אליזבת' אן קסטרדי. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

"הוא לא רוצה עוד דייט, או שהוא סתם גבר מבוגר שלא יודע לסמס?"

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 14:58

"הוא לא רוצה לצאת לדייט נוסף, או שהוא פשוט מעל גיל 35?" אליזבת קסטלדי, יוצרת תוכן, עוררה דיון ויראלי בנושא פער הדורות בהודעות טקסט אחרי שחזרה מדייט עם גבר בן 35 והתקשתה לפענח את הודעת הטקסט ה"מילניאלית" ששלח לה

מתכננת אורגיה המונית/אתר רשמי

קסטלדי, בת 27, יצאה לאחרונה לדייט עם גבר בן 35. לכאורה זה נראה הגיוני, אבל כנראה שגם בפער שנים קטן, פער הדורות עדיין קיים, אם לשפוט לפי רמת הבלבול שהימתה נתונה בה אחרי ההודעה שקיבלה ממנו למחרת הייתה מבולבלת מהטקסט ששלח לה למחרת.

היא היתה כל כך המומה שפרסמה צילום מסך של ההודעה כדי להתייעץ עם שאר מטומטמי האינטרנט. כל מה שהיה כתוב בהודעה היה "היי, היה כיף אתמול בלילה. שיהיה לך יום טוב", בתוספת כיתוב: "אני חייבת להתחיל לצאת עם אנשים בגילי. אבל אני לא אעשה זאת."הפוסט צבר מעל חצי מיליון צפיות.

אתן יכולות לצקצק עד מחר, אבל שמנה לא יכולה להיות הכוכבת של העונה
86 חטופים חיים עדיין בעזה, ואף הליך פלסטי לא נדחה בגלל המצב
"רוב בני הזוג שהיו לי עזבו אותי, וזה תמיד שבר לי את הלב."

אליזבת' אן קסטרדי. אינסטגרם, צילום מסך
הטקסט ה"מוזר"/צילום מסך, אינסטגרם

היו שחשבו שהיא מדייקת והסיבה שההודעה כל כך לא מובנת היא כי הוא שייך לדור המילניום, בעוד שאחרים חשבו שהיא לא הוגנת בשיפוט שלה, כי הטקסט שקיבלה לא היה יוצא דופן: "אני מבולבל. למה זה רע?" שאל אדם אחד. קסטאלדי השיבה שסגנון ההודעות שלו בלבל אותה, והיא לא יודעת אם הוא רוצה לראות אותה שוב "אני פשוט לא מצליחה לקרוא אותו ואני ממש ממש רוצה לצאת איו לדייט שני", כתבה.

מישהי אחרת אמרה שהטקסט של בן ה-35 פשוט סטרילי מדי. "אין בו תחושה של התלהבות, דחיפות או אינטימיות. הוא יכול היה לכתוב את זה למישהו בעבודה על תפקיד בעבודה", הסבירה. גבר שענה לה טען שהניתוח שלה של ההודעה מעיד על חוסר בגרות והבנה: "אני פשוט חושב שזה מגוחך שאנחנו יושבים כאן ומדברים לעייפה על הטקסט הפשוט אך הנחמד הזה. היית מעדיפה סימני קריאה ואימוג'ים? כאילו, אתם אנשים מבוגרים", הוא אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אליזבת' אן קסטרדי. אינסטגרם, צילום מסך
"צריכה לצאת עם גברים בגילי"/צילום מסך, אינסטגרם

עוד הרבה אנשים היו בעד סגנון ההודעות הרשמי הזה "אם הוא כותב הודעות כמו אבא שלי, זה דגל ירוק", טען אח מהם "זה הטקסט שאתה שולח כשאתה מנסה לא להתלהב יותר מדי בהתחלה", כתב אחר.

"אני בטוח שלקח לו שעות להגיע לזה", התבדח אחד.

גברים אחרים הגיבו כדי להבין איך לשלוח הודעות טקסט לדייטים שלהם טוב יותר, כי הרגע הבינו ​​שנשים מדור ה-Z לא מבינות הודעות טקסט כתובות רגיל עם אפס קיצורים. "עבורנו, בני 35 פלוס, את יכולה לייעץ איך כן לכתוב את זה?" שאל אחד.

קסטאלדי הגיבה באומרה שאימוג'י וקביעת דייט אחר הם המפתחות בהודעה שלאחר דייט ראשון. עוד נשים צעירות שיתפו שהן באותה סירה, יוצאות עם גברים בשנות ה-30 לחייהם ומבולבלות מהטקסטים שלהן.

"אני בדיוק מנסה לפענח טקסטים של בן 37 ​​עכשיו... אז זה לא רק אני?" אמר אחד. "אם בן 35 אמר לי שזה 'נהדר להתחבר' ושאנחנו צריכים 'להישאר בקשר' אחרי דייט", הוסיפה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully