אישה סקסית שותה קפה. ShutterStock
ShutterStock

5 שניות לוקח לייצר משיכה מיידית: ההאק הזה שובר את הרשת

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 12:18

מכירים את הכתבות מפעם "10 דרכים לגרום לו להתאהב בך"? ובכן, חזרנו, ובגדול בכל רחבי טיקטוק, מסתבר שטכניקת הפלירטוט הויראלית ביותר כרגע היא שיטת המשולש. מה זה בדיוק ואיך עושים את זה? כל הפרטים על השיטה ששוברת את הטיקטוק

מרילין מונרו עושה את שיטת המשולש/טיקטוק

לא משנה אם עבר זמן מה מאז שהיה לך מישהו, או אם זו הפעם הראשונה שאת חוקרת את עולם הפלירטוט, שיטת המשולש יכולה כנראה לעזור. דיון בלאק, מומחית לאינטימיות ומייסדת הבלוג הפופולרי "בואו נדבר סקס", ממליצה על השיטה בחום, וזה גם מגובה על ידי פסיכולוגים קליניים. אבל מהי בעצם שיטת המשולש?מהי שיטת המשולש? האם יש דרך ללמוד איך לבצע את המשולש? הכל על השיטה ואיך היא יכולה לשפר את משחק הפלירטוטים שלך:

צרחות: לא תאמינו כמה יעלה לכן להשתתף בטקס המכשפות הזה
קולין? פחחח: כולנו מסכימות שיש גבר אחד ב"טון" הרבה יותר שווה מכל השאר
"ישבנו בגן שעשועים על ספסל, והוא אמר לי שהוא אוהב אותי"

מהי שיטת המשולש?

"שיטת המשולש, או "המבט המשולש" היא טכניקת פלירטוט לא מילולית הכוללת הזזת המבט שלך מעין אחת של האדם, לעין השנייה, ואז למטה אל הפה שלו וחוזר חלילה" הסבירה דיון "כמו לשחק 'חבר את הנקודות' עם פנים של מישהו".

השיטה נחשבת כמגדילה את הסיכוי שלך לשדר ולקבל חזרה רגשות אינטימיים, מכיוון שקשר עין ממושך יכול להעמיק את הרגש וליידע מישהו שאתה באמת בעניין שלו. כמו טרנדים רבים, שיטת המשולש עלתה בפופולריות מגלל הטיקטוק, אבל מקורה בעבר הרחוק מאד. שיטת המשולש היא שיטה לגיטימית שמגיעה עם הוכחות מדעיות.

קיימים הרבה מחקרים שהראו שהחזקת קשר עין מתמשך עם אדם משפרת את תחושות החיבור ובונה אמון לאורך זמן", אומרת מריסה כהן, מטפלת זוגית ומשפחתית מניו יורק. "ניתוק קשר עין לרגע על ידי הזזת המיקוד שלך למטה אל הפה מרמז על מגעים אינטימיים, אבל לא אינטנסיביים מדי. חשוב להדגיש שזה לא מבט למטה, אלא תנועה אורגנית זורמת."

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

היתרון הנוסף הוא שזו שיטה דיסקרטית יחסית שלא משאירה אותך חשוף ופגיע - זה כיף וזה חמוד בלי ללכת רחוק מדי לפני שיודעים בוודאות שהרגשות הדדיים", מוסיפה ליסה מארי בובי, פסיכולוגית. תרגול השיטה משאירה מרווח לנסיגה ששומר על כולם ממבוכה פוטנציאלית".

עם כמעט 130 מִילִיוֹן פוסטים בנושא רק בטיקטוק, ברור שזה עובד עבור אנשים, ובניגוד לטרנדים אחרים, כמו למשל כל עצה שניתנה על ידי גבר שמתייחס לעצמו כאל "זכר אלפא". באופן עקרוני, פלירטוט בדרך כלל מוצלח ביותר כאשר האדם שאליו אתה מכוון מרגיש בטוח, סקסי ושרואים אותו - "אם אתה מצליח לגרום למישהו/י להרגיש מושכים ומעניינים, הצלחת בשיטת המשולש" מסבירה לורל.

ככה עושים את זה:
זה די פשוט - הכל בעיניים. מתחילים בהסתכלות בעינו הימנית של האדם ועוצרים שם. כמה שניות (משמעותיות, אבל, לא פחות מחמש מיסיסיפי) לאחר מכן, העבירו את עיניכם באיטיות אל העין השמאלית שלהם ועצרו שוב. לבסוף, העבירו את העיניים אל השפתיים , השתהו שם מעט, וחזרו לעין הימנית שאיתה התחלתם. ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully