מירי עזרא מאסטר שף. מאסטר שף קשת 12, צילום מסך
צילום מסך/מאסטר שף קשת 12

"רוב בני הזוג שהיו לי עזבו אותי, וזה תמיד שבר לי את הלב."

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 10:46

מה הכי מעניין אותנו? לדבר על זוגיות. איזה אנשים הכי מעניינים אותנו? מפורסמים והרומנים שלהם. שאלון זוגיות מרתק עם מירי עזרא כוכבת מאסטר שף. מלכת הלבבות יוצאת מהארון

מתמודדי העונה ה-11 של מאסטר שף/קשת 12

כולם יודעים מי זו מירי עזרא כוכבת מאסטר שף. מדובר באחת המצחיקות העונה הזאת, אומנית הציפורניים והשפית החובבת בת ה-39 נולדה וגדלה באור יהודה (שם היא מתגוררת גם היום) והתחילה לבשל רק כשנולדו הילדים. זה הפך לאהבה גדולה כמו שאנחנו יודעים, וכיום היא מבשלת מגוון סגנונות של אוכל מכל רחבי העולם - עדתי, קוריאני, סיני, יפני, כל מה שהיא אוהבת לאכול ולהכין.

עזרא היתה נשואה בעבר לאבי ילדיה שאותו הכירה בצבא. לשניים נולדו שני ילדים. ורק אחרי הגירושים, בגיל 28 יצאה מהארון. בהמשך גם הכירה את בת זוגה הנוכחית, שירן, השתיים ביחד כ-8 שנים, ומאורסות. "לא היה פשוט" היא מתוודה "אנשים הרימו גבה איך יכול להיות שכל חייה נמצאת רק עם גברים ופתאום רוצה להיות רק עם נשים. זה לא קרה ברגע" היא ממשיכה "הייתי במסע הזה כדי לחפש מה לא שלם, מה חסר, ותוך כדי תנועה דברים קרו. כשהתאהבתי פעם ראשונה באישה הבנתי שאולי שם זה היה החלק החסר".

לכבוד מיליארד תוהים: 3 דרכים לדעת אם האישה שאיתך מזייפת
עכשיו ברור שזוגות חד-מיניים נהנים יותר מזוגות הטרו - בפער
black cat golden retriever תאוריית הזוגיות שכולם מדברים עליה

מירי עזרא ובת זוגה, מאסטר שף. באדיבות המשפחה
מירי ובת הזוג שירן יחד כבר 8 שנים/באדיבות המשפחה

מהי אהבה בעינייך?
"אהבה זה להיות מסופק, מלא, כשהכל שלם אצלך, כשאתה לא מרגיש שיש חלק חסר שצריך להשלים. כשאתה נמצא עם האדם הנכון לך - איכשהוא במהלך הזמן מבינים שהפגמים שלו זה היופי שבו, ויכול להיות שזה בדיוק מה שמשלים אותך. אני השתניתי מלא במהלך החיים. כשאתה משתנה ומתבגר אתה מבין שהפגמים של האהובים שלך הם בעצם יתרונות כשמדובר בך".

מאמינה בנפש תאומה?
"לא חושבת. נראה לי שיש הרבה אנשים שיכולים להיות מתאימים לכל אחד. אני יותר מאמינה בתהליכים וצמיחה משותפת".

מאמינה באהבה ממבט ראשון?
"משיכה אולי, לא אהבה. לאהבה יש הרבה היבטים, היא מורכבת מדי בכדי שזה יקרה ברגע אחד. יש הידלקות, שבה יש פוטנציאל לאהבה ואינדיקציה למה שיכול לקרות ביניכם. זה נותן גם סקרנות לגלות, ולהחזיק מעמד לאורך שנים, אבל אהבה מגיעה יותר מאוחר".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
מירי עזרא מאסטר שף. מאסטר שף קשת 12, צילום מסך
לא מאמינה באהבה ממבט ראשון. מירי עזרא/צילום מסך, מאסטר שף קשת 12

ספרי על האהבה הראשונה שלך
החבר הראשון שלי, בגיל 16, היה חבר טוב של אחי. הכרנו שנים עד שגילינו שאנחנו אוהבים את האופי אחד של השנייה והתחלנו לצאת. הייתי ילדונת והוא שמר עלי והערצתי אותו, והוא גונן והגן עלי. היה לי צורך בהגנה כי הייתי רזונת קטנטונת, מחזיק מפתחות. אבל מעבר לזה שהוא היה אהבה ראשונה כרונולגית, אז לא ידעתי אם זו אהבה או לא. בדיעבד, האהבה הראשונה האמיתית שלי היא עכשיו, עם שירן".

נשיקה ראשונה?
"היתה איתו. זה היה מזמן, לא זוכרת איך הרגשתי, האמת."

חווית שברון לב גדול?
"הרבה פעמים. רוב בני הזוג שהיו לי עזבו אותי, וזה תמיד שבר לי את הלב. מאד רציתי להרגיש נאהבת, וכשזה לא קרה, או כשזה נגמר זה היה שבר."

מירי עזרא מאסטר שף. מאסטר שף קשת 12, צילום מסך
״משהו היה חסר״ מירי עזרא/צילום מסך, מאסטר שף קשת 12

מה הדיל ברייקר שלך בזוגיות?
"שקרים. כל סוגי השקרים. להסתיר כדי לא לפגוע זה לא נורא, אבל שקר אמיתי יכול לגמור את הקשר בוודאות".

כמה את קנאית?
"30 מתוך 100. אני אגיד לך גם למה, כי למדתי למתן את עצמי. הייתי יותר קנאית כי רציתי שכל דבר יהיה בשליטה שלי. מתי תלכי, לאן תלכי, עם מי וכמה ולמה. למדתי לשחרר את זה כי הבנתי שזה לא עושה טוב לזוגיות, דווקא ככל שהחבל משתחרר יותר זה גורם לצד השני לרצות אותך יותר, וזה עוזר לזוגיות."

מהי בגידה בעינייך?
"חוץ מהברור מאליו, ברמה הפילוסופית יותר, יש הרבה דברים שבעיני נתפסים כבגידה. בגדול כל מה שיש בו שקר או הסתרה".

אם יכולת להעביר מסר אחד לאקס שלך - מה הוא היה?
"fuck it והמבין יבין".

מירי עזרא, מאסטר שף. ערן לוי,
היתה קנאית ולמדה לשחרר. מירי עזרא/ערן לוי

איך את מגדירה זוגיות מושלמת עבורך?
"כזו של ערכים וכבוד. כזו שמעלה אותך, מעצימה אותך, ומפרגנת לך ועוזרת לך להתפתח ולא לשקוע. את יודעת, בלי רוע, בלי ביקורת מיותרת".

מה היית אומרת לעצמך בת ה-15 אילו יכולת?
"תהיי נאמנה לעצמך, אל תיסחפי אחרי כלום, אל תרצי אחרים, אפילו לא חברים ומשפחה. כשהייתי ילדה ולא ידעתי מה ואיך צריך לעשות תמיד ניסיתי לרצות את הצד השני. אז הייתי מלמדת את האני בת ה-15 שלי לעמוד קצת יותר על שלה".

יש לך חרטות?
"לא. שום חרטה. אני מי שאני בזכות כל מה שעברתי, ואני שמחה על כל רגע. על כל זוגיות כושלת, על הנישואים שלא צלחו, על היציאה מהארון, על הילדים, ובמיוחד על הזוגיות שאני נמצאת בה היום. לא הייתי עושה את כל מה שעשיתי אם לא הייתי עוברת את כל מה שעברתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully