רינג פיט. נינטנדו חו"ל,
נינטנדו חו"ל

להתאמן בלי להרגיש: המוצר הכי מרגש מאז שהבאתי דייסון

28.11.2019 / 7:37

אם אתם מהאנשים המרגיזים האלה שפשוט אוהבים לעשות ספורט ולא נאבקים עם עצמם כל פעם כשהם צריכים ללכת לאימון - אל תקראו את הכתבה הזאת - לכו מכאן, אתם לא חברים שלנו. אם אתם כמונו, תישארו, כי מצאנו אימון שאפשר, ובכן, לא לשנוא

אני מכירה כמה אנשים מעצבנים כאלה שטוענים בתוקף שהם מכורים לספורט ופשוט "נורא אוהבים לרוץ, את לא מאמינה איזו תחושת חופש זה נותן", ויש לי רק דבר אחד להגיד להם. סתמו. אף אחד לא רוצה לשמוע את זה, ולמען האמת, לרובכם אני גם לא מאמינה. תכל'ס, זה מסריח משכנוע עצמי - למה אדם צריך לשכנע את עצמו שהוא נורא אוהב ספורט? כי גם לו, בדיוק כמו לי, לא בא לקום מהספה, להתלבש, וללכת להזיע שעה יחד עם עוד אנשים שאכלו קצת יותר מדי בסופ"ש, ולעשות את זה ארבע פעמים בשבוע.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

נכון, מרגישים מדהים אחר כך, וגם עור הפנים נראה טוב, אבל לא יעזור - ספורט זו מטלה סיזיפית שלוקחת שעתיים כולל כל המסביב, שגם תופסת לך את הערב אם את עובדת (גם אימון בוקר תופס לך את הערב, כי את נרדמת בתשע וחצי על הספה). אבל אין ברירה, חייבים להתאמן, וכולנו עושים את זה ומתפללים שיימצא כבר הדבר הזה שאפשר לעשות כדי לשמור על כושר בלי לסבול. כבר שנים שכל חברה שעוסקת בספורט מנסה לפצח את המוצר המהפכני שיאפשר לכל מי שרוצה לעשות ספורט ושונא את זה או לא בא לו לצאת בשביל זה, לעשות את זה בבית שלו, בקלות, ובלי להרגיש שהזמן עובר.

אז אני לא טוענת שנינטנדו הוציאו את המוצר המושלם - עוד נגיע לביקורת שלי עליו - אבל הם בהחלט עשו מהלך מעולה בכיוון הנכון. עובדה - המשחק החדש שלהם,"רינג-פיט" עזר לי לחזור להתאמן אחרי שנה של הפסקה מוחלטת עקב פציעה, וכמעט בלי החרדה שמתלווה לחזרה לתנועה אחרי תקופה ארוכה של כאבים.

רינג פיט. נינטנדו חו"ל,
מיי פרשס/נינטנדו חו"ל

מה זה רינג פיט?
אז ככה. נכון בכל משחקי הרפתקאות יש משימת הצלה, רעים שצריך להרוג, וכל מיני כלים ושיקויים שאוספים בדרך? אז אותו דבר, רק שהשיקויים במשחק הזה הם שייקים בריאים והכלים לניצחון ולהתקדמות במשחק הם תרגילי ספורט. ככה הורגים מפלצות, וככה אוספים כסף ונקודות זכות.

איך זה עובד?
שני השלטים של הקונסולה מתפרקים והופכים להיות חיישני תנועה - את אחד מהם מרכיבים על הירך השמאלית ואת השני מרכיבים בתוך טבעת הכוח המחווטת שמגיעה עם המשחק, שאותה מחזיקים בשתי הידיים. לפי מיקום החיישנים הללו המשחק יודע לזהות מה הגוף שלך עושה. כשמתחילים לשחק מקבלים משימה מהדמות ה"טובה" שהיא הטבעת, רק באנימציה ועם פרצוף חמוד. כל תנועה במשחק, כולל ניווט בתוך התפריטים מצריכה ממך הפעלת כוח כלשהי. למשל, כדי לרוץ בעולם של המשחק את רצה במקום (רגליים, קרדיו, עכוז וכו'), כדי לפתוח דלת במשחק את לוחצת בכוח את שני צידי הטבעת פנימה (שרירי חזה), וכדי להילחם במפלצות את עושה תרגילים פונקציונאליים, כשכל תרגיל שאת עושה בסלון שלך מיתרגם לכוח שאת מפעילה על המפלצת במשחק, עד שהיא מובסת.

כעיקרון כל שלב מורכב מכמה קרבות קטנים מול מפלצות דרג ב' שנשלחו על ידי הדרקון האיום דרוגו, לעכב אותך (הגיבורה) ממילוי המשימה. בסוף כל מערכה דרוגו האיום בעצמו מגיע להילחם איתך, והוא כמובן השלב האחרון והאינטנסיבי יותר של האימון. בנוסף, לאורך כל המשחק יש לך מאמן צמוד בצד שמאל של המסך - קוראים לו טיפ, שלמרות חוסר היצירתיות של השם שלו הוא התחבב עלי מיד. החיישנים שעל הגוף שלך מיידעים אותו מה את עושה בכל רגע והוא מצידו מוודא שאת עושה הכל נכון, ומתקן אותך כשלא - טיפ מדגים את התרגילים, אומר לך לאן לכוון את הטבעת כשאת רוצה לשאוב מטבעות מצד הדרך תוך כדי ריצה, מתקן אותך כשאת עומדת לא נכון, ואומר לך כל הכבוד כשאת הורגת מפלצת. מה עוד אפשר לבקש מגבר?

עוד בוואלה!

מבאס תחת: למה זו טעות מצד קים קרדשיאן להפסיק להתפשט

לכתבה המלאה
רינג פיט. נינטנדו חו"ל,
רינג פיט/נינטנדו חו"ל

איך היה?
מדהים! קודם כל כי זו היתה הפעם הראשונה שהעזתי להתאמן מאז הפציעה בגב, כי האמת היא שקצת פחדתי. יש משהו מרגיע בעובדה שבכל רגע נתון יש מישהו שמודד לך תנועות, דופק, ותנוחה ואומר לך מה לעשות - זה אמנם לא בדיוק כמו מאמן אישי אבל זה בהחלט מונע טעויות חמורות, וזה בוודאי יותר ממה שהיה לי אם הייתי פשוט הולכת לחדר הכושר ומתחילה להרים משקלים. מאד אהבתי שהשלבים מחולקים לחצאי שעות. זה לא יותר מדי ולא פחות מדי. אישית, כל כך נהניתי מהמשחק שהגעתי לשלב 6 בלי לשים לב שאני מתאמנת, והפסקתי רק כשקלטתי שאני ממש מזיעה, וכשטיפ הזכיר לי לשתות מים. כן, גם את זה הוא עושה.

המשחק, שמאפשר הסחת דעת מהפעילות הפיזית, מעסיק את המוח וגורם לזמן שאותו אני מבלה באימון לכל דבר, לעבור יותר מהר, ועם מינימום סבל, שלא לדבר על הסיפוק שמקבלים כשהורגים מפלצת או עוברים שלב. אם במקרה לא בא לך היום לשחק בהריגת מפלצות (לא שאני יכולה לדמיין למה לא, כי מה יותר טוב מזה), את יכולה תמיד להעביר את המשחק למוד שבו הוא נותן לך פשוט תרגילים, שאותם את עושה עם ההדרכה הצמודה. המשחק לומד את התנועות שלך, את הכושר שלך, ואת ההעדפות שלך, ולאט לאט נפתחים בו עוד עולמות, עוד תרגילים, ועוד תעלומות.

רינג פיט. נינטנדו חו"ל,
רינג פיט/נינטנדו חו"ל

האם אני חושבת שזה משחק מושלם?
לא לגמרי - למשל, הייתי מעדיפה אם הגרפיקה הייתה קצת פחות ילדותית והתוכן המשחקי קצת יותר מתוחכם. גם היה יכול להיות נחמד אם המשחק היה מגיע עם עוד טבעת, כך שהיה אפשר לעשות אימון זוגי או תחרותי. יש סיכוי שזה בתכנון, אבל עד אז, גם במצב הזה, הרינג פיט הוא משחק אימון מעולה למי שלא רוצה לצאת מהבית לחדר כושר, או שאין לה זמן. לאמא טריה זה פתרון גאוני שמאפשר להתאמן כשהתינוק ישן לידה בסל-קל, והוא פתרון גאוני להורים שרוצים לעודד את הילדים הבטטות שלהם להרים את הראש מהאייפד ולעשות קצת יותר ספורט. יש מצב שתזכו לראות את הילדים שלכם רבים מי יעשה יותר ספורט, ותודו שלא חשבתם שזה יכול לקרות, אבר.

אז אם יש לכם כבר נינטנדו, בכלל אין פה שאלה. לקנות את הרינג פיט, בוודאות. אם אין לכם, קחו בחשבון שנינטנדו סוויץ' הוא לא צעצוע זול במיוחד. הוא עולה, בימים כתיקונם, 1549 שקלים, ומשחק הרינג פיט יוסיף 379 שקלים לתענוג. היום, במסגרת מבצעי בלאק פריידיי תקבלו בנוסף לנינטנדו סוויץ' גם משחק חינם (לאבו). מצד שני, ב-12.12 ייתקיים אירוע לקהל הרחב בחנות של נינטנדו בדיזנגוף סנטר סביב משחק ה'רינג פיט' - יהיו הדרכות והתנסויות בחינם, פעילויות נושאות פרסים וגם הנחה על רכישת רינג פיט. לכו לשם עם בגדי ספורט, טראסט מי.

מה זה בלאק פריידיי?

מה זה בעצם בלאק פריידי?/מערכת וואלה! News בהגשת שרון טרקניסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully