לירז עוזרי. באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים

"ישבנו בגן שעשועים על ספסל, והוא אמר לי שהוא אוהב אותי"

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 15:42

מה הכי מעניין אותנו? לדבר על זוגיות. איזה אנשים הכי מעניינים אותנו? מפורסמים והרומנים שלהם. שאלון זוגיות מרתק עם לירז עוזרי. מלכת הלבבות מלכת הלבבות רבינא

לירז עוזרי היא שחקנית, קומיקאית ויוצרת תוכן ברשתות החברתיות בתחומים רבים. אולי אתם זוכרים אותה מהצמד הקומי "צחי רבינא ופירחית" דמות "שכונה" אותנטית וקומית שמדברת בעיקר על העצמה נשית וכוח נשי. אם כן, לא תוופתעו שהיא עושה קומדיה, אבל היא חולשת על תחומים נוספים רבים: ביוטי, אוכל, משפחה,

לירז ויונתן סבג התגרשו אחרי עשור, ולירז חזרה לגור באשקלון. אבל הציבוריות פשוט רודפת אותה - במלחמה האחרונה נפל טיל שגרם נזק הבית שלה, ואם זה לא מספיק, השיר "גברת טיקטוק" של רביד פלוטניק נכתב עליה. לירז מתמודדת עם חרדות ומדברת גם על זה בתוכן שהיא מעלה. ואם לשפוט לפי שאלון הזוגיות שלה פה - יש לה עוד הרבה מה לומר.

להירשם לאונליפאנז זו בגידה או לא בגידה? שאלנו את הכוכבות
אתן יכולות לצקצק עד מחר, אבל שמנה לא יכולה להיות הכוכבת של העונה
"הוא לא רוצה עוד דייט, או שהוא סתם גבר מבוגר שלא יודע לסמס?"

לירז עוזרי. באדיבות המצולמים
"אני מאמינה שיש נשמות תאומות"/באדיבות המצולמים

מהי אהבה בעינייך?
"אהבה בעיני זה שאתה נותן יותר מאשר מקבל ועדיין מרגיש שהרווחת וזה לשני הצדדים כמובן אהבה זה להרגיש בבית עם אותו אדם גם אם אתם בקצה השני של העולם. זה ביטחון ותמיכה, זה געגוע ודאגה לאותו אדם כשאתם לא יחד. זה להרגיש שאת לא צריכה כלום מעבר ליחד הזה כשאת איתו, והיום אהבה בעיני זה לראות את האדם שאני רוצה להקים איתו משפחה כבעל ואבא ראוי לילדים שלי."

מאמינה בנפש תאומה?
"אני מאמינה שיש נשמות תאומות. שיש מישהו, אולי אפילו כמה אנשים שמיועדים לנו. תלוי ברמה הרוחנית שלנו באותה תקופת זמן ובמקום שלנו בחיים. כשרוצים להכיר לי מישהו מספיק לי לפעמים לראות תמונה ולהסתכל על העיניים של הבנאדם בשביל להבין אם יכול לקרות בינינו משהו או לא אין לי איך להסביר את זה יותר מידי. זו פשוט תחושה פנימית".

מאמינה באהבה ממבט ראשון?
"אני חד משמעית מאמינה בחיבור ראשוני ושאפשר להתאהב ממבט. האמת שכמעט כל האהבות שהיו לי בחיי התחילו מאינטואיציה ראשונית של "יש לי חיבור ומשהו מיוחד עם האדם הזה " וכל מערכות היחסים שלי גם היו יציבות והחזיקו המון זמן".

לירז עוזרי. באדיבות המצולמים
"אפשר להתאהב ממבט"/באדיבות המצולמים

ספרי על האהבה הראשונה שלך
"האהבה הראשונה שלי זה הגרוש שלי יונתן. הכרנו בתאטרון, זוג שחקנים. אני היתי בת 16 והוא בוגר התאטרון שהגיע להשתתף בהפקה שהעלנו. שיחקנו יחד וזו באמת היתה אהבה ממבט ראשון. היינו יחד 10 שנים שבהם גם הקמנו את הצמד "צחי רבינא ופירחית" בראשית צמיחת הרשתות החברתיות שהיו להצלחה גדולה בארץ. כשהתגרשנו נפרדנו גם אישית וגם עיסקית, היום אנחנו חברים מאוד טובים".

נשיקה ראשונה?
"זה היה בערך בגיל 14-15 עם החבר הראשון שלי אני זוכרת שהיינו עושים המון טיולים אחרי בית ספר ובשכונה ליד הבית שלו ובאחד הפעמים ישבנו בגן שעשועים על ספסל הוא אמר לי שהוא אוהב אותי ואמרתי חזרה וזה פשוט קרה בתור ילדה שגדלה על טלנובלות זה לא היה לי מביך ומוזר יותר מרגש ומלהיב איך שחזרתי הביתה סיפרתי לחברות הקרובות שלי".

חווית שברון לב גדול?
"חוויותי כל מיני שברונות לב בחיי האחרון היה בשנה האחרונה,כל אחד מהם היה קשה במידה מסויימת אבל מכל שברון למדתי ומיקדתי יותר את מה שחשוב לי במערכות יחסים".

מה הדיל ברייקר שלך בזוגיות?
בגידות ושקרים מבחינתי אמון זה הדבר הכי חשוב במערכת יחסים. בעבר יצאתי עם גבר שהתברר שהיתה לו בעיה עם החברים הגייז שלי אז פשוט פוצצתי את זה ונפרדנו. מבחינתי החברים שבחרתי לי לחיים הם המשפחה שלי, ובכללי באמונה שלי זה חיה ותן לחיות אהבה זו אהבה ואם מי שאיתי לא חושב ככה הוא לא יכול להיות איתי בזוגיות."

כמה את קנאית?
"האמת שאני לא קנאית בכלל, ביטחון בזוגיות זה אחד הדברים הכי חשובים בעיני ואם יש איזשהי סיבה לקנא אז כנראה שאת לא צריכה להיות שם."

מהי בגידה בעינייך?
"מעבר לבגידה פיזית בזוגיות יכולה להיות גם בגידה באמון מבחינתי אם הבנאדם שאני חולקת איתו את החיים מסתיר ממני דברים מהותיים. זו בגידה! כמובן שלכל אחד יש את 'הסודות' שלו וגם לא מגלים הכל על ההתחלה אבל אדם שאני רואה איתו עתיד ידע עלי את הדברים החשובים וכנל גם אני לגביו."

אם יכולת להעביר מסר אחד לאקס שלך - מה הוא היה?
"בריאות אושר והצלחה ,עם כל אחד מהאקסים שלי דאגתי לסיים בטוב."

לירז עוזרי. באדיבות המצולמים
"האהבה הראשונה שלי זה הגרוש שלי יונתן"/באדיבות המצולמים

איך את מגדירה זוגיות מושלמת?
"⁠אהבה גדולה חברות עמוקה עם אמון ,כבוד פרגון ומשיכה - זוגיות שאת יכולה להיות בה בדיוק מי שאת".

מה היית אומרת לעצמך בת ה-15 אילו יכולת?
"שהכל מדוייק והכל מלמעלה. יש לך השגחה פרטית, ושאת לא צריכה לדאוג כי את תצליחי להגשים את החלומות שלך להצחיק ולרגש אנשים. אולי היתי אומרת לה לא לחשוב יותר מידי ולזרום עם החיים לצאת ולבלות וליהנות מהילדות ולא לרצות להיות גדולה כל הזמן כי הזמן עף."

יש לך חרטות?
"ברור שלפעמים יש את המחשבה של "מה פיספסתי" או "מה היה יכול לקרות אם היתי נותנת צ'אנס או בוחרת אחרת " אבל עם השנים הבנתי שהכל מדוייק עבורי ושתמיד מה שצריך לקרות קורה והכל לטובה ומה ששלי יגיע עד אלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully