דניאל וקארין. רשת 13, צילום מסך
צילום מסך/רשת 13

האמת? אפשר להבין למה הנשיקה של דניאל הורידה לקארין

9.2.2021 / 9:49

במסגרת הרומנים בבית האח הגדול, הכניסה השנייה הביאה איתה עוד כמה אופציות זוגיות, ואחת מהן היא דניאל וקארין. כלומר, זו הייתה אופציה לפני שהוא הרס הכל. ג'ני דנסון לגמרי מבינה למה הנשיקה של דניאל הורידה לקארין

פעם, לפני המון המון שנים, עוד לפני שהיו בעולם אייפונים, והמילה אינסטגרם היתה סתם שילוב מוזר של אותיות, הייתי בתאילנד. למי שלא היה באזור המסיבות של תאילנד בתור צעיר אחרי צבא תנו לי לנסות להעביר את התחושה: שילוב בין פחד ותיעוב בלאס וגאס לבין כל סרט נערים נוטף הורמונים שאתם יכולים לחשוב עליו, רק שכולם הרבה יותר חרמנים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הייתי בת 20 וטיפה, רזה, שזופה וחיה בסרט, ובאחת המסיבות ניגש אלי בחור והתחיל לדבר איתי. הוא היה בלי חולצה ומקועקע והוא שאל אותי איך קוראים לי ואני חייכתי בחזרה ושאלתי איך קוראים לו. לא זוכרת מה היתה השאלה הבאה, אני רק זוכרת שממש באותו רגע, עוד לפני שהוא הספיק להתלהב מזה שאני מ"איזראל" הוא עצם עיניים, שרבב שפתיים ורכן אלי לנשיקה.

דניאל וקארין. רשת 13, צילום מסך
דניאל וקארין/צילום מסך, רשת 13

עכשיו נכון - רקדתי יחפה במשהו שמזכיר בית זונות חינמי. ועדיין, אני לעולם לא אשכח את תחושת הגועל. ההרגשה שהוא לא טורח אפילו להקשיב לשם שלי גרמה לי להרגיש כל כך חד פעמית שרציתי להקיא. ולמרות שלהקיא זו פעולה נפוצה ברחבות הריקודים בתאילנד, כל מה שעשיתי היה לסובב את הראש במה שנראה לעצמי בת ה-20 כמו אלגנטיות ולהתרחק ממנו לעבר ערמת האנשים נטולי החולצה שרקדו ברחבה.

ולמה אני מספרת לכם סיפור פרה-היסטורי? בגלל שזה מה שעלה לי בראש כשדניאל ניסה לנשק את קארין.

אני לגמרי יכולה להבין למה היא אמרה לו שהוא לא ברור. אולי מהצד זה נראה מוזר, כי זה ברור שהוא מתעניין בה, אבל העובדה שהיא לא הצליחה להבין אותו לא קשורה להתנהגות שלו, אלא דווקא למי שהפכה להיות בחודשיים האחרונים.

קארין נכנסה לבית בתור "הבחורה היפה" ומהר מאוד הוכיחה שהתווית שהדביקה לה ההפקה ממש לא היתה בטעות - בתוך 24 שעות כל הגברים בבית הפכו לזנב הפרטי שלה וניסו לעשות הכל כדי שהמלכה הרשמית תשים לב אליהם. אבל קארין של היום היא ממש לא אותה בחורה שהצהירה על עצמה שהיא "ביץ'" בתעודת הזהות ואמרה שהיא לא מסתדרת עם בנות כי הן מקנאות בה (ספויילר: יש המון בנות יפות עם חברות, נשים כן אוהבות נשים יפות - הן לא אוהבות ביצ'יות מתנשאות).

עוד בוואלה!

הכתובת היתה על הקיר: מערכת היחסים של ווד ומנסון

לכתבה המלאה
דניאל וקארין. רשת 13, צילום מסך
רגע לפני הנשיקה היא נראתה בעניין/צילום מסך, רשת 13

ממש כמו כל מי שנמצא בבית האח, גם קארין עברה תהליך, ואחרי כל הזמן הזה, אחרי שראתה את גל קוטפת זוגיות בזמן שהיא נשארה להתמודד עם הפרידה מדייויד (מישהו זוכר אותו?) ואחרי שהרשתה לעצמה להוריד קצת את המגננות, נראה כאילו קארין סוף סוף לא מוכנה להתפשר על סיפור האהבה שלה. קלישאתי ככל שזה יהיה, נראה שהיום היא מבינה שמי שיהיה איתה צריך לאהוב אותה בזכות האדם שהיא, ולא בגלל איך שהיא נראית. דווקא בגלל שהיא נמצאת ביקום מקביל והזוי, נטול תחושת זמן או אפשרות לברוח מהרגש ומהמחשבות, היא ככל הנראה רוצה מישהו שבאמת יתרגש ממנה ויקשיב לה, ואני מניחה שמה שחסר לה בבית הוא אותו הדבר שרמי ולינור, וגל ותום מדברים עליו כל הזמן - מישהו שיתמוך בך, יחבק אותך ויהיה שם בשבילך.

אולי בגלל זה היא התרחקה מדניאל בכזו מהירות, וכל אחד, גם בתוך מהבית וגם מעבר למסך הבין דבר אחד - ירד לה.

וזה לא בגלל שהוא לא חמוד או חתיך, אלא בגלל איך שהוא גרם לה להרגיש באותו הרגע - תחושה של "חצי יום של היכרות מספיק לי כדי לרצות אותך, כי מה עוד כבר יש להכיר בך?" וזה בדיוק מה שכנראה כל כך פגע בה, התחושה שהיא סתם עוד אישה יפה. לא מישהי שיכולה לגרום לו להתרגש ממילה או מבט, מישהי שיכינו לה בבוקר קפה למיטה או יחייכו אליה עם קריצה מעבר לאי של המטבח, אלא סתם, עוד בחורה יפה בבית שבמקרה נותרה רווקה, וככזו היא FAIR GAME - חומר לזוגיות פוטוגנית בבית האח.

דניאל וקארין. רשת 13, צילום מסך
דניאל וקארין/צילום מסך, רשת 13

כנראה שקארין פשוט לא מוכנה להרגיש ככה יותר. ממש כמו כל אישה, היא רוצה להרגיש מיוחדת, והעובדה שהיא יפה כבר לא באמת מרגשת אותה. היא רוצה לדעת שיש מישהו שהיא עושה לו פרפרים בבטן, מסתובבת לו בתוך המחשבות, מבלבלת אותו וגורמת לו לעשות הכל כדי לזכות בליבה, ולא "להביא אותה" כמו אחרונת הבנות בטינדר שאפשר להחליק ימינה בלי טיפת רגש.

על זה הרי נשען הבית - על הרגש. הפיזיות אמנם קיימת, אבל אני חושבת שכולנו יכולים להסכים שלמרות החיבוקים והליטופים, מה שמחזיק את הקשרים בבית (בין אם הם "של אבא ובת" או רומנטיים) זה החיבור המאוד עמוק שהם מרגישים אחד כלפי השניה - הרצון לשמור אחד על השניה ולגרום אחד לשניה לחייך.

וכאן היתה הטעות של דניאל, שגרמה לה להתנתק לחלוטין. הפיזי אמור להגיע אחר כך, ועצם העובדה שהוא הרשה לעצמו לחדור למרחב שלה ולנסות לנשק אותה מבלי שהיא הרגישה שהיא באמת חשובה לו כנראה גרמה לה להרגיש שוב כאילו "החומר האנושי לא מספק", וכל מה שיש לה הוא היופי - וזה מקום שאף בחורה יפה לא רוצה להיות בו.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully