קייטי פלאוורס. פייסבוק, צילום מסך
צילום מסך/פייסבוק

לידיעת השכנה הצרחנית: אולי הוא מאמין לך, אבל הנה 3 סימנים שאת זייפנית

עודכן לאחרונה: 24.5.2024 / 10:14

מומחית לאורגזמות טוענת שהיא יכולה לזהות זיוף מקילומטרים, ומשתפת שלושה סימנים שגברים צריכים לשים לב אליהם, אם הם חוששים שהליידי שלהם לא באמת נהנית במיטה

קייטי פלאוורס שעובדת כדוגמנית ויועצת זוגיות טוענת שאורגזמות מזויפות נפוצות מאוד בקרב נשים, ומאמינה שזה יכול להיות גזר דין מוות למערכות יחסים. אחוז עצום של 46% מהנשים מודות שהן מזייפות אורגזמה באופן קבוע עם בן הזוג שלהן, אך פלאוורס אומרת שישנן מספר דרכים פשוטות עבור גברים רגישים לדעת מתי מדובר באורגזמה אמיתית. "בליבה של כל מערכת יחסים משמעותית טמון בסיס של כנות ופגיעות", הצהירה "אורגזמות מזויפות לא רק שוחקות את הבסיס הזה, אלא גם מנציחות מעגל של אי הבנה וחוסר שביעות רצון."

black cat golden retriever תאוריית הזוגיות שכולם מדברים עליה
סקר: גברים בשנות ה-40 נתפסים כהכי מושכים. נשים זה סיפור אחר
טוב מאד: זו הסיבה האמתית שעדן גולן סירבה להיות שגרירה הסברה


המומחית לאורגזמות טוענת שהיא יכולה לזהות זיוף ממרחק קילומטרים, ומשתפת שלושה סימנים שגברים צריכים לשים לב אליהם, אם הם חוששים שהליידי שלהם לא באמת נהנית במיטה. "אינטימיות אמיתית נוגעת בחיבור, לא בביצועים", הדגישה המומחית. "התמקדו בבניית קשר עמוק יותר עם בת הזוג שלכם ובהנאה מהחוויה המשותפת." עם זאת, אם גבר חושד שזה המצב - אל ייאוש - יש שלוש דרכים פשוטות לדעת:

קייטי פלאוורס. טיקטוק, צילום מסך
היא גם דוגמנית. קייטי פלאוורס/צילום מסך, טיקטוק

1. התעלמו מאנחות מוגזמות מדי
צרחות מוגזמות ואנחות פורנוגרפיות מדי סביר להניח שהן בדיוק כמו שהן נשמעות - מוגזמות. התעלמו מהן. לחיים סמוקות נשימות מהירות והבעות פנים הם סימנים הרבה יותר עדינים ואותנטיים לאורגזמה אמיתית. "הנאה אמיתית מתאפיינת באותנטיות ובספונטניות", היא מסבירה. "חפשו את הסימנים שמאותתים על חוויה טבעית ולא מתוסרטת."

2. תאמינו לעיניים
קשר עין הוא קריטי, אומרת יועצת הזוגיות "שותפה למיטה שמגיעה לאורגזמה אמיתית סביר יותר שתיתן רמזים לא מילוליים עדינים דרך העיניים, ההבעות ותנועות הגוף מאשר כל סוג של משוב מילולי, שיכול להיות שקרי" קובעת פלאוורס.

3. תאמינו לעצמכם
פלאוורס מאמינה שאם לגבר יש תחושה שהאישה שאיתו לא באמת מגיעה לאורגזמה, הוא כפי הנראה צודק - "אל תזלזלו באינטואיציה שלכם", הסבירה פלאוורס. "אם משהו מרגיש לא בסדר, כנראה שהוא אכן לא בסדר. סמכו על תחושות הבטן שלכם כדי להנחות אתכם בכיוון של הנאה אמיתית."


במקום זאת, פלאוורס אומרת שהתמודדות עם הנושא יכולה להוביל לתקשורת מוגברת עם בת הזוג, מה שישתלם בחדר המיטות.
"אינטימיות אמיתית נוגעת בחיבור, לא בביצועים", הדגישה המומחית. "התמקדו בבניית קשר עמוק יותר עם בת הזוג שלכם ובהנאה מהחוויה המשותפת."
"ידע הוא כוח, והבנת המורכבויות של המיניות האנושית יכולה לעזור לכם לנווט במפגשים אינטימיים בביטחון", היא הוסיפה. CopyRetry

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully