אלין כהן. ניר פקין
ניר פקין

שיימינג השפתיים של אלין כהן רק מוכיח שהיא הסתירה בצדק

21.10.2020 / 14:46

אתמול התבשרנו שנפתח עמוד אינסטגרם בשם הדרמטי "כל האמת על אלין כהן" ומה רואים שם? תמונות לפני ואחרי הגדלת השפתיים. השיימינג שבא בעקבותיו רק מוכיח שהיא צדקה שהסתירה את זה מלכתחילה, ולקארין ארד הגיע עד פה

בוידאו: טיפול אסתטי בשפתיים

אתמול צפיתי בגועל בחדשות, כמו בכל יום רגיל, ואז הגיע האייטם הנחות של הערב ותאמינו לי שבין אסנת מרקס שמתנגדת לחוק נגד אלימות כלכלית במשפחה לבין זריקת האחריות ממשרד החינוך למשרד הבריאות והוודאות שעוד חודש אנחנו בסגר שלישי, זה היה לא פשוט בכלל.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

איזה דביל/ית פתח/ה עמוד אינסטגרם בשם "כל האמת על אלין כהן", שבו פרסם תמונות שלה מצעירותה, כשהשפתיים שלה נראו אחרת. נעשה מזה כזה עניין גדול שאמא של אלין הרגישה צורך להעלות סטורי שבו היא כמעט בוכה כי הבת שלה "עצובה מכדי להיות פה איתנו". "תעזבו את הבת שלי", היא מבקשת, "אני לא מבינה מה אתם רוצים ממנה, שתעשה מה שעושה לה טוב".

מיקי בוגנים גם הזדעזע, וכתב "שומו שמיים לפני ואחרי של חומצה בשפתיים??? אלוהים, אנשים מה קורה לכם??? קורונה באה ללמד משהו! מי שהתקופה הזו במקום ללמד אותו עשתה אותו יותר רע, שאלוהים ישמור. לדעתי התגמול לא יהיה טוב".



.

וכאילו זה לא מספיק, התגובות המטופשות שאני קוראת מרתיחות לא פחות. השיט הזה נמתח לטווח די גדול שמתחיל בנימוק החבוט על זה שהיא מעודדת דימוי גוף מעוות בקרב נערות ומסתיים כמון בניבולי פה שמרמזים על פריצות של כהן. די, די כבר יא משעממים עם הקשקושים שלכם על דימוי גוף - אם אלין כהן גורמת לכם להרגיש פחות טוב עם עצמכם, תרימו את התחת מהספה ולכו לחפש את החלום שלכם, ואז תשקיעו בו שנים והמון כסף ועבודה, ונראה אתכם מדברים. ואם היא גורמת לכם להרגיש רע בגלל השפתיים הדקות שלכם, לכו להזריק גם. ובכל אופן - תסתמו.

גם יש לי כמה שאלות לא פתורות:
1. מי האפס שזה מה שהוא עושה עם החיים שלו. מתה לדעת. זה מתחרים? אקס מריר? אישה קנאית? כי גם בעזרת מגוון סמי הזיה לא הייתי מצליחה להיכנס לראש של האדם העלוב הזה, שבמקום להתעסק בשיפור עצמי, מתעסק בבחורה שכל מה שעשתה הוא להצליח מאד בתחומה, להזריק חומצה היאלרונית לשפתיים ולא לשתף בזה את העולם. אוי, ואבוי.

2. האם כולכם עיוורים? איפה הייתה ההתלבטות אם היא עשתה או לא עשתה? לא צריך חקירת משטרה תחת אזהרה כדי לראות שאלין כהן עשתה שפתיים. רואים את זה גם בלי תמונות להשוואה ובדיקת פוליגרף.

3. אז מה??? את מי זה מעניין אם אלין כהן עשתה הזרקה בשפתיים, מתי ולמה? אז עשתה. הרגישה שהן דקות מדי, לא אהבה את הפרופורציות, לא אהבה את המרקם, וואט אבר, חצי עולם עשה את זה, וזה כל כך גנרי שזה באמת לא מעניין, שלא לדבר על זה שזה שלוקח פחות זמן ממסיכה ביתית.

4. ולסיום, אני ממש רוצה להבין מה ההבדל בין לכסות את כל הפרצוף במייק-אפ, לשים ליפסטיק, מסקרה, סומק או ריסים מלאכותיים? ומה עם צביעת שיער, החלקת שיער או הרחקת שיער? גם זה מלאכותי, גם זה נעשה על ידי נשים שרוצות לשפר את מראן, וזה לוקח הרבה יותר זמן מלהזריק חומצה היאלרונית לשפתיים. האם גם הן צריכות להתבייש או לבקש את רשות עוקבי עמוד האינסטגרם שלהן?

עוד בוואלה!

"אחד הפחדים הכי גדולים היה שזה יהרוס לנו את הזוגיות"

לכתבה המלאה

אז קודם כל, שיהיה ברור - ילדה בת 17 שעושה עיבוי שפתיים ולא רוצה לספר למאות אלפי אנשים זרים - זה בסדר, זאת זכותה. נשים מבוגרות ובוגרות יותר מסתירות מחברותיהן הטובות את ההליכים הקוסמטיים שהן עשו. כן, זה קצת טיפשי בעיני, ובעיקר מיותר להשקיע אנרגיה בהסתרה של דבר כה לגיטימי, אבל זה כבר נושא לטור אחר. אבל התגובות ההסטריות שה"חשיפה" הזאת קיבלה רק מוכיחות שהיא עשתה בשכל שהסתירה את זה.

תראו מה קורה פה. לא שאנשים היו איזה להיט ענק לפני הקורונה, אבל המגיפה הזאת בעיקר הוציאה את הטמטום והרוע של בני אדם. הולכים מכות בגלל שמישהו ביקש מהם לשים מסיכה בסופר, כמעט הורגים מישהו בארומה כי הוא עושה את העבודה שלו, ועושים שיימינג לבחורה שעושה עכשיו יותר ממה שרובכם עשיתם כל החיים, שאת הכסף שהיא עושה זכותה להשקיע גם בהשבחה של עצמה.

כדאי לכם גם, זה כיף להשתפר - הזרקות שפתיים, מאמן פרטי, שיעורי עברית או כריתת אונה - כל אחד מה שהוא הכי צריך. ואל תדאגו - לא נפתח עמוד של לפני ואחרי אם תעשו את זה, כי אם יש משהו שלא מגיע לו שיימינג, זה בן אדם שמנסה לשפר את החיים שלו בלי לפגוע באף אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully