדה, עם פפטידים/WELEDA

"על אף שהגוף יכול לייצר בעצמו פפטידים, היכולת שלו דועכת עם הזמן והעור הופך עמום יותר ועם קמטוטים. הפפטידים משורש המאקה מחקים ומחליפים למעשה את הפעילות הטבעית שהעור היה עושה בגיל צעיר, מעודדים ייצור של חלבונים וקולגן הנחוצים לשיפור מראה העור ותומכים בחידוש תאי העור ובמראה עור מוצק וחלק יותר". אומרת לימור פטאי, נטורופתית בכירה, ומוסיפה "זו הסיבה לכך שפפטטידים הפכו לאחרונה לרכיב מבוקש כל כך בעולם הטיפוח, בדגש על מוצרי אנטי אייג'ינג".

סדרת האנטי אייג'ינג החדשה של WELEDA רותמת את כוחו של הטבע והיא מבוססת על רכיבים מרכזיים כמו פפטידים של שורש מאקה ושמן זרעי רימונים, הידוע ביכולת שלו להאט את קצב הזדקנות העור. תכשירים אלה נועדו למצק, לשקם ולחדש את העור והם מסייעים למראה עור צעיר וזוהר יותר. הסדרה החדשה כוללת 5 מוצרים חדשים לעור הפנים: סרום, קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים ושמן רימונים ממצק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully