למחוק את האקס. Okcupid,
Okcupid

אפליקציית ההיכרויות עם פיצ'ר חדש שיעזור לך לשכוח את האקס

עודכן לאחרונה: 27.5.2024 / 15:54

אפליקציית היכרויות העלתה לפלטפורמה פיצ'ר חדש מבוסס בינה מלאכותית למחיקת תמונות האקס. ד"ר יערית בוקק טוענת שזה יכול לעזור לשחרר את האקס ולהתמקד בזוגיות הבאה שלך, ומוסיפה עוד 5 טיפים חשובים לכל מי שמנסה לשכוח

מי ומה מונוגמיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

כמעט שני שלישים (62%) מהנשים הרווקות מרגישות צורך למחוק את האקס שמופיע בתמונות שהן רוצות להעלות לפרופיל שלהן - כך עולה מנתונים של אפליקציית הדייטינג אוקיי קיופיד. כ- 65% מהנשים בנות דור ה-Z ו-61% מהנשים בנות דור ה- Y, רוצים ורוצות למחוק את האקס מתמונות משותפות ולהשתמש בהן. הנתונים מבוססים על למעלה מ- 185 אלף תגובות של משתמשים מרחבי העולם שענו על שאלות ההתאמה.

43% ממשתתפי הסקר ענו שהם לא רוצים לראות את האקס בתמונות; 41% רוצים להתגבר על הפרידה; ו-16% ענו שהם רוצים להשתמש בתמונה בפרופיל באפליקציית הדייטינג.

"ישבנו בגן שעשועים על ספסל, והוא אמר לי שהוא אוהב אותי"
להירשם לאונליפאנז זו בגידה או לא בגידה? שאלנו את הכוכבות
אתן יכולות לצקצק עד מחר, אבל שמנה לא יכולה להיות הכוכבת של העונה


"בחברה המערבית בכלל ובציבור היהודי חילוני בפרט, מרבית הצעירים אינם נישאים לבן/בת הזוג הראשון/ה שלהם. בני זוג לשעבר שנתפסו כמשמעותיים בזהות העצמית של הפרט זוכים למעמד של 'האקס המיתולוגי'. הרווק/ה חושב עליו בערגה וכמיהה ומשווה אליו כמעט כל בן /ת זוג פוטנציאליים או כאלו שיש איתו קשר זוגי חדש. לרוב תפיסת האקס נובעת מעיוותי תפיסה קוגניטיביים לגביו: למשל, קיימת נטייה לאידיאליזציה של הקשר וזכירה סלקטיבית רק של הדברים הטובים שהיו בקשר. בנוסף ישנה ראייה של 'שחור או לבן' כך שהאקס נתפס כמושלם ואילו בן זוג פוטנציאלי או נוכחי נופלים ממנו, או שנראים באור שלילי ולא מחמיא", אומרת ד"ר יערית בוקק-כהן, מרצה במכללה האקדמית תל אביב יפו, ד"ר לסוציולוגיה ובעלת תעודת יועצת משפחתית.

למחוק את האקס. Okcupid,
למחוק את האקס/Okcupid

אז איך מנסים בכל זאת להתגבר? 5 טיפים להשתחררות מכבלי הזיכרון של האקס:

"ישנו מספר בלתי מבוטל של רווקים ורווקות שמתקשים ליצור קשר זוגי חדש לאחר הפרידה מהאקס, לעיתים עד לכדי הישארות ברווקות עד לגילאים מאוחרים. הסיבה שבעטיה אנשים לא מצליחים להשתחרר מכבלי זיכרון האקס נובעת מכך שאין להם אוטונומיה רגשית: הזהות העצמית וההערכה העצמית שלהם תלויה בקשר עם האקס, הם מגדירים את עצמם באמצעות הקשר איתו. כלומר, הערך העצמי שלהם תלוי באישור וקבלה מצד האקס, והדימוי החברתי שלהם תלוי בכך שהם בקשר זוגי עם האקס".

1. יש להיפטר מחשיבה מיתית כזו לפי לכל אדם יש 'חצי שני' בדמות אדם אחד ויחיד בעולם: זו תפיסה שגויה ומגבילה; יש להפנים שלכל אחד ואחת מאיתנו יכולים להיות כמה אנשים מתאימים לזוגיות; כל צד המעוניין בזוגיות מתגמש ומתאים את עצמו לקשר זוגי פורה ומעשיר.

2. בהלימה לטיפ הקודם, מומלץ להיחשף למועמדים חדשים להתאמה זוגית, ולתת צ'אנס להיכרות חדשה שאתם תופתעו כמה היא יכולה להסעיר ולרגש אתכם.

3. מומלץ להביט על ההיסטוריה הרומנטית שלנו ו/או של חברינו ומכרינו ולמצוא מקרים בהם מישהו מהם (או אנחנו), זכו לאהבה מספקת ומעשירה עם בן/בת זוג חדשים לאחר הפרידה מהאקס, לעיתים אף יותר מסעירה ומהנה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יערית בוקק. אייל וייס,
יערית בוקק/אייל וייס

4. מומלץ לעשות את כל הפעילויות שאותם עשינו עם האקס בחברת אנשים אחרים, ובכך לשחוק אסוציאציות של מקומות וחוויות כאילו הם שמורים רק לאקס; למשל, ללכת לאותו בר או בית קפה שבו בילינו עם האקס, או לאותו אתר נופש או חוף ים, וליהנות בו בחברת אנשים אחרים, ובכך להפקיע את הבלעדיות של האקס על ההנאה שלנו ממקומות בילוי אלו.

5. מומלץ להיפטר מזיכרונות עיקשים ולמחוק את תמונות האקס מהפרופילים שלנו ברשתות, ובמידת האפשר גם למחוק את תמונותיו של האקס מהתמונות שהעלינו ברשתות. הדבר יסייע בידינו לגבש זהות עצמית חדשה וכן דימוי חברתי שאינו כולל את האקס כחלק אינטגרלי מההוויה שלנו.

בנוסף, הרי ידוע שאת הכי יפה כשאת מאוהבת - ועכשיו את לא צריכה לוותר על תמונות מהתקופה הטובה שלכם. יש פתרון מבוסס בינה מלאכותית, חינמי וקל, שמיועד בדיוק לזה: כלי חדש בשם "Ex-terminator" ("מחסל האקסים") שהושק בשיתוף חברת Photoroom, שיאפשר למצוא מאצ'ים חדשים עם תמונות מהרגעים הטובים של האהבה הקודמת - מינוס האקס שהופיע בתמונה המקורית. פשוט מעלים את התמונה לאפליקציה, מוחקים את האקס באמצעות טכנולוגיית ה-AI של Photoroom וממשיכים הלאה. NEXT!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully