שארמה בקמן. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

להירשם לאונליפאנז זו בגידה או לא בגידה? שאלנו את הכוכבות

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 11:10

קיומה של אונליפאנז מחייב דיון על מהותה של בגידה ב-2024. הקונספט פשוט: אנשים נרשמים כדי לראות תוכן של יוצרים שהם אוהבים. לרוב מדובר בתוכן פורנוגרפי שיכול להיות גם אינטראקטיבי - אפשר לשלוח הודעות, בקשות ולשוחח בווידאו. האם זו בגידה? היוצרות חושבות שכן

רובי דרו/אינסטגרם

הפופולריות של הפלטפורמה או באופן כללי - קיומה של אונליפאנז - מחייבים דיון מחודש על מהותה של בגידה ב-2024. הקונספט בפלטפורמה פשוט: אנשים נרשמים כדי לראות תוכן של יוצרים שהם אוהבים. לרוב מדובר בתוכן פורנוגרפי שיכול להיות גם אינטראקטיבי - אפשר לשלוח הודעות, בקשות ולשוחח בווידאו. אך האם זו בגידה לכל דבר? היוצרות עצמן שלגמרי כן.

יוצרת התוכן של OnlyFans שרנה בקמן אמרה שהיא תחשיב זאתאת זה לבגידה אם החבר שלה ירשם לחשבון OnlyFans של מישהו. בקמן, שמתפרנסת מיצירת תוכן מפורש בפלטפורמה, אמרה שהיא חושבת שההרשמה לחשבון כזה נחשבת לבגידה "אתה יוצר מערכת יחסים עם היוצרים האלה, מנקודת המבט שלך, אתה מתייחס אליו כאל אמיתי, ואם אתה רוכש סרטוני סקס מאדם שאתה יוצר איתו מערכת יחסים, אתה בוגד בבן הזוג. במיוחד אם בן הזוג לא יודע על זה. למה שהחבר שלי ירצה להירשם לחשבון של יוצר אחר כשהוא יכול לקבל את החוויה הזו איתי בחיים האמיתיים?" היא שאלה.

עדיין קשה לנו עם שמנות? ברידג'רטון הוא מותו בייסורים של ה"ווק"
86 חטופים חיים עדיין בעזה, ואף הליך פלסטי לא נדחה בגלל המצב
"רוב בני הזוג שהיו לי עזבו אותי, וזה תמיד שבר לי את הלב."

מיה ביילי. אינסטגרם, צילום מסך
מיה ביילי/צילום מסך, אינסטגרם

"אם הוא היה נרשם לחשבון של מישהי אחרת, בהחלט לא הייתי שמחה - למה שהוא ירצה בכלל? הייתי מסווגת את זה כבגידה כי זה מאחורי הגב שלי". גם יוצרת התוכן למבוגרים מיה ביילי אמרה שהיא רואה בזה בגידה אם בת הזוג שלך לא יודעת שאתה צופה בתכנים של אונליפאנז. "עבור הגברים והנשים שמשלמים מנוי", מסבירה ביילי "זה שונה מפורנו כי זה לא רק כלי עזר חזותי - זו חוויה אישית".

"אתה לא מקיים אינטראקציה עם היוצרים בסרטון פורנו", היא מציינת "באונליפאנז כן".. גם ביילי לא הייתה רוצה שהחבר שלה יהיה מנוי למישהי אחרת כי היא תראה בזה בגידה במערכת היחסים שלהם. "אני מאמינה בלהיות נאמנה ומסורה לבן הזוג שלי, ומצפה לכך גם מבן זוגי. ככה אנחנו מתנהלים ביחסים שלנו, אבל אנחנו לא שופטים איך אנשים אחרים בוחרים לנהל את מערכות היחסים שלהם", אמרה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שארמה בקמן. אינסטגרם, צילום מסך
שארמה בקמן/צילום מסך, אינסטגרם

רובי דרו, שגם היא יוצרת תוכן למבוגרים, מותחת גם את הקו בהרשמה של בן הזוג לחשבונות של נשים אחרות. דרו אמרה שהיא מוכנה להחריג אירוע במסגרתו הם היו צופים בתוכן ביחד, אבל חוץ מזה - זה "לא" נחרץ. "בכנות, אני בסדר עם זה שהשותף שלי יצפה בפורנו, אבל לא הייתי מרגישה בנוח שהוא יתחבר לאונליפאנז של בחורה אחרת", אמרה.

הכל ברור ומובן - גם אנחנו לא היינו רוצות שהחבר שלנו ייכנס לפרופיל של מישהי שהוא מדבר איתה וגם מאונן עליה. אבל דבר אחד לא לגמרי ברור - הן אומרות את מה שהם אומרות, בלי התייחסות מינימלית לצד שלהם - מישהו שאל את החברים של שלושת הכוכבות האלה איך הם מרגישים עם זה שבת הזוג שלהם עובדת בפלרטוט בעירום עם כל גבר שמשלם מנוי? סתם נקודה למחשבה, שוויון צריך להתחיל בהדדיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully