בגידה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/מתוך אינסטגרם

"גיליתי שחבר שלי הכניס מישהי להיריון": סיפורי הבגידות שנחשפו באינסטגרם

18.2.2021 / 11:47

פייג' וולן, הדוגמנית ואושיית האינסטגרם החליטה לכבוד חג האהבה לבקש מהעוקבים שלה לשתף את סיפורי הבגידות שלהם, אותם הם חשפו באינסטגרם. והיו שם כמה סיפורים מדהימים

הדוגמנית פיי' וולן מציעה לנשים לבחון בעזרתה את הנאמנות של בני הזוג שלהן/Paige Woolen (@paigewoolen)

זוכרים שסיפרנו לכם על פייג' וולן? הדוגמנית בת ה-28 מחזיקה חשבון אינסטגרם עם מעל 257 אלף עוקבים, אך מעבר לזה יש לה גם חשבון נפרד שבו היא חושפת גברים שנמצאים בזוגיות ושולחים לה הודעות זימה והצעות מגונות בתיבת הודעות פרטיות. לכבוד יום האהבה, פייג' החליטה לפתוח בקמפיין חדש עם ההאשטג #dumpedinthedm - שם היא ביקשה מנשים וגברים לשתף אותה ואת עוקבייה בסיפורי הפרידות שלהם שהתרחשו ברחבי אינסטגרם - והתוצאות היו מצמררות/מצחיקות.

בגידה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
סיפורי הבגידה נחשפים/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

פייג' כתבה שגם "אם את הכי יפה, מצחיקה ועשירה בעולם - את יכולה לחוות פרידה כואבת והדרך הכי טובה להתמודד היא דרך הומור". פייג' זכתה לשיתוף פעולה נרחב כשהרבה בחורות ובחורים סיפרו על הבגידות שהם תפסו על חם ברשת החברתית.

כך למשל אחת מהעוקבות שלה סיפרה כיצד גילתה שלבן זוגה יש בחורה מהצד - והוא אפילו משתמש במחשב שלה כדי לשלוח למאהבת שלו הודעות. "יום אחד חזרתי הביתה מהעבודה והארוס שלי היה בבית והשתמש במחשב שלי. הוא טען שהוא מגיש מועמדות לעבודות חדשות. אלא שהוא השאיר את החשבון שלו מחובר והמאהבת שלו שלחה הודעות ברגע שפתחתי את המחשב. חשפתי את כל הלכלוך שמתרחש מאחורי הגב שלי. מיד "בעטתי לו בתחת" ולא דיברתי איתו יותר מעולם". היא סיפרה.

עוד באותו נושא

אישה הביאה לבעלה מתנה אכזרית לחג האהבה - ודירבנה נשים אחרות לאמץ את הרעיון

לכתבה המלאה
בגידה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
בגידה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

פייג' קיבלה גם הודעה מנער שנזרק באופן מפתיע על ידי החברה שלו בשנתיים האחרונות דרך הודעה באינסטגרם, אחרי שהיא מצאה גבר חדש. "האקסית שלי העלתה בטעות תמונה לאינסטגרם עם החברים הקרובים שלה, שם גם היה הבחור שאיתו היא בגדה בי", הוא סיפר. "כששאלתי אותה מה לעזאזאל היא עושה, היא זרקה אותי דרך הודעה פרטית. היינו ביחד שנתיים". אלא שלאחר מכן הנער חשף שהוא בעצמו קיבל הודעות ושלח הודעות זימה להרבה בחורות, שחלקן הכירו אחת את השנייה. "שלחתי את אותה תמונה לכמה בחורות שמסתבר שהן חברות והן שיתפו אחת עם השניה את התמונות שלי", הוא אמר.

בחורה אחרת אפילו גילתה דרך הודעה פרטית שחבר שלה הכניס בחורה אחרת להיריון, שזו סיבה די הגיונית לפריחדה - בניגוד לגבר שהודה שהוא זרק את חברה שלו משום שהיא לא מבטאת נכון את המילה their בשיחות שלהם באינסטגרם.

בגידה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
בגידה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

הנה מבחר מהתשובות שהיא קיבלה

וזו פייג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully