בחורה שעוקב אחריה סטוקר. ShutterStock
ShutterStock

רוצי שמוליק: 5 סימני זיהוי של סטוקר הטינדר האולטימטיבי

3.6.2024 / 13:35

קיץ, שמש, בגד ים, וים של אפליקציות דייטינג - נשמע כמו השילוב המושלם לרומנטיקה לוהטת? חכו רגע! לפני שאתם צוללים לים ההכרויות הדיגיטלי, גלו את 5 הסימנים המחשידים שיעזרו לכם לזהות אם אתם בסכנת היתקלות בסטוקר אובססיבי

טריילר לסדרה "אייל קטן"/נטפליקס

הקיץ בפתח, וכל הרווקים והרווקות שם בחוץ נוהרים לאפליקציות הדייטינג בתקווה למצוא את השידוך המושלם. אבל לפני שאתם מתחילים לגלוש ימינה ושמאלה, המומחה לפרטיות טרבור קוק מ-EarthWeb מזהיר אתכם לא לתת לתשוקה לסנוור אתכן מלזהות 5 סימני אזהרה שעשויים לרמז שבצד השני של הקו יש סטוקר פוטנציאלי!

לא פוליאמורי - טוליאמורי: זוגות מצאו דרך חדשה לבגוד בכיף
הכל בראש: גברים חושפים את האיזור הארוגני הסודי שלהם
אין תקווה: אחרי השקעה של שנים ושני ילדים, בסוף הגיעה ההתפכחות הכואבת


נחישות אגרסיבית
בן זוג שיודע מה הוא רוצה ורודף אחרי המטרה שלו יכול להיות מושך עבור מי שמחפשים להתיישב, במיוחד כאלה שאוהבים להרגיש רצויים. אבל ברגע שהמרדף המחמיא הופך לנחישות אגרסיבית, זה יכול להיות מדאיג. קוק אומר: "אם הוא שולח הודעות בלי הפסקה, גם אחרי שרמזתם שאתם עסוקים או זקוקים למרחב, זה יכול להצביע על אובססיה לא בריאה. התנהגות כזאת עלולה להסלים בקלות עם ההתקרבות."

מצבי רוח
כשלבן הזוג יש שינויי מצב רוח בלתי צפויים, אל תקחו את זה בקלות כי ההתנהגות שלהם יכולה להצביע על "סימני אזהרה משמעותיים". קוק מודה שאם הפעולות של האדם משתנות באופן דרסטי מאוהב לעוין - או שהם מגיבים בצורה לא פרופורציונלית לבעיה קטנה - זה יכול להוביל ל"התנהגות מסוכנת ונפיצה יותר".

סטוקר. ShutterStock
סטוקר/ShutterStock

הופעות אורח
זו לא צירוף מקרים אם מישהו שפגשת באפליקציית הכרויות מופיע כל הזמן במקומות שאתה הולך אליהם; זו אינדיקציה ברורה לכך שיש לך עסק עם סטוקר. אנשים חייבים להיות מודעים לכך שהמחזר יכול לעקוב אחר התנועות שלך, מה שמהווה "פלישה ברורה לפרטיות ואיום פוטנציאלי לבטיחות שלך", קבע קוק.

שאלות פולשניות
אחד הדברים הבסיסיים בדייטינג הוא להכיר מישהו על ידי שאילת שאלות, אבל יש דרך לעשות את זה בלי להישמע כמו סטוקר. נניח למשל שהדייט שלך שואל שאלות שגורמות לך להרגיש לא נוח או נראות פולשניות, כמו השגרה היומית שלך, מצב המגורים, מצב פיננסי או מערכות יחסים קודמות. במקרה כזה, מצא דרך לצאת מהשיחה. הם יכולים לאסוף מידע כדי לתמרן אותך.

נטיות שתלטניות
בן זוג עם נטיות שתלטניות ידרוש לדעת את מיקומך בכל רגע נתון, עם מי אתה מבלה בזמנך מחוץ אליהם, ויציע כיצד עליך לנצל את זמנך. "כל התנהגות המבקשת להגביל את האוטונומיה שלך או לבודד אותך מחברים ומשפחה היא דגל אדום משמעותי", הזהיר מומחה הפרטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully