ליפסטיקים אסתי לאודר. חו"ל,
חו"ל

כל האמת בפרצוף: לגמרי במקרה מצאנו קונסילר מושלם ב-50 שקלים

עודכן לאחרונה: 13.6.2024 / 8:02

ניסינו את המוצרים החדשים שהושקו לאחרונה, כולל אלה של קיילי, שהחופשה עשתה לה ולמוצרים שלה רק טוב ומצאנו כמה פנינים - קונסילר, מייק אפ, ליפסטיק ומסקרה - יש לנו 4 מוצרים שקיבלו את הציון "מוצר מנצח". חדש על המדף, החברה הכי טובה של הפרצוף שלך

קיילי ג'נר/יח"צ

מתי עצרת לאחרונה לנשום רגע, להתפנק שניה, מה שנקרא להריח את המייק-אפ? עברו כמה חודשים נכון? אז הגיע הזמן להתנחם בכמה שטויות שעושות טוב על הנשמה. שפתונים משוגעים של אסתי לאודר, שמן שפתיים של קיילי, קונסילרים של איב סאן לורן, מסקרה של לוריאל, וסומק של ארמני - כל החברות הטובות שלנו השיקו 7000 מוצרים רק לאחרונה.

אז ניסינו את המוצרים החדשים שיצאו, כולל אלה של קיילי, שהחופשה עשתה לה ולמוצרים שלה רק טוב, ומצאנו כמה פנינים - קונסילר, מייק אפ, ליפסטיק ומסקרה - יש לנו 4 מוצרים שקיבלו את הציון "מוצר מנצח", וכרגע חשוב להיצמד לכל דבר חיובי:

בהצלחה לפרידה והדר: למה לא כדאי לצאת עם אף אחד בבית האח
72% מהגברים ו-45% מהנשים היו יוצאים לדייט עם בי-סקסואלים
הגברים רצו "לעשות פרטייה" לפרודה. ואז בית הדין נכנס לתמונה

נעים, עמיד ונושם. M.A.C סטודיו פיקס משודרג

סטודיו פיקס, MAC. חו"ל,
סטודיו פיקס, MAC/חו"ל

STUDIO FIX FLUID SPF 15 24HR MATTE, מאק

STUDIO FIX FLUID SPF 15 24HR MATTE החדש נעים, עמיד ונושם, סוג של M.A.C סטודיו פיקס משודרג - פורמולה חדשה המשלבת וויסות שמנוניות ומייקאפ בגימור מאט רך, קל ונושם, עמיד עד 24 שעות, לכיסוי בינוני עד מלא.

אל דאגה, נשמרו כל היתרונות בפורמולה המקורית - המייקאפ החדש עמיד במים, לחות וזיעה, בעל כיסוי נבנה בינוני עד מלא, לא קורס או שוקע לקמטוטים, לא דוהה או משנה צבע ולא מתפורר או שוקע לנקבוביות. בעל SPF15 להגנה בספקטרום רחב מפני קרני UV, מתאים לעור רגיש.

מה חדש?
גימור מאט חדש הודות לטכנולוגיה ייחודית הנעה עם העור למריחה קלה ונוחה ויצירת מראה טבעי.
הפורמולה מועשרת ב-87% רכיבי טיפוח שאוהבים את העור, בהם תמצית אצות סוכר לאיזון הברק והשומן בעור, תמצית אצות אדומות וחומצה היאלורונית המזינה את העור בלחות מיידית ולאורך זמן.
משאבה חדשה מובנית המאפשרת לדייק בכמות המושלמת ולהימנע ממראה "קייקי".
גוונים חדשים: כעת עם 71 גוונים, המנעד הרחב ביותר הקיים בישראל
מחיר לצרכן: 205 ₪, להשיג ברשת חנויות מאק ובאתר האונליין

מוצר מנצח

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
ליפסטיקים אסתי לאודר. חו"ל,
ליפסטיקים אסתי לאודר/חו"ל

Pure Color Lipstick, אסתי לאודר

אסתי לאודר משיקים מחדש את קולקציית השפתונים Pure Color Lip עם שדרוג ואריזה חדשה, מרכיבים חדשים, בגוונים חדשים, ובתוספת עמידות לעד כ- 10 שעות. 30 גוונים של שפתונים עמידים עד לכ- 10 שעות עם פיגמנט חזק ובולט שמטפח ומרווה את השפתיים. הליפסטיק מחליק על השפתיים ללא מאמץ, בגימור סאטן מט, (שהוא הגימור המושלם לישראל) ולמראה חלק, עם קומפלקס עשיר בלחות. השפתיים מקבלות באופן מיידי מראה מלא וחלק, מוגדר ומפוסל לאורך זמן.

מחיר: 152 ש"ח

תלונה אחת: חייבים עיפרון שפתיים עם הליפסטיקים האלה, כי הם כל כך פיגמנטים שנדרשת זהירות.

Smoke and Brighten Kajal Eyeliner Duo, אסתי לאודר

Smoke and Brighten Kajal Eyeliner Duo, החדש הוא עיפרון קרמי בעל קצה כפול, המצויד בשני גוונים מנוגדים בעלי פיגמנט עשיר ואחיד המחליקים כמו קטיפה על העפעף וקלים למיזוג וטשטוש. הגוון הכהה תוחם את העין בצורה מעושנת, בעוד שהגוון הבהיר יותר מאיר את העין ומדגיש אותה.
Smoke and Brighten Kajal Eyeliner Duo החדש מוצע בארבעה צמדי גוונים שונים:

· Noir / Cream - שחור / קרם
· Bordeaux / Ivory - בורדו / שנהב
· Dark Chocolate / Rich Bronze - חום כהה /ברונזה
· Marine / Sky Blue - כחול כהה / תכלת

מחיר: 105 שקלים

מוצר מנצח

גלוס מנפח קיילי ג'נר. חו"ל,
גלוסים מבריקים ועבים, קיילי/חו"ל

KYLIE COSMETICS עם סדרת שפתוני גלוס המעניקים נפח לשפתיים ב-4 גוונים. הגלוס חמוד, יש לו גימור נוח ומבריק המרכך ומחליק את קווי השפתיים למראה מלא יותר ומבריק במיוחד. הפורמולה הקלילה מכילה חומצה היאלורונית ותרכובת היוצרת נפח עם תמצית מיוחדת המספקת תחושה מרעננת ומעקצצת תוך כדי שהיא מרככת ומחליקה את קווי השפתיים ובכך מעניקה לשפתיים אפקט מנפח, למראה של שפתיים רטובות ומלאות עם נגיעה שקופה של צבע.

גוונים:
○ On Neutral (בז' טבעי)
○ Curve Him (זהב ורוד עם נצנוץ זהוב)
○ Rosé And Chill (פירות יער ורודים עם נצנוץ זהוב)
○ Moody Queen (ארגמן עם נצנוץ של שמפניה)

מחיר: 85 ₪ ניתן להשיג בסניפים נבחרים של סופר פארם, אתר האונליין סופר פארם ובאתר

תלונה אחת: אחרי שהגלוס מתייבש, הוא טיפה מייבש את השפתיים.

ליפ-וולווט קיט, קיילי

וולווט קיט קיילי ג'נר. חו"ל,
וולווט קיט קיילי ג'נר/חו"ל

ערכות Velvet Lip החדשות, עם שפתון Velvet Liquid ותוחם השפתיים העמיד והאהוב בשבעה גוונים חדשים. ערכה זו נועדה ליצירת מראה קטיפתי ודמוי מאט לשפתיים, עמיד וקרמי. הפורמולות הקרמיות לא מתייבשות, מחליקות ללא מאמץ ונוחות להפליא.

ערכות Velvet Lip החדשות מגיעות ב-7 גוונים נפלאים:
Bare (בז' ורדרד טבעי)
Charm (ורוד ורד מאובק)
Red Velvet (אדום חם ועשיר)
Harmony (ורוד חמים בינוני)
Say No More (ורוד פוקסיה עשיר)
Party Girl (קורל בהיר ועז)
Poise K (ברי קריר בינוני)

מחיר: 142₪, להשיג בסניפי סופר פארם נבחרים, אתר האון ליין של סופר פארם ובאתר אונליס

תלונה אחת: כדי להוריד אותו חייבים מסיר איפור, או כף שמן

שמן לשפתיים, קיילי

שמן שפתיים קיילי ג'נר. חו"ל,
שמן שפתיים קיילי ג'נר/חו"ל

שמן הטיפוח לשפתיים של Kylie Skin בארבעה טעמים עסיסיים - קוקוס, אבטיח, רימון ותות שדה. מעניק לחות, רכות, נוחות ומותיר את השפתיים חלקות ומלאות באופן טבעי. הפורמולה הפופולארית מכילה שמן קוקוס, פטל ושמן זרעי פסיפלורה ובעלת מרקם עשיר ומרכך המשלב ברק של ליפגלוס עם אפקט לחות של שפתון להגנה מיובש.

טעמים:
• קוקוס
• אבטיח
• רימון (במהדורה מוגבלת)
• תות שדה (במהדורה מוגבלת)

מחיר: 139₪

אין תלונות. אולי קצת על המחיר

LUMINOUS SILK GLOW BLUSH, ארמני

סומק לומינוס סילר, ארמני. חו"ל,
סומק לומינוס סילר, ארמני/חו"ל

הסומק האיקוני LUMINOUS SILK GLOW BLUSH, התוספת החדשה לסדרת LUMINOUS SILK, משלב את המינון המושלם של צבע זוהר עם הגימור הטבעי של LUMINOUS SILK. ללא מאמץ בהנחה, עם תוצאה כמעט חסינה מטעויות, כי הפורמולה הסלחנית של הסומק מאפשרת לכל אחת להשיג באינטואיטיביות מריחה מאוזנת וטשטוש מושלם. הפורמולה של הסומק נוצרה בטכנולוגיה ייחודית אשר יוצרת מרקם משיי, רך במיוחד עם מריחתו על העור. הפיגמנטים הכדוריים, מחזירי-האור, מאפשרים לאור להתפזר באופן אחיד על עור הפנים. פיגמנטים אלה "עוטפים" את העור ויוצרים את האפקט המחמיא. תשעת הגוונים המחמיאים לעור של הסומק נעים מגוונים של ורוד, אלמוג ואדום, עד בז' וסגול-שזיף. להתאמה לכל גוון עור, ניתן למצוא את הגוון האידיאלי על ידי התאמת גוון הסומק לצבע השפתיים הטבעי.

מחיר: 219 ₪. להשיג בבוטיק ארמני ביוטי בקניון רמת-אביב ובסופר פארם גלרי בראשון לציון ובאילת

תלונה אחת: המחיר גבוה מאד לסומק

ALL HOURS PRECISE ANGLES CONCEALER איב סאן לורן

ALL HOURS PRECISE ANGLES CONCEALER איב סן לורן. חו"ל,
ALL HOURS PRECISE ANGLES CONCEALER איב סן לורן/חו"ל
ALL HOURS PRECISE ANGLES CONCEALER איב סן לורן. חו"ל,
ALL HOURS PRECISE ANGLES CONCEALER איב סן לורן/חו"ל

YVES SAINT LAURENT משיק את הקונסילר החדש ALL HOURS PRECISE ANGLES CONCEALER לכיסוי מושלם וטיפוח מתמשך ל-24 שעות. בהשראת הדרך בה מתאפרים כיום, הקונסילר מציע כיסוי במקומות הנדרשים ופיסול רך במקומות הרצויים. מריחה אחת ממזערת פגמים, מייפה ומשפרת את מרקם העור, עם כיסוי רק במקום הנדרש ומילוי קמטוטים ומרקם לא אחיד בעזרת פיגמנטים מינרליים תלת-ממדיים. הכל עם דיוק, גימור מאט טבעי זוהר ועד 24 שעות כיסוי, הפורמולה עם 85% רכיבים מטפחים מציעה טיפוח אמיתי לעור לאורך זמן, עם תרכובת פפטידים כפולים המסייעים לחיזוק הקולגן, תמצית קפאין מרעננת, ומרקם קרמי הניתן לטשטוש ומאפשר לעור לנשום. האפליקטור Precise Angles מגיע לכל זווית בפנים לשליטה ודיוק מירביים. ניתן להשתמש בצדדים השונים שלו למריחה עדינה או רחבה יותר. הקונסילר מגיע ב-18 גוונים כוללניים המתאימים לכל גווני העור.

מחיר: 169₪. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן ואפריל ובפרפומריות נבחרות

תלונה אחת: האפליקטור תופס מעט מדי חומר. דרושות שתי טבילות

FLEX WEAR, קונסילר רבלון

קונסילר רבלון. חו"ל,
קונסילר רבלון/חו"ל
קונסילר רבלון. חו"ל,
קונסילר רבלון/חו"ל

מותג האיפור REVLON משיק קונסילר איכותי חדש, FLEX WEAR מסדרת ColorStay, אשר עמיד ל-24 שעות ומעניק 100% כיסוי להסתרת פגמים. הקונסילר בעל פורמולה גמישה שזזה יחד עם העור במהלך היום, לא נקרשת, ומונעת הצטברות חומרים בשקעים ובקמטוטים. לקונסילר מרקם הקרמי שלא מייבש, משתלב מצוין עם העור, ובעל מרקם מצוין, עדין וגמיש, יחד עם כיסוי מעולה, אבל טבעי. הקונסילר מועשר בחומצה היאלורונית וויטמין E לספיגת לחות והגנה על העור ומגיע ב-5 גוונים שונים (5, 15, 25, 30, 40) המתאימים לטווח רחב של גווני עור.

מחיר: 50 ₪. ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ובאונליין.

מוצר מנצח

Panorama, לוריאל פריז

מסקרה פנורמה לוריאל פריז. חו"ל,
מסקרה פנורמה לוריאל פריז/חו"ל
מסקרה פנורמה לוריאל. חו"ל,
מסקרה פנורמה לוריאל/חו"ל

מסקרה פנורמה (Panorama) מגדילה פי 1.4 את מראה העיניים, המסקרה עם מברשת סיליקון המאריכה כל ריס מהשורש עד לקצוות, לאורך ונפח מקסימליים מקצה לקצה. הפורמולה האולטרה-גמישה והמועשרת בקומפלקס מרימה, מעבה ומפרידה. המברשת עם סיבי וו ארוכים מאריכה מהשורש לקצוות, וסיבים קצרים עוטפת בצבע שחור לנפח מקסימלי. התוצאה היא מניפת ריסים מושלמת, מראה עיניים גדולות ופתוחות ומבט עמוק קשה לפספס. מניפת ריסים מושלמת. באמת מושלמת.

מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪ (69 ₪ במבצע בחודש יוני). להשיג ברשת סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות.

מוצר מנצח

בובי בראון עפרונות עיניים. חו"ל,
בובי בראון עפרונות עיניים/חו"ל

Longwear Cream Liner Stick, בובי בראון

מותג האיפור היוקרתי והמקצועי בובי בראון משיק עפרונות עיניים Longwear Cream Liner Stick במרקם קרמי ופיגמנט עשיר כמו של צלליות הסטיק האהובות, לשדרוג מראה האייליינר ממלוטש ומוגדר לרך ומעושן בקלות. העפרונות במרקם הקרמי מחליקים בקלות על העפעף, אינם נמרחים או מתפוררים, עמידים למים ושומרים על הגוון לאורך שעות ללא דהייה. קצה העפרון הדק מאפשר שרטוט מדויק, וקצהו השני מכיל מחדד מובנה להתאמת החוד לעובי הרצוי בכל עת. העפרונות מוצעים ב-5 גוונים: חום אפור, חום ניטרלי, שחור עשיר, בורגונדי עשיר וירוק בינוני חם (האחרונים במהדורה מוגבלת).

מחיר: 175 ש"ח, להשיג בחנויות המותג ובאתר

תלונה אחת: העיפרון מדהים, רך, ונוח לעבודה - אבל הוא חייב להיות הרבה יותר שחור.

Pink Honey, קליניק

פינק האני, קליניק. חו"ל,
פינק האני, קליניק/חו"ל

בשנה האחרונה הפך שפתון Black Honey של קליניק לסנסציה בטיקטוק, והיה חודשים ארוכים סולד אאוט בכל העולם. מה שהפך אותו למוצלח כל כך היו הצבע והנוסחה שלו: תמהיל של פיגמנטים כחולים, אדומים וצהובים בבסיס קרמי חלקלק, הנמס לתוך השפתיים ומקפיץ את הצבע הטבעי שלהן. הוא העניק לשפתיים גרסה משופרת של עצמן ועבד מעולה בכל גווני העור. כעת, קליניק מכפילים את ההצלחה עם גוון נוסף - Pink Honey. הגוון הוורוד העדין משלב את אותה נוסחה מפורסמת המדגישה את הגוון הטבעי של השפתיים ומעניקה גימור מבריק ורך המאפשר ליצור גוון מחמיא וייחודי לכל אחת.

מחיר לצרכן: 119 ₪
להשיג ברשתות הפארם, במשביר,טרמינל X, בחנויות קליניק בקניון TLV בתל אביב ובקניון הזהב בראשון לציון ובאתר האונליין

תלונה אחת: אפשר עוד גוונים? מה זה רק שניים? אנחנו בתקופה קשה פה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully