מרטינס אימהנגבה, אמה נעמי, "ברידג'רטון" עונה 3. Liam Daniel/Netflix,
Liam Daniel/Netflix

קולין? פחחח: כולנו מסכימות שיש גבר אחד ב"טון" הרבה יותר שווה מכל השאר

עודכן לאחרונה: 28.5.2024 / 9:58

העונה הנוכחית של ברידג'רטון אולי קצת שנויה במחלוקת בגלל בחירת הרומן הלא אופיינית, וזה בדיוק הזמן לחזור לעונות קודמות ולהחפיץ קצת את הג'נטלמנים שהתאהבנו בהם. מי הגבר הכי שווה בכל העונות? לנו התשובה ברורה

טריילר לעונה השלישית של "ברידג'רטון"/נטפליקס

בתור ישראליות, אנחנו רגילות להיות מוקפות בגברים שווים - בין אם במציאות (בעיקר במדים), בטלוויזיה או על הבמות, גברים לוהטים כמו עמוס תמם, אביב אלוש, תמיר סטיינמן והמלך הבלתי מעורער עידן עמדי, הם פשוט משהו שהתרגלנו לראות.

אבל בזמן ש'לוהט' מבחינתנו כולל בדרך כלל זיפים, מבט קצת שבור ושיזוף של גופיה, בזכות ברידגר'טון אנחנו נחשפות לזן אחר לגמרי של גברים. הם לבושים בגרביונים וחולצות עם וולנים, מדברים לאט במבטא בריטי, צריכים SPF 50 כדי לצעוד רגע בגנים ופולטים משפטים כמו 'I burn for you' הבלתי נשכח.
עכשיו נכון, במציאות שלנו אין כמו גבר שיודע להקים מדורה, להכין פוייקה טוב ואולי גם לנגן לך בגיטרה, אבל ברידגר'טון הוכיחה לנו שיש משהו גם בגבר עם טייטל שלא עבד יום בחייו, מתגלח פעמיים ביום ומפחד קצת מהצל שלך וגם מלהתחכך בטעות בכתף שלך. אז קבלו רשימה של הגברים הלוהטים האלו:

"ישבנו בגן שעשועים על ספסל, והוא אמר לי שהוא אוהב אותי"
להירשם לאונליפאנז זו בגידה או לא בגידה? שאלנו את הכוכבות
אפליקציית ההיכרויות עם פיצ'ר חדש שיעזור לך לשכוח את האקס

5. אנטוני ברידגר'טון:

הבן הגדול של המשפחה וזה שהפך ל'גבר' של הבית אחרי מות אביו. כמו הרבה גברים ברשימה, הוא הופך ללוהט יותר ככל שהעונות מתקדמות, אבל למרות העובדה שהוא בהחלט נראה מדהים (בעיקר כשהוא מגיח בחולצה רטובה מתוך אגם) אנטוני הוא בעיקר גבר קפוץ שלוקח הכל קשה מדי. הוא כל כך לחוץ מהמעמד שלו כ'גבר' שהוא מסתובב בעולם עם תסביך גיבור שבטעות נולד עם מקל בתחת. מערכת היחסים שלו עם קייט שעוברת מזוג אויבים בלתי נסבלים למאוהבים גרמה לנו לא פעם לרצות לזרוק משהו על הטלוויזיה, ובאופן כללי מדובר בפוץ קלאסי. למזלו, כשהוא מתחבר לרגשות שלו ונותן לעצמו סוף סוף להיסחף ולהשתחרר הוא הופך לגבר שכולנו היינו רוצות - זה שגורם לך להרגיש כמו האישה הסקסית בעולם ומצד שני דואג בצורה אוהבת למשפחה שלו. לצערנו, סביבנו מסתובבים יותר מדי גברים כמו אנטוני-של-הפרקים-הראשונים, וכולנו עדיין מחכות שהם יצליחו להשתחרר קצת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

4. בנדיקט ברידגר'טון:

אנחנו עדיין מחכות לסטוריליין של בנדיקט, שסוף סוף התחיל להתעורר עם החיבור שלו לאלמנה ליידי טילי שמבוגרת ממנו בכמה וכמה שנים. הבן השני של המשפחה הוא בהחלט אלטרנטיבה מנצחת לאח הגדול והקפוץ - תחשבו על הארי וויליאם. בזמן שהאח הגדול מסתובב עם לחץ בחזה ותחושה שהכל מגיע לו, האח הקטן יותר תמיד יהיה משוחרר, שמח, פרוע ובעיקר כיפי יותר. הוא קצת שחקן, קצת אומנותי, חובב נשים, בילויים וסקנדלים אבל הוא גם זה שאנחנו מגלים שמטפל במשפחה בזמן שאנטוני היה בירח הדבש עם אשתו החדשה. בנדיקט הוא ההפתעה שכולנו מחכות לה ובעיקר האח הגדול שאפשר לספר לו משהו בלי שהוא יתפחלץ מהאפשרות לסקנדל. בהחלט הגבר שהיינו רוצות לצידנו.

3. קולין ברידגר'טון:

הבן השלישי משמונת ילדי ברידגר'טון. בעונה הראשונה הוא סתם חנון די חתיך שמאוהב במרינה ההריונית והקראש של פנלופי, ואמנם אנחנו מחבבות אותו בזכות החברות ה'אמיצה' עם השכנה הג'ינג'ית שאף אחד לא מתאהב בה, אבל הוא לא באמת יוצר מדי עניין. העונה קיבלנו קולין חדש ובהחלט מרגש יותר. למה? כי הוא נסע לטייל בחו"ל וחזר עם ביטחון חדש וחיבה לחולצות פתוחות שמתוכן מציצות כמה שיערות חזה. בסדרה זה עובד לו וכל הנשים של ה-טון (וגם אנחנו) נופלות לרגליו, למרות שאם נהיה רגע ריאליות, במציאות הוא המקבילה לחנון הזה שהחליט לטוס לבד לטיול הגדול ואחרי שהוא פגש איזו קולומביאנית שדיברה עברית, הוא חוזר עם תחושה שהוא מלך העולם ונושא שיחה אחד בלבד שאותו הוא יטחן בשנה הקרובה - כל מה שצריך לדעת על דרום אמריקה.

2. המלך ג'ורג' השלישי:

הוא אמנם לא נכלל רשמית בסדרת 'ברידגר'טון אלא חלק מהספין אוף 'שארלוט' אבל כולנו יודעות שאם ראינו ברידגר'טון - צפיית בינג' ב'שארלוט' היא בלתי נמנעת. שם אנחנו מקבלות את המלך הסקסי עם האופי המחורבן שמתגלה כמלך סקסי עם אופי נפלא ובעיות נפשיות שאף אחד לא באמת יודע להסביר. נכון, יש לנו את המלך המהורהר שכולנו מחבבות, אבל מי שבאמת שובר לנו ולשארלוט את הלב הוא 'האיכר ג'ורג', עם החולצה הפתוחה, הפנים השזופות והלכלוך מתחת לציפורניים. בעיקרון הוא המקבילה המלכותית לקיבוצניק עם סנדלי שורש וטרקטור, וכולנו יודעות שזה לוק שעושה את זה לאינספור נשים. האם העובדה שהוא קצת מטורלל מפריעה לנו? תשאלו כל רווקה שיוצאת לדייט אחרי דייט עם גברים לא פנויים רגשית, כל אחת מהן תעדיף מלך חתיך עם חיבה לגננות, טירה ומשרתים שלפעמים קצת מאבד את זה מרוב הרווקים שמסתובבים בקרבנו.

1. סיימון באסט:

הגבר הלוהט הבלתי מעורער של כ-ל העונות. זאת לא רק העובדה שהוא אחד הגברים הכי יפים שנראו על המסך שלנו בשנים האחרונות, שהוא גבוה, שחום, חתיך ולפי האינטרנט גם מחזיק בפנים עם 'יחס זהב', כלומר סימטריה כמעט מושלמת שהופכת אותו למושך אפילו יותר. זאת גם העובדה שהילד הרע של ברידגר'טון מוקף בכל גברי ה-טון החיוורים והנויירוטים שמפחדים מנשים וגורמים לו להיראות אפילו טוב יותר. נכון, הזיגזג הרגשי שלו עם דפני הופך בשלב מסויים לבלתי נסבל (הבנו, יש לך בעיות עם אבא, למי אין?) אבל עם מבט של 'עני עומד להדביק אותך לקיר' ויכולת להרים גבה אחת, אולי באמת טוב שהוא לא חוזר לסדרה, כי כולם פשוט מחווירים לידו.

מי הג'נטלמן הכי שווה?

קולין ברידגר'טון
אנטוני ברידגר'טון
המלך ג'ורג' ה-3
סיימון באסט
בנדיקט ברידגר'טון
1491 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully