עידן קופץ ראש. מתוך הישרדות VIP רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/מתוך הישרדות VIP רשת 13

הוא מושלם, אבל: זו הסיבה שבגללה עידן חביב עדיין רווק

28.7.2020 / 22:07

אין אישה בישראל שלא הייתה רוצה לגאול את עידן רפאל חביב מייסורי הרווקות הנצחיים שהוא מביע על המסך, או לפחות ככה חשבנו. מסתבר שיש אחת - ג'ני דנסון חושבת שיש סיבה טובה לכך שהוא עדיין מחפש, וזו התיאוריה שלה

בסרטון: עידן חביב מנסה לשכנע את אלינה לעבור צד

"את פשוט רוסיה קרה ומטורפת" אמרה לי קארין ארד, העורכת של האתר הזה, בשיחה שניהלנו רגע אחרי שעידן חביב קפץ קפיצת ראש סמי-סקסית מהנדנדה בפיליפינים. אל תדאגו, לא נעלבתי - קארין כל הזמן אומרת לי שאני יותר מדי רוסיה ויותר מדי מטורפת, בעיקר לאור העובדה שאני כנראה האישה היחידה על הפלנטה שלא חושבת שעידן חביב הוא הגבר השווה בישראל. אפילו לא קרוב.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בניגוד לישראל, שאמור היה להיות "החתיך המגניב" של הישרדות אבל הידרדר מהר מאוד ל"הרשע המקריפ" שצוחק כמו כבשה, עידן חביב הגיע לאי על תקן "החתיך הרגיש", ואני חושבת שבינתיים הוא מספק את הסחורה לרוב בנות ישראל, שרק חולמות על ההזדמנות לשבת איתו בחדר חשוך ולהתחנן שינגן להן משהו בגיטרה. אני, לעומתן, נמנית עם האחוזון הדי זניח שעידן ממש לא עושה להן את זה.

נו, זו לא שלמות?

ולפני שתסקלו אותי בטוקבקים אני רוצה להרגיע - לא, אני לא עיוורת. ולא טיפשה. אני רואה שהוא חתיך ואני ממש לא מפספסת את עיני הסאן ברנרד העמוקות, שבאמת מסתירות מאחוריהן משהו טוב. אני גם רואה שבניגוד להרבה אנשים אחרים על האי (ואני מניחה שגם בביצת הדייטינג), הוא באמת נראה כמו בחור נחמד ואינטליגנטי שאפשר לשבת ולדבר איתו, כזה שבאמת יקשיב, ויחשוב על מה שהאישה מולו אומרת, ויענה בהתאם.

ועדיין, עובדה שהוא רווק - ואני לא חושבת שהוא רווק פשוט כי הוא לא מצא עדיין את האישה הנכונה, כי אני די בטוחה שמסע החיפושים שלו כלל את כל הנשים הכי נכונות והכי לא נכונות בישראל. אז כנראה שהבעיה היא בו.

לדעתי הוא רווק פשוט כי הוא מאותם גברים שממש ממש רוצים לעשות הכל נכון. כל כך רוצים שהם יכולים לשבת במשך שעות בתוך הראש של עצמם, למולל את המחשבות והפחדים שלהם עד שהם מפוררים הכל לאבקה, ואז להפוך את כל בליל המחשבות המוטרפות האלו לעיסה אחת מתוסבכת שגורמת להם להיכנס לסרטים על כך שהם לא מספיק טובים.

עוד בוואלה!

"אני לסבית" - ועוד שקרים שנשים מספרות כשהן לא בעניין

לכתבה המלאה

יהיו יחד? אם כן, כולנו קנאה

וכן, אני מבינה שהוא אומן, ושאומן צריך להתעסק ברגשות שלו ולהיכנס לעומק של הנשמה כדי לכתוב טקסטים נוגעים, אלוהים יודע שאני מתמודדת עם הדבר הזה, שנקרא לכתוב רגשות, בקושי רב. אבל יש גבול דק בין להיות אדם עמוק ומחובר לעצמו לבין לשפוט את עצמך ללא הפסקה על כך שאתה שבור מבפנים. קודם כל - כי כולנו קצת שבורים מבפנים, אז זה טיפה אגואיסטי לחשוב שכל אחד מאיתנו עד כדי כך מיוחד, ודווקא לסלוח לעצמנו על הפגמים ולקבל את עצמנו עם הכאבים הרבה יותר קשה מאשר להתבוסס ברגשות ובמחשבות מהבוקר עד הלילה.

אני מסכימה עם זה שלהיות מחובר לרגש זה חשוב, אבל כשהדבר הזה הופך להיות כל המהות שלך ואתה לא מסוגל להתנתק לרגע מהתחושות ההו-כה-עמוקות-שלך, אתה תמיד תהיה האדם הזה שאוכל סרטים ונע באטרף בין שני קצוות - רגישות מטורפת שגובלת בפאניקה, וחסימה רגשית. אלו בדיוק הגברים שמתאהבים חזק ומהר ומדהים וכואב, ואז חוטפים התקפי חרדה לפני החופה כי הם לא מסוגלים להכיל את כל הרגשות שלהם.

גם מוכשר, גם רומנטי - אי אפשר לבקש יותר

ואני בשום אופן לא פסיכולוגית ולא מתיימרת להבין משהו, אני בסך הכל אישה שחיה לצד גברים כל החיים. אבל אני יכולה להגיד שאלו שכל הזמן מנסים להבין מה הם מרגישים, ומה הם מרגישים לגבי מה שהם מרגישים, ואיך התחושה הזו, של מה שהם מרגישים לגבי הרגש שלהם גורמת להם להרגיש, בדרך כלל נתקעים איפשהו בתחילת הקשר. אתם יודעים, השלב שבו הריח שלה כבר לא מטריף להם את כל החושים כי הם התרגלו, והם כבר לא מבלים את היום יום במחשבות על האישה הכי מיוחדת בעולם שהם זכו להכיר.

כשהיא הופכת לאישה אהובה, אבל לא לכזו שמרעידה לו את הלב והנשמה, לטוב ולרע, הם נבהלים שמשהו לא בסדר. וזו הטעות הגדולה ביותר - כי כל הדברים הטובים שקשורים ברגש ובזוגיות לא קורים בשני הקצוות של קשת הרגשות, אלא דווקא איפשהו באמצע, במקום שבו היא שוכחת להוריד שערות ומצחקקת על זה תוך כדי אכילת סלט עם הרבה בצל, והוא לא מחזיר את המושב של האסלה כי זה לא באמת משנה.

אבל מה אני יודעת? לפני חודש כתבתי טור שלם על כך שסמיון הוא הגבר הלוהט ביותר על האי, אז תחליטו אתם אם להקשיב לי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully