מייגן מרקל. GettyImages
GettyImages

מנסיך - לבלוגרית: כך השלימה מייגן את המהפך של הארי

לולה קידר

5.1.2021 / 8:08

מאז שמייגן והארי עזבו את בית המלוכה והחליטו שהם עסק עצמאי, רבות היו הספקולציות לגבי תחומי העיסוק החדשים שלהם. אחרי שחתמו על דיל נדיב עם נטפליקס, הגיע גם הפודקאסט. לולה קידר הקשיבה לו - ספוילר - קריאת הטקסט תחשוף את הקורא לרמות מסוכנות של ציניות

בוידאו: מי ומה מייגן מרקל

לפני פחות משנה, הודיעו מייגן מרקל העוצמתית ובעלה הנסיך הארי (היא החליטה, הוא זרם), כי הם פורשים מחיי המלוכה לטובת חיים שקטים שיאפשרו להם לגדל את בנם הטרי ארצ'וולד הרחק מעיניהם הבוחנות של הפפראצי. המהלך הטבעי היה לעבור להוליווד, להקים חברת הפקות בשם ארצ'וולד, ולחתום על חוזיי הפצה עם ספוטיפיי ו-נטפליקס.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הסנונית הראשונה מבית ארצ'וולד הפקות חרבנה על העולם כמה ימים לפני תחילת השנה האזרחית החדשה. לאחר הניסיון שצברו השניים בעבודות שבמסגרתן לא עושים כלום, נראה כי הצליחו למצוא מקור פרנסה שהולם את כישוריהם. בפודקאסט מגוחך וכושל, הראשון בסדרה שתעלה ב-ספוטיפיי, מבטיחה מייגן כי "לא משנה אילו אתגרים החיים מציבים בפניכם...."Love always wins" מאשר הארי. צילומי לווין שהודלפו מנאס"א הצליחו לקלוט בזמן אמת את גלגולי העיניים המסונכרנים של אומה שלמה. בהמשך, וככל שצבר יותר האזנות, הציב הפודקאסט המלכותי אתגר אמיתי לאינסטינקט ההקאה של מאזינים ברחבי העולם כולו.

מייגן מרקל והנסיך הארי, לוס אנג'לס. צילום מסך אינסטגרם, צילום מסך
פרשו מחיי המלוכה לטובת חיים שקטים ללא פפרצי/צילום מסך, צילום מסך אינסטגרם

לא מדובר בנסיונה הראשון של מייגן להבחיל את ההמונים למטרות יח"צ. שבועיים לפני השקת הפודקאסט, פורסם כי השקיעה הון עתק בחברה למוצרי קפה עם שיבולת שועל ב-30 דולר למארז. אופרה ווינפרי, חברה קרובה ודוגמה נוספת לקשר האותנטי של האצולה האמריקאית עם פשוטי העם, עזרה לשווק את המוצר החיוני לזיליוני עוקביה מובטלי-הקורונה עם פוסט באינסטגרם. כעת היה ברור למי התכוונו מייגן והארי כשהצהירו בתחילת הפודקאסט כי הם "מוקירים את טוב הלב שעזר לאנשים רבים כך כך לשרוד את את חוסר הוודאות והאובדן שאפיינו את השנה החולפת". ואכן היתה זו שנה מאתגרת עבור הזוג המלכותי-לשעבר.

מאז התגרשו מהמלכה האֵם וויתרו על התואר "האצילים מ-סאסקס", נאלצו הָארִיוֹ ומייגֶנֵט להשיק את אתר האינטרנט העצמאי sussexroyal.com ואת חשבון האינסטגרם החדש sussexroyal@. בנוסף, הודיעו על פרישתם מהעמותה המלכותית לפילנתרופיה, ועל הקמת גוף עצמאי מקביל שישקיע משאבים במיזמים חברתיים חיוניים, ובראשם - הפודקאסט. השניים החלו להפיץ את ערכיהם ההומניטריים עוד לפני כן, בסרט דוקומנטרי על אפריקה שחשף ברגישות רבה את קשיי ההסתגלות של מייגן לאנגליה. בני הזוג צפויים להמשיך לשמור על פרופיל נמוך בזמן שהם מקדמים תכנים אישיים במסעות יח"צ מתוקשרים ברחבי תבל.

עוד בוואלה!

סטנדאפיסטית חירשת יוצאת לדייט זום, ולא, זו לא התחלה של בדיחה

לכתבה המלאה
מייגן מרקל בית קנדה לונדון. GettyImages
שומרים על פרופיל נמוך בזמן מסעות יח"צ מתוקשרים ברחבי תבל/GettyImages

בעוד הם נמצאים מרחק נגיעה מהחלום (של מייגן), לא ברור אם הוליווד, פודקסטינג, או קפה, הם הקָאפּ אוֹף טִי של הארי. כמו טאלנטים רבים המגיעים להוליווד כשברשותם רק שם פרטי ו-(אישה עם) אמביציה, נאלץ הפרא האציל להיעזר באביו שקנה לזוג מחסה צנוע בעלות של כ-15 מיליון דולר. ביודעין שבנוסף לאחוזות בקנסינגטון ו-באקינגהאם, ולירושות העתידיות מאביו הנסיך וסבתו המלכה, עומדים לרשותם רק כספי הירושה שהשאירה אמו הנסיכה דיאנה, 30 מיליון מהדיל עם ספוטיפיי, ו-150 מיליון מהדיל עם נטפליקס, לא היה מנוס מקבלת הנדבה. גם מייגן, כידוע, מגיעה מרקע הוליוודי קשה. כשהכירה את בחיר לבה היו ברשותה רק 5 מיליון דולר וקולקציית חליפות שהרימה מהסט של סדרת טלוויזיה עלומה. מאז, כמובן, חל שיפור במצבה הכלכלי ועל אף רצונה העז בפרטיות - נטייה המאפיינת שחקנים רבים, הפכה לכוכבת בינלאומית.

לא מן הנמנע כי הארי היה נכון להתרחק ממשפחתו ולהקריב את כספי המיסים של אנגליה רבתי, רק בתמורה לחופש לשבת בפאב כאחד האדם, לרדת על כמה פָּיינְטס ולהעלות זכרונות עם הגלדיאטורים הבריטים ששירתו איתו באפגניסטן. כעת, בכל אופן, הוא שותה אמריקנו שיבולת שועל עם אופרה ווינפרי בקליפורניה. עם או בלי קשר לאופרה, נראה כי מייגן ידעה כי אחת הדרכים המוכחות להרמת מותג יוקרתי חדש, היא לקשר אותו למותג יוקרתי ותיק. הדרך המהירה ביותר לעשות זאת, היא להתחתן עם מותג שהצליח לשמור על ערכו במשך 800 שנה ואז לקדם איתו פודקאסט. אם היכולת להפוך צפרדע לנסיך נשמעה בעבר מרשימה, היכולת להפוך נסיך לבלוגרית גנרית מעידה על עוצמתיות שבאמת שמורה לסיפורי אגדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully