אהבה חדשה נועה כסיף ואורן. מתוך "אהבה חדשה" רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/מתוך "אהבה חדשה" רשת 13

אורן היה צריך לשתוק, אבל חייבים להודות שהוא קצת צודק

28.10.2020 / 15:10

אמש ב"אהבה חדשה" ראינו כמה רונה ורוני מתלהבות מבני הזוג החדשים שלהן, ועד כמה נועה ונועה כועסות על אורן בהקשר לאמירה הבעייתית שלו כלפי כסיף. מי צודק ומה תעשה עם זה נועה יונני? הימורים לפרק הבא מחר (חמישי)

בוידאו: הרגע שבו רונה הרסה את הסיכויים עם ליאור

במסגרת פרק של "אהבה חדשה" ששודר אמש, קרו די הרבה דברים. רונה פגשה את יותם האומנותי ורוני סוף סוף הצליחה להתרגש מהגבר שהביאו לה - גרוש עם ילדה, בשם ערן. בפרק הקודם נועה יונני ונועה כסיף החליטו להמשיך עם הבחורים מהנגלה השנייה, אורן ואביחי, אבל כבר יום לאחר מכן החלו לצוץ בעיות קטנות ששייכות לשלב שאני קוראת לו "שלב 2".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

את שלב 2 במערכות יחסים כולנו מכירות - זהו השלב שבו החידוש מתחיל לפוג, הפרפרים נרגעים, ואת קולטת שזהו - אתם ביחד, וצריך להתחיל להתמודד. שלב 2 מאופיין בתחושות לא כל כך נעימות שמגיעות ברגע שנפתחות העיניים, וההתלהבות מהפרטנר והעיוורון שמגיע יחד איתה הופכים לתמונה קצת מורכבת וחדה יותר, ואנחנו מתחילים לראות מי באמת עומד מולנו, בניגוד למי שדמיינו שנמצא שם. זה רגע קשה בכל מערכת יחסים, על אחת כמה וכמה כשהדברים קורים בצורה מואצת של שלושה ימים - גם במקרה כזה, גובה הנפילה תהיה כגובה הנסיקה מעלה.

רונה ויותם

אהבה חדשה רונה ויותם. מתוך "אהבה חדשה" רשת 13, צילום מסך
רונה ויותם/צילום מסך, מתוך "אהבה חדשה" רשת 13

אבל לפני שנגיע לתקרית הנפיצה של הפרק, אי אפשר לעבור לסדר היום של הבחירות החדשות, ובטח שלא בלי הימור קטן או שניים:

אחרי שהבחור הקודם שלה סירב להישאר (לא ייאמן שכבר שכחתי איך קוראים לו), רונה נשארה מעט פגועה, ואפשר להבין את זה. הבחור היה שווה במיוחד, ובעיקר מתאים לכל וי שכל בחורה אי פעם רצתה לסמן ברשימה שלה. אבל במציאות, מה לעשות, גם כשהרשימות מסונכרנות בין אנשים שלכאורה מתאימים, לפעמים יש חוסר תקשורת מוחלט. רונה רצתה לתת לזה עוד צ'אנס למרות שהוא לא גרם לה טיפה של שמחה, ולמזלה הגדול הוא נהג בחוכמה והתחשבות והחליט שעדיף ללכת, מה שאיפשר לה לפגוש את יותם.

עוד לא עמדתי על טיבו של היותם הזה. הוא נראה חביב, אינטלגנטי למדי, ודי בטוח בעצמו. לכאורה. מה שמחשיד קצת היא העובדה שהוא "יודע לעבוד". הוא מחמיא לה ללא הפסקה כשהם לבד, ליד אחרים וגם מול המצלמה, וכובש אותה בצורה מתוחכמת כאשר הוא שומר על המתח המרגש שבין חיזור ג'נטלמני למעט ריחוק. קשה שלא לשים לב שהוא עסוק כל הזמן בעיקר באיך שהיא נראית, יושבת, או מחזיקה את עצמה, אבל רונה, אולי בגלל הפגיעה שחוותה ממש לפני רגע, קופצת על ההזדמנות ושותה בצימאון את החוויה החיובית הזו. אישית, אני תמיד חושדת בגברים שלא מהססים טיפה ומתנהגים כמו פרינס צ'ארמינג ישר על ההתחלה - מנסיוני זו טכניקת כיבוש שננקטת על ידי גברים שמה שבאמת חשוב להם הוא הכיבוש - הסיפוק בידיעה שהצליחו לגרום לבחורה לרצות אותם, בשביל האישור לאגו, ולא בהכרח כי הם עצמם רוצים. גם בתעודת הזהות שלו הוא משתמש במילים "אני מוכן לוותר על הרווקות שלי", מה שאומר שהוא מתייחס לזוגיות כאל הקרבה קשה שיש לעשות, וזה לא מבשר טובות.

הימור: לרונה צפוי שברון לב נוסף בקרוב

עוד בוואלה!

חמסה על קארדי ביטי: זה מה שבאמת מפריע לכולם בקליפ

לכתבה המלאה

רוני וערן

אהבה חדשה רוני ויותם. מתוך "אהבה חדשה" רשת 13, צילום מסך
רוני וערן/צילום מסך, מתוך "אהבה חדשה" רשת 13

בניגוד גמור ומוחלט לוייב הפלייר שמביא איתו יותם, ערן, הבחור הגרוש+סוכריה שרוני בחרה לבלות איתו, לא משדר מסר כפול, ערמומיות או אטימות משום סוג. יכול מאד להיות שרוני צודקת, והעובדה שהוא כבר היה נשוי, התגרש וגם חווה את החוויה משנת הפרופורציות ומרחיבת הלב שהיא גידול ילדים, באמת נמצא כבר מעבר להתייחסות הפשטנית לזוגיות. הוא כבר יודע במה זה כרוך, ואולי גם מפעיל שיקולים קצת יותר נכונים כשהוא בוחן נשים שהן אופציה לזוגיות פרק ב' שלו.

הוא עדין, רגיש, זורם עם רוני, ובעיקר לא גורם לה להרגיש שהיא צריכה לשים לה לשפת הגוף שלה כדי שחלילה לא יטעה לחשוב שמותר לו לנסות לנשק אותה לפני שהגיע הרגע הנכון. וזו בדיוק הסיבה שהיא מזמינה אותו לישון איתה עוד באותו ערב - כי ככה זה כשאישה לא מרגישה מאויימת - היא יכולה להרשות לעצמה לזרום עם הרצונות שלה. ערן מתאים לרוני כמעט מכל בחינה אפשרית, ובעיקר כי הוא אבא, אנרגיה מכילה ומטפלת שרוני רוצה בחייה, וזו גם הסיבה שהיא נדלקה עליו מהרגע הראשון. מצד שני, יחד עם הניסיון והבגרות, אנשים שחוו גירושים מגיעים גם עם לא מעט מטענים. אני לא יודעת אם ומתי המטענים האלה יצוצו, אבל דבר אחד בטוח - הם יצוצו מתישהו.

הימור: ערן יישאר לעוד שלושה ימים

הדרמה של נועה ואורן

אהבה חדשה נועה ואביחי. מתוך "אהבה חדשה" רשת 13, צילום מסך
נועה כסיף ואביחי/צילום מסך, מתוך "אהבה חדשה" רשת 13

אבל מה שהכי מעניין כרגע הן שתי הנועות ומה יקרה איתן עם בני הזוג הנבחרים שלהן. יחסיהם של אורן ונועה יונני, שהיו עד עכשיו השידוך הכי טוב בתוכנית, עלו על שרטון אחרי השיחה שעשה אורן לנועה כסיף בנוגע למערכת היחסים שלה עם אביחי האומלל, שסובל קשות. האמת, בכלל לא הבנתי למה היא ביקשה ממנו להישאר כשביום ההחלטה היא נראתה כאילו הוא האדם האחרון שהיא רוצה בסביבתה, למרות טענתה שיש ביניהם "מתח מיני מ ט ו ר ף".

את ה"שיחה" המדוברת יזם אורן מבלי שהתבקש, ולעניות דעתי היא גם לא הגיעה ממקום מיטיב ויותר כדי להוכיח שהוא חכם ויודע, להלן "אמא שלי תמיד אמרה שאני שד". יונני התרעמה קשות על כך שהוא העז להיכנס לשם, כי זה לא שוויוני, שוביניסטי ובגדול חוצפה מצידו של גבר לדבר על כמות הבחורים שבחורה שוכבת איתם ולהגדיר את ערכה לפי זה. זה כמובן נכון. אבל לא יכולתי שלא לשים לב שכשאורן אמר (לא ביקש - אמר) לנועה יונני לשים על עצמה מכנס (כך במקור) יותר ארוך, היא הסכימה מיד וגם עברה על זה בשתיקה מוחלטת, כאילו זה לגמרי סבבה, וזה אך טבעי בעיניה שגבר מינה את עצמו כשומר הצניעות האישי שלה.

הפער הזה גרם לי לחשוד שהכעס שלה על אורן היה קשור קצת לעובדה שהוא בכלל נתן תשומת לב לאישה כלשהי באותו הרגע - הרי היא אמרה בפירוש שמעצבן אותה שהם עדיין מדברים, הרבה לפני שידעה במה עסקה השיחה, ואחרי שהבינה את הנושא "תפסה טרמפ" על הזוית האנטי פמיניסטית, כי הרבה יותר קל לכעוס על אי שוויון מגדרי מאשר להיחשף כקנאית וחסרת ביטחון, במיוחד כשהכעס מוצדק, תואם את רוח התקופה ועל הדרך גם כל האשטאג אפשרי באינסטגרם.

אהבה חדשה נועה יונני ואורן. מתוך "אהבה חדשה" רשת 13, צילום מסך
יותר קנאה מפמיניזם. נועה יונני/צילום מסך, מתוך "אהבה חדשה" רשת 13

בנוסף, נראה שגם לנועה כסיף לקח זמן להתעצבן, ושזה קרה כשמישהו חיצוני אמר לה שיש משהו לא תקין במה שנאמר לה, ובזמן השיחה נראתה כאילו היא ממש צמאה לשמוע את דעתו של אורן על אביחי ועל אי ההתאמה ביניהם. אז נכון, אורן היה צריך לשתוק כי זה לא עניינו, וגם כי אין שום סיבה להפיל על כסיף את תסביכי הקדושה-זונה שהוא סוחב איתו מהבית. גם בלי לקרוא את הפרסומים על עברו הפלילי המעט אפלולי, אפשר לזהות שמדובר בגבר שתלטן מאד, חם מזג, ועם יחס בעייתי ומוטעה לסוגיית כללי הצניעות שחלים על הדמויות הנשיות בחייו, חובה שכמובן לא חלה על גברים.

בהחלט מסכימה עם יונני, שכסיף הייתה צריכה לשלוח אותו לאלף אלפי עזאזל על ההערה החצופה שלו לגבי מספר הגברים שאיתם שכבה בחייה, אבל אם שמים את הבעייתיות האישית שלו בצד ומתמקדים רק בתוכן של הדברים שנאמרו, לא נעים להודות, אבל האיש גם קצת צודק - אולי לא בצורה השטחית שהוא מבין את הבעיה, כי לדידו הבעיה היא "חוסר הכבוד" שאישה ששוכבת עם יותר משני גברים רוחשת לעצמה, והיא למעשה אחרת לגמרי. לגבי האזכור של ההתנהגות המינית שלה, היא לא באמת יכולה להתלונן שאנשים מרשים לעצמו להתייחס לזה, כשמתחילת התוכנית היא זו שכל הזמן מציפה את הנושא, והגדירה את עצמה כאחת שמבחינתה הכניסה המהירה למיטה היא איזור הנוחות שלה. ולמרות שהוא התבטא בצורה גסת רוח והתכוון למשהו אחר, כשלוקחים את המילים שלו ומפרידים אותן מהאיש שאמר אותן, באמת כדאי לה לשנות את ההרגלים האלה אם היא רוצה למצוא את עצמה בזוגיות. לא כי משהו לא בסדר בבחורה שאוהבת סקס, אפילו אם זה עם פרטנרים רבים, אלא כי בחורה שמעידה על עצמה כעל מישהי שעושה סקס בכל פעם שהיא נדרשת להכיל כל דבר אחר, באמת תתקשה למצוא זוגיות, או לפחות זוגיות שתיטיב עמה.

הימור: כסיף תשחרר את אביחי שעכשיו באמת צריך קצת שיקום, ויונני תיפרד מאורן למרות ההתאמה. האם ההימורים האלה נכונים? נותר לנו לחכות למחר (חמישי, רשת 13) ולראות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully