דנית גרינברג בנתב"ג עם ברק חקמט. אביב חופי
אביב חופי

יש שאריות של תסכול, אבל כבר חל שיפור עצום במצב הרוח

מעין מדזיני

29.1.2021 / 9:25

זמן מצוין ליציאה מאיזור הנוחות, ללימודים חדשים, תובנות רעננות, וקשרים רומנטיים חדשים, מה עושים עם אנרגיה של אדמה ואויר, ואיך מתמודדים עם עוד נסיגה של מרקיורי - התחזית האסטרולוגית החודשית של Sheee

האנרגיות בחודש פברואר 2021 יהיו בדגש על יסוד האוויר - ברובו של החודש חמש פלנטות נמצאות במזל דלי שהוא מזל יציב מיסוד האוויר, ושאר הפלנטות נמצאות ברובן במזלות אדמה. אי לכך, זהו חודש שבו יסוד האש חסר ולכן כולנו נרגיש ירידה קטנה בהתלהבות ובשמחת החיים. גם יסוד המים כמעט ולא בנמצא החודש, כך שתהיה גם תחושה של "ניתוק" רגשי אצל רבים.

התחברות לאנרגיה הזאת היא הזדמנות מצוינת לחוות את עצמכן בצורה קצת אחרת, והתמסרות אליה עשויה ליצור קצת שקט שחסר לכולנו. ב-20 לחודש השמש תעבור למזל דגים, מזל משתנה מיסוד המים, ומשם יהיה קל יותר ליצור את הקשרים הרגשיים. ליסוד האש נצטרך לחכות לחודש הבא.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

האירוע האסטרולוגי הבולט של החודש הוא נסיגת מרקורי, הפעם במזל דלי. נסיגת מרקורי משפיעה על נושאים שקשורים לטכנולוגיה, רשתות חברתיות, פריצות דרך מדעיות וגם על קשרי חברות. בזמן הנסיגה כל אלו ועוד יכולים לעבור שינוי והתאמה לכיוון קצת אחר. בסוף הנסיגה מתרחש אירוע אסטרולוגי נוסף: זווית מרובעת בין שבתאי לאוראנוס שיכולה לעזור לשנות ולהוציא לפועל את הרעיונות החדשים שעולים בזמן נסיגת מרקורי.

מזל טלה: עוד קצת סבלנות - עדיף לכן שלא למהר

מזל טלה. ShutterStock
מזל טלה/ShutterStock

לרבות מבנות מזל טלה חודש ינואר היה חודש לא פשוט, עם אתגרים רבים במיוחד בתחום הקריירה ובמערכות יחסים. מרס במזל שור העלה את מפלס הכעס והקשה עליכן לשמור על הסבלנות. בתחילת חודש פברואר עדיין יכולה תחושו בשאריות של תסכול - מעין תחושה שאתן יודעות מה נכון ואיך כדאי להתקדם אבל אי אפשר עקב היעדר תמיכה מהאנשים שסביבכן. אתן נמצאות בתחושה שהקצב של ההתקדמות האישית שלכן יכול להיות מהיר יותר ונמאס לכן להרגיש קצת תקועות. כדאי להבין שבמהלך החודש הקצב עדיין יישאר איטי יחסית ותוכלו להתמודד איתו יותר בקלות אם תנמיכו את רף הציפיות שדברים יתנהלו בקצב שלכן.

במהלך החודש יש דגש על יחסים חברתיים ופעילות שאתן עושות למען הכלל. חלק מכן ירגישו שאתן נותנות ונותנות ועדיין נשארות בתחושה שזה לא מספיק. חסרה לכן ההתלהבות והשיתוף ובמיוחד ההכרה בתרומה שלכן. רבות מכן ירגישו דחף להתנדב ולהצטרף לתנועות השונות שמקדמות שינוי. העשייה הזו יכולה לעזור לכן להרגיש פחות תקועות. זכרו שגם כאן תתקלו בחוסר הסכמה ובצורך להתאזר ביותר סבלנות ממה שאתן מרגישות שיש לכן.

פברואר הוא לא חודש קל למערכות היחסים שלכן עם התמודדויות לא פשוטות ותחושה שכל שיחה קטנה הופכת למאבק איתנים. במהלך החודש תמצאו את עצמכן מנהלות שיחות על נושאים אידיאולוגיים ופוליטיים שבהן אתן מופתעות מהדעות המשתנות של אנשים מסביבכן. החודש במיוחד, חשוב מאוד שתפרידו בין מערכת יחסים אישית לבין דעות פוליטיות ותבינו שאפשר לא להסכים על הרבה מאוד, ועדיין להיות ביחסים אוהבים.

עוד בוואלה!

רבים הרבה? אולי הבעיה שלכם בזוגיות בכלל גנטית

לכתבה המלאה

מזל שור: זמן לשינוי ולמימוש פוטנציאלים חדשים

מזל שור. ShutterStock
מזל שור/ShutterStock

במהלך חודש פברואר עם מרס במזל שלכן, יגיעו התמודדויות שיכריחו אתכן לעשות דברים אחרת ואצל רבות מכן גם להתייחס אחרת לאנשים, אירועים וחוויות שאתן עוברות. בנות מזל שור מעדיפות שגרה נוחה, אבל במהלך חודש פברואר ההתייחסות שלכן משתנה גם לזה. הרבה דברים שאתן רגילות ואוהבות לעשות, ההרגלים הקטנים שלכן פתאום לא יראו כל כך כיפיים, ותשאלו את עצמכן למה אתן עושות את אותם הדברים באותה הצורה כל כך הרבה שנים, והאם אפשר לעשות אותם אחרת? המילים האלה נשמעות פשוטות אבל החוויה עלולה להיות פחות נעימה. תוכלו להקל על עצמכן עם ההבנה שבאמת הגיע הזמן לשינוי, וכי מדובר בכמה הרגלים שאכן קצת תוקעים, ואולי אף לא מאפשרים לכן לחוות את הפוטנציאל המלא יותר של החיים.

הדגש של החודש הוא על תחום הקריירה. מהמקום הזה מגיעות כמה הזדמנויות, אלא שהן ידרשו מכן לצאת מאזור הנוחות שלכן ולהתמודד עם כמה דברים שעד עכשיו העדפתן להשאיר לאחרים. זכרו שכל תזוזה וכל הסכמה ונכונות לעשות דבר נוסף מעבר למטלות הרגילות -יכול להשתלם מאוד בהמשך הדרך.

היציאה מאזור הנוחות זולגת גם למערכות יחסים. במהלך החודש חלק מכן יחוו ניתוקים במערכות יחסים, לאו דווקא עם בני זוג, אלא יותר עם חברות טובות או בנות משפחה. הניתוק יכול להגיע מכן או מהן, והוא חלק מהאנרגיה של החודש שנועדה לשחרר אתכן למערכות יחסים שמתאימות יותר למי שאתן היום ולא למי הייתן לפני כמה שנים.

מזל תאומים: זמן ללמוד משהו חדש ולאוורר את הקשרים הישנים

מזל תאומים. ShutterStock
מזל תאומים/ShutterStock

במהלך חודש פברואר, עם נסיגת מרקורי במזל דלי, רבות מכן מנסות להמציא את עצמכן מחדש. אתן כמהות למשהו שונה, שייתן לכן חוויה קצת אחרת - הקיצוניות שביניכן אפילו ישקלו להחליף את השם. במהלך החודש תגלו שאתן נאלצות להתמודד עם לא מעט תקלות, במיוחד במה שקשור לטלפונים ולמחשבים. אם אתן יכולות, עדיף לכן פשוט לשדרג מאשר לנסות ולתקן. במהלך החודש יכולה גם להגיע תחושה של סטגנציה ותסכול מאופי המעורבות שלכן ברשתות החברתיות. אלו מכן שרוצות לקרוא ולשתף נושאים קצת אחרים, יכולות לנסות בזמן נסיגת מרקורי לעשות את השינוי. עלולה לצוץ גם להיות תחושה של אכזבה מאנשים שעד עכשיו החשבתם כאוטוריטות, אבל ההבנה הזו יכולה לעזור לכן לעבור לדבר הבא שמעניין אתכן.

הדגש האנרגטי של החודש הוא על לימודים. רבות מכן ישקיעו יותר זמן בקריאה של ספרים רציניים יותר, או לימוד של נושאים שעד עכשיו לא היו לכן סבלנות או עניין להתרכז בהם. חלקכן תמשכו לנושאים ברומו של עולם ותשקיעו יותר זמן ומאמץ בתרגולים הרוחניים הקבועים שלכן, מתך רצון להגיע למקום שלם יותר שמאפשר לצד הרוחני שלכן להתרומם עוד קצת. אחרות ישקלו לימודים בנושאים חדשים שיכולים להועיל לקריירה, או סתם להוסיף עניין לחיים.

במהלך החודש רבות מכן יעדיפו להוריד הילוך בכל הקשור לפגישות עם בני זוג חדשים, ויעדיפו אולי לנקות את השטח ולסגור קצוות פתוחים מיחסים קודמים. אלו מכן שנמצאות בזוגיות, יחפשו קצת יותר מרווח נשימה. הרצון ללמוד משהו חדש יקבל תמיכה מבני הזוג ברוב המקרים - אם אצל חלקכן בני הזוג ירגישו קצת נטושים, תיאלצו להרגיע אותם.

מזל סרטן: תובנות חדשות שיעשירו את חיי הרגש שלך

מזל סרטן. ShutterStock
מזל סרטן/ShutterStock

חודש פברואר ירגיש לכם קריר מדי, ולא במובן של מזג האויר - החמימות שאתן אוהבות להעניק ולקבל קצת חסרה, אבל אותה אנרגיה תאפשר לכן להיטען קצת ולשמור את האנרגיה לעצמכן. חמשת הכוכבים במזל דלי יביאו תחושה של ניתוק, והמקום הרגשי שממנו אתן מתחברות בדרך כלל למי שסביבכן לא מצליח לגעת כמו בדרך כלל. התחושה הזו תתפוגג לקראת ה-20 לחודש, וכניסת השמש למזל דגים תקל עליכן להתנהל בקשרים הרגשיים.

הדגש האנרגטי של החודש הוא על הצד הרגשי, מיסטי של החיים. רבות מכן ימצאו את עצמן מתעניינות יותר במניעים הפנימיים שלכן ושל אחרים, ובחקר התת מודע. אתן מנסות להבין יותר את עולם הרגש של עצמכן כדי להקל על עצמכן ולעצור את החרדות. אלו מכן שכבר השקיעו זמן ומאמץ בלימוד עמוק של החלק הרגשי שלהן, יגלו שהחודש מגיעות תובנות חדשות שיכולות לעזור להתמודד עם כמה פוביות שעד עכשיו לא ידעתן איך לגשת אליהן.

החלק הראשון של החודש יאתגר אתכן בתחום מערכות היחסים. יכולה להיות תחושה של קצת קור או ניתוק מבני הזוג והמשפחה, ומה שחשוב לזכור שזו בעיקר תחושה, ואלו רק כמה שבועות לא קלים. בשליש האחרון של החודש כבר תוכלו לשתף ולהשתתף יותר בקלות. ותמצאו מחדש את החיבור הקרוב, החם והמחבק שאתן יודעות להעניק ולקבל.

מזל אריה: קשר חדש נוצר, קשר קיים משתפר

מזל אריה. ShutterStock
מזל אריה/ShutterStock

כשהשמש נמצאת במזל דלי, עד ה-20 לפברואר רבות מכן יחושו שאתן לא במיטבכן, עייפות יותר מהרגיל, ושקשה לכן לדרבן את עצמכן לעשיה כפי שאתן רגילות. בשבועות האלה עדיף לכן שלא לעשות שינויים גדולים ולהתרכז במשימות פשוטות, יום יומיות, שלא מצריכות מאמץ גדול מדי. חודש שבו רצוי שתנסו לנוח קצת יותר. אחרי ה-20 לפברואר, תרגישו הקלה וסוג של חיבור למקום בתוככן שיש בו השראה, יצירתיות, חמלה ודמיון. העלייה האנרגטית בסוף החודש יכולה לאפשר יצירה של קשרים חדשים.

הדגש האנרגטי של החודש הוא על מערכות יחסים, והרצון שלכן לקבל תחושת שוויון וצדק. אלו מכן שמרגישות שהן לא מקבלות את ההכרה המגיעה להן, או שנמצאות בעימות שעלול להגיע לערכאות, יגלו שרוב הזמן שלכן מוקדש לנושא הזה. התחושה היא של תסכול גם מהמערכת וגם מהאנשים שאכזבו אתכן, אבל יש לכן את כל מה שצריך כדי לעמוד על שלכן ולקבל את מה שמגיע לכן.
מערכות יחסים קיימות מאופיינות בתחושה של משיכת חבל, כשכל צד מושך לכיוון שלו ,ובינתיים נשארים במקום, או שזזים לאט לאט. נסו לראות את משיכות החבל כמשחק עד כמה שאתן יכולות. פעם את זזה, פעם הוא זז, אבל סה"כ המשחק ממשיך ומשפר את שרירי הידיים של שניכם, ואת היכולות שלכם למשוך ולהחזיק את מה שאתן אוהבות ומאמינות בו.

מזל בתולה: זה הזמן לשחרר את הצורך להיות מושלמת, ולנוח

מזל בתולה. ShutterStock
מזל בתולה/ShutterStock

האנרגיות של חודש פברואר מציפות תחושה מתסכלת שאנשים מסביב דורשים מכן לעשות הרבה דברים ובצורה מדויקת ומושלמת מדי. נסיגת מרקורי במזל דלי מדגישה את הצורך בדיוק ובשלמות, ומציפה אצלכן את התחושה שכל מה שאתן עושות חייב להיות טוב יותר. הדרך להתמודד עם האנרגיה הזו היא להבין ולקבל שמי שמבקר אתכן ודורש מכן עוד ועוד הוא בעיקר אתן עצמכן. עלולה להיות נטייה במהלך החודש להגזים ביחס לתקלות קטנות ולבזבז שעות על ניסיונות לפתור ולתקן דברים בעצמכן. עדיף פשוט לבקש ולהסכים לקבל עזרה מאחרים.

הדגש האנרגטי של החודש הוא בתחום הבריאות. גם שם תגלו שיכול להיות שאתן קצת מגזימות בהקפדה שלכן. רבות מכן יחושו בלבול מכמויות המידע הסותרות שקשורות לכל נושאי הבריאות והשמירה על אורח חיים בריא, וחלקכן יגלו שיכול להיות שאתן מוכנות לנסות גישות אחרות ושיטות חדשות לשמירה על הבריאות.

במערכות יחסים הצד הביקורתי שלכן ושל בני הזוג שלכן יכול לצאת משליטה החודש - שווה לכן לעצור לרגע ולנסות לצחוק קצת ולקבל את העובדה ששניכם לא מושלמים ומשם לחגוג את כל מה שמיוחד בכן ובדרך שלכן להיות בקשרים תומכים.

מזל מאזניים: את יצירתית ומושכת מתמיד

מזל מאזניים. ShutterStock
מזל מאזניים/ShutterStock

בתחילת חודש פברואר רבות מכן יחוו קשיים, והתמודדות עם אתגרים בתחומים שאינם בשליטתכן, כמו נושאי בריאות. אצל חלק מכן יכולים להיות שינויים שקשורים לעבודה כמו שינוי בתחומי האחריות או החלפה של הממונים שלכן, מה שמוביל לדרישות קצת אחרות. מאמצע החודש מתחלפת האנרגיה ופתאום אתן מבינות שהשינויים האלו, שנראו כל כך מאיימים בהתחלה, דווקא מובילים למקום שבו אתן יכולות להתבטא ביותר חופשיות.

הדגש האנרגטי של החודש הוא על יצירתיות ועל היצירה החשובה ביותר שלכן: הילדים. אלו מכן שמנגנות, מציירות או יוצרות בכל מדיה שהיא עשויות לגלות שפברואר הוא חודש שמוציא מכן מקוריות וכיוונים חדשים ומעניינים ליצירה שלכן. אחרות ימצאו שהן ממשיכות להשקיע הרבה זמן בגידול הילדים, ויתעורר בהן רצון מחודש לעשות יחד איתם דברים יצירתיים וכל דבר שמוציא את כולכם מהשגרה.
זה חודש מצוין לפגוש ולהכיר מערכות יחסים חדשות. משהו בכן מתעורר פתאום וכוח המשיכה שלכן עובד מצויין. אתן מנסות לצאת ולמצוא דרכים לבלות למרות כל ההגבלות ואלו מכן שנמצאות במערכות יחסים רציניות מעדיפות למשוך את בן הזוג מחוץ לבית לתחושה של בילוי וגילוי מחודש של הזוגיות שקצת הלכה לאיבוד בשגרה הלוחצת של השנה האחרונה.

מזל עקרב: החודש כדאי לך לתת לעצמך להיסחף

מזל עקרב. ShutterStock
מזל עקרב/ShutterStock

חודש פברואר בהמשך ישיר לחודש ינואר עדיין מרגיש לכן כבד וממשיך להביא אתו ניתוקים בלתי צפויים מאנשים ומהשגרה שאתן אוהבות, ותישאר התחושה שכל דבר קטן דורש מכן מאמץ גדול, ושהזרם סוחף אתכן לכיוונים שאתן פחות מעוניינות בהם. בדרך כלל כשמגיעה אנרגיה מהסוג הזה אתן פשוט מתעקשות חזק יותר על הדרך שלכן, אבל במהלך פברואר שווה לכן לנסות דרך חדשה - להפסיק להילחם ולאפשר לזרם לסחוף אתכן לצדדים. היתרון של הסחיפה הוא שאתן מגיעות למקומות שאולי לא כל כך נוחים לכן, אבל לפחות יש בהם עניין, והסקרנות שלכן מתחילה להתעורר.

הדגש האנרגטי של החודש הוא על היחסים בתוך המשפחה המורחבת שלכם. השנה האחרונה הציפה לא מעט מתחים והחודש אתם מגלות שאתן חייבות ,ויותר מכך - מוכנות להתמודד איתם. ההתמודדות המובילה היא הפער בין הדורות. הצעירות מביניכן לא מבינות את דרישות המבוגרים, המבוגרות מביניכן לא מקבלות את הגישה המזלזלת מבחינתכן של הצעירות למה שבעיניכן נראה חשוב ורציני. שיחה כנה ופתוחה יכולה לעזור לגשר על הפערים ולשפר את היחסים במשפחה.

במערכות יחסים ממשיך הזרם שמשפיע עליכן בדרכים לא צפויות. החודש הזה יכול להביא אתו כמה אתגרים מצד הקרובים אליכן שלא מסכימים עם הגישה שלכן לאתגרי התקופה הזו. עד כמה שזה יהיה לא פשוט, שווה לכן להקשיב למה שהם מציעים, ולנסות להבין שחוסר הסכמה לא מפריע לאהבה ושאפשר לפרש את אותה סיטואציה בכמה דרכים שונות.

מזל קשת: הרומנטיקה חוזרת באמצע החודש

מזל קשת. ShutterStock
מזל קשת/ShutterStock

האנרגיות של חודש פברואר מסונכרנות היטב עם מי שאתן. השנה האחרונה הייתה לא קלה לרבות מכן והחודש אתן זוכות לקבל את ההערכה ואת הסימנים מהעולם שמראים לכן שאתן כן בכיוון הנכון ושהשנה הזו תהיה קלה יותר. חלקכן זוכות לקבל כמה דברים שמאוד רציתן, אחרות מקבלות הזדמנויות להתפתח, במיוחד בתחום הקריירה. התחושה היא שפתאום שכל העבודה הקשה של השנה-שנתיים האחרונות מתחילה להשתלם.

הדגש האנרגטי של החודש הוא על תנועה ומידע. מי שנמצאות בבית כבר יותר משנה מרגישות שאתן חייבות כבר להתחיל לצאת יותר ולהסתובב יותר ללא פחד, ולאלו שכן יוצאות נמאס להרגיש שהן תקועות בפקקים. במסגרת הצורך בשינוי ותנועה קדימה, אחד הנושאים שאיתו תתמודדו הוא השאלה כמה זמן אתן מבזבזות על שיתופים ברשתות חברתיות ושקצת נמאס לכן מלראות את אותן התמונות ואותן המילים שוב ושוב. רבות מכן ינסו להצטרף למדיות אחרות וחדשות או יתנו צ'אנס למקורות מידע שעד היום לא הכרתן, בעיקר כדי להכניס קצת עניין, גיוון ומציאה של תוכן חדש שמעניין אתכן.

במערכות יחסים החודש מציע הזדמנויות חדשות במיוחד באמצע החודש, שווה לכן לתת צ'אנס מאחר והאנרגיה תומכת בכיוון של יחסים בוגרים יותר ורציניים יותר שיכולים להתפתח לאורך זמן. אלו מכן שנמצאות במערכות יחסים יגלו שבזמן הזה קל לכן יותר למצוא מחדש את הרומנטיקה ואת החיבור הרגשי שקצת נעלם בשנה האחרונה עם שלל המחויבויות וההגבלות שלה.

מזל גדי: הזדמנות למערכות יחסים חדשות ומחשמלות

מזל גדי. ShutterStock
מזל גדי/ShutterStock

החודש מרגיש כאילו עובר בכן זרם חשמלי שאתן לא רגילות אליו ולא יודעות איך להתמודד איתו. בתקופה של אמצע חודש פברואר, עם הזווית המרובעת של שבתאי לאוראנוס, רבות מכן ירגישו שהעולם רץ קצת מהר מדי בשבילן. התחושה היא שכל מה שידעתן ועשיתן היטב עד עכשיו, פתאום כבר לא מספיק, ושנדרש מכן ללמוד יותר מדי דברים חדשים בזמן יחסית קצר. כל זמן שתשתפו פעולה עם התהליך ותסכימו ללמוד ולנסות דרכים חדשות, כך יהיה לכן קל יותר, ואולי תגלו שאפילו משתלם להוסיף יכולות חדשות לסל הכלים.

הדגש האנרגטי של החודש הוא על נושאים כלכליים. זה אחד הנושאים היותר מאתגרים תמיד ובמיוחד בתקופה הזו ולכן כדאי לכן לנסות לשמור על פרופורציות ולהשתדל שלא לדאוג יותר מדי. הדרך לעשות את זה היא להיזכר איך כל הדאגות שהעסיקו אתכן בעבר הסתדרו בסופו של דבר.

במהלך החודש יכולות להגיע הפתעות לא צפויות במערכות יחסים. התחושה היא שחשבתן שאתן מכירות את בני הזוג, אבל אתן מגלות פתאום צדדים חדשים באישיות שלהם שעד עכשיו לא ממש ראיתן. אצל חלקכן הגילוי יהיה מעניין ויוביל לניצוצות חיוביים, אצל אחרות, הניצוץ יכול לעצבן ואפילו לאכזב. אלו מכן שמחפשות מערכות יחסים חדשות, הניצוץ החשמלי יכול להוביל לפגישות עם אנשים חדשים, אבל מדובר במערכות יחסים שלא יהיה קל לשלב אותן עם החיים הרגילים בחודשים הבאים.

מזל דלי: החודש כל הזרקורים מופנים אלייך, מלכה

מזל דלי. ShutterStock
מזל דלי/ShutterStock

במהלך כל 2021 הפוקוס האנרגטי הוא במזל שלכן, ובמהלך חודש פברואר החוויה היא שכל הזרקורים מופנים אליכן. מצד אחד זה כיף להיות במרכז העניינים, ומצד שני, זה יכול להיות קצת יותר מדי. חלקכן מקבלות הזדמנויות מצוינות מהסוג שרציתן כבר הרבה זמן, ויחד עימן מגיעה תחושה של אחריות גדולה יותר. יכולה להגיע תחושה של בלבול במהלך החודש, שמגיעה מכמה השפעות אנרגטיות שונות שמגיעות באותו הזמן.

הדגש האנרגטי של החודש הוא על עצמכן. אתן שואלות את עצמכן - מי אני? מי אני רוצה להיות? התחושה של הזרקור השמיימי המופנה אליכן גורמת לרבות מכן לרצות לשנות את המראה החיצוני ואת הדרך שבה אתן מציגות את עצמכן של העולם. החודש הוא אכן זמן טוב לנסות לוק חדש ושינויים אחרים במראה החיצוני.

במהלך החודש, עם השמש וונוס במזל שלכן, יגיעו גם הזדמנויות ליצירה של מערכות יחסים חדשות. רבות מכן פתוחות יותר להכיר, פתוחות יותר לנסות, וכל החלק של החיזור שבדרך כלל לא קל לכן אתו, פתאום נראה קל יותר וזורם יותר. אלו מכן שנמצאות בזוגיות, זו יכולה להתהדק עוד יותר במהלך החודש, עם הגישה החדשה שלכן לעצמכן שרוב הסיכויים שתזכו לתמיכה מצד בני הזוג.

מזל דגים: אין ברירה, צריך ללמוד להגיד לא לפעמים

מזל דגים. ShutterStock
מזל דגים/ShutterStock

חודש פברואר מביא איתו כמה אנרגיות שונות שחלקן אתן מחבבות וחלקן פחות. רבות מכן נקרעות בין הרצון להיות במקום שבו אתן חופשיות להיות עצמכן בלי עין בוחנת של אנשים אחרים לבין הרצון להתבטא ולקבל משוב בדיוק מאותן עיניים בוחנות. החודש תעברו בין שני הרצונות המנוגדים הללו: בתחילת החודש תחושו שאתן נמצאות בצל, שלא רואים אתכן, ושאפילו אתן לא רואות את עצמכן. אלו מכן שיצליחו להתמסר לתחושה הזו, שבתחילתה היא לא נעימה, יכולות להרוויח שקט פנימי וחיבור עמוק לנשמה. נסו שלא להילחם בכוח כדי לראות ולהיראות, ופשוט חכו ל-20 לחודש, אז השמש נכנסת למזל דגים ומביאה את הזרקור איתה. האנרגיה תתחלף במהירות ופתאום תגיע התחושה שהעיניים מופנות אליכן ואפילו מצפים מכן להוביל ולשמח את סביבתכן.

הדגש האנרגטי של החודש הוא על הנושא של הצבת גבולות. זהו אחד התחומים היותר קשים לבנות מזל דגים, מאחר ואתן לא אוהבות להגביל את עצמכן. במהלך החודש יש סיכוי שתבינו שלפעמים אין ברירה וחייבים ללמוד להגיד לא. חלקכן יכולות להיסחף בלי לשים לב, לתת אמון במקומות הלא נכונים ולמצוא את עצמן מרוקנות אנרגטית. אחרות יתמודדו עם הצבת גבולות מצד אנשים אחרים שתתקשו להבין.

ההשפעה של האנרגיה הזו על מערכות היחסים הקרובות שלכן היא של הבנה יותר מלאה מי מסביבכן תומך בכן באמת ומאפשר לכן את המרחב שאתן זקוקות לו כדי להיטען אנרגטית. יחד עם זה יכולה גם להגיע ההבנה מי מסביבכן מרוקן אתכן מאנרגיה ולא מאפשר לכן את המקום להתמלא מחדש. בהמשך החודש עם ימי ההולדת תוכלו ליצור קשר מחודש עם הקרובים לכן ממקום שלם יותר.

• תחזיות אסטרולוגיות מבוססות על מזל השמש הינן חלקיות ביותר. מומלץ לכולכן ללמוד להכיר את מזל הירח שלכן ואת מזל האופק שלכן שיכולים להיות בעלי יותר השפעה ממזל השמש. התחזיות הן פרשנות שלי למצב הכוכבים בשמיים ויכול להיות שאסטרולוגים אחרים שמים את הדגש או נותנים פרשנות אחרת לאותן מיקומים וזוויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully