גבר מרוצה במיטה. ShutterStock
ShutterStock

לא גודל הרגל ולא אורך האף: דרכים לנבא סקס גרוע

קארין ארד

29.3.2021 / 12:34

אין דבר מבאס יותר מלפנטז על הפעם הראשונה עם הבחור החמוד שפגשת, אבל מה לא היית נותנת כדי שמישהו יזהיר אותך מראש ממה שאת עומדת לקבל? 7 סימנים ברורים למה שמצפה לך איתו במיטה

הומואים כבר פיצחו את השיטה, והם לא נפגשים פנים אל פנים לפני שהם מחליפים כמה פיסות מידע חשובות - תמונות של איבריהם המוצנעים, למשל, כבר בהודעות הראשונות. הם לא מתביישים לשאול עוד דברים על הרגלי הסקס של הפרטנר העתידי - פאסיבי, אקטיבי, אווירודינאמי - אין להם בושה, ובתמורה גם אין להם יותר מדי הפתעות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אצל סטרייטים, פתיחות היתר הזו קצת פחות לגיטימית, וכמעט לא תמצאו נשים שיבקשו מראש מידע על גודל האיבר, היכולות האוראליות של הגבר או הזמן הממוצע שלוקח לאיש לגמור. מה לעשות, רובינו מנומסות מדי, מודעות מדי לאגו השברירי, ולא רוצה לבאס את האוירה לפני שבכלל התחלנו. אישית אני חושבת שעדיף לבאס מאשר להתבאס,או לבזבז מלא זמן שאפשר היה לראות בו סדרה של מארוול. אבל אם את נהנית מהדרך - שיהיה לך לבריאות, מתוקה שלי.

הנה כמה סימנים שיכולים לשמש נורות אדומות לפני שנכנסים למיטה, ולמרות שהם כמובן לא מדוייקים במאה אחוז, הם הרבה יותר אמינים מאשר גודל הרגל או אורך האף, וביננו, גם ממה שאנשים מעידים על עצמם, כי בואו, אין שקרן כמו גבר חרמן.

סקס הומור. Giphy
אלה שמבטיחים הבטחות עתידיות/Giphy

סימנים ברורים מאליהם

לא, באמת - אם את לא מזהה את שלושת הטיפוסים האלה, קצת מגיע לך לסבול:

ה"מציאות" בעיני עצמם
כלל אצבע ברור מאליו הוא שכשאת פוגשת בחור שעף על עצמו יותר מדי, בין אם זה קשור לכמות הבחורות שהצליח להכניס למיטה ובין אם זה בגלל סיבה אחרת, סביר להניח שהוא חושב שמה שהוא מביא איתו למפגש מספיק, ולכן אין צורך שיתאמץ עבורך. כלומר, הוא חושב שזה שהוא קיים, זה כבר המון, וכולנו צריכות להודות לו. סימנים מקדימים למחלה הספציפית הזאת יהיו סיפורי מעללים רבים מספור על כיבושים, זין גדול בצורה חריגה, נראה טוב מדי, או גבוה מ-1.85. גברים שברשותם אחד או כמה מהסממנים האלו שמעו יותר מדי פעמים כמה הם נדירים בנוף הישראלי. תוסיפי לזה את העובדה שאמא שלו קוראת לו "נסיך" וקיבלת בחור שתמיד יחשוב שמעבר לפינה מחכה לו אופציה טובה ממך, וגם מיטה לא יתאמץ להשקיע בך.


בעלי ביטחון יתר שהוא בעצם חיפוש אחרי אישורים חיצונים
מאד קל לזהות אותם - מדובר באנשים האלה שנכשלו בטסט בגלל "ביטחון יתר". מה זה ביטחון יתר? אין דבר כזה. יש או ביטחון או חוסר ביטחון. ביטחון יתר הוא בסך הכל חוסר ביטחון מוסווה בהצגות. ואכן, הם כל הזמן מציגים. לא משנה מה הם עושים, כל תנועה שלהם מחושבת. אם הם ספורטאים, הם ישתמשו בכל הזדמנות כדי להדגים את היכולות שלהם. אם הם מוזיקאים הם ילכו לכל מקום עם גיטרה (או חליל - שזה מחשיד פעמיים), כשהם רוכבים על אופניים זה יהיה בלי ידיים או עם רגל אחת מקופלת, ויש עוד מלא דוגמאות לגברים חסרי ביטחון שמנסים לשדר ההיפך. מליון קעקועים, למשל, זה גרוע בדיוק כמו מישהו שלא מסוגל להפסיק לדבר על עצמו, אלה שעושים הרבה יותר מדי כושר והולכים זקופים כאילו מישהו מצלם אותם כל הזמן, אלה שמתגנדרים יתר על המידה, וכן, גם אלה ששמים בנדנה במקום מסיכה. כל התנהגות שמצחינה ממאמץ יתר היא לא שחצנות, אלא ניסיון נואש לקבל אישורים חיצוניים. זה בדיוק הגבר שיעשה לך במיטה דברים שהוא ראה בסרטים - הוא לא באמת יודע מה נעים לך ומה לא, אבל הוא בחיים לא יודה שהלך לאיבוד.

מאותגרי הנשיקה
איכס. הזכרונות. יש את אלה שסובלים מ'ריירת הנשיקה', שלא יודעים את המידה הנכונה לכמות רוק בנשיקה. אני מקווה שאני לא צריכה לפרט למה זה רע בכל המובנים. יש גם את אלה שמנשקים בלי לשון, שכאילו, מה נשמע? בכלל, אם הוא נכשל במבחן הנשיקה, אין מה לעשות איתו במיטה. אל תגידי "הוא ילמד". מה את, מחלקה בבין תחומי? אם הנשיקה לא מעולה, הכל יהיה חרא - ואם הוא תוחב את הלשון ומשאיר אותה שם, ככה הוא גם יזיין. הנשיקה אפילו יותר גרועה מהסקס במקרה כזה, כי עם זיון חסר השראה אפשר איכשהו להתמודד, אבל עם צלופח שנפטר לך בפה - פחות.

עוד בוואלה

דניאל גרינברג חושבת שאייל גולן לא צריך לטפל בילדה שלהם, והיא לא אשמה

לכתבה המלאה
ג'ון האם במיטה. Giphy
חג חמישי שמח שיהיה לך, סקסי/Giphy

אלה שבקשר מקרי עם המציאות

הג'נטלמנים האירופאיים
נכון שג'נטלמן זה דבר טוב שכולנו רוצות בגבר שלנו? אז לא. אנחנו שקרניות. כל האירופאיות הזאת משעממת נורא, ואין מכבה יותר מנימוס יתר. זה יכול להתחיל כבר בשיחת ווטסאפ. למשל, הוא לא מסוגל להתבדח או להיות ציני בלי להיבהל מעצמו ולסיים כל רגע של הומור באימוג'י נקרע מצחוק, כדי שחלילה לא יהיה מצב שלא תביני אותו נכון. אם כבר מדברים, גם מריח מזוייף אם הוא מחמיא לך כל שנייה וחצי למרות שהוא בקושי מכיר אותך, או שהוא כזה שתמיד מביא איתו משהו כשהוא מגיע אלייך (כי ככה אמא שלו חינכה אותו). בגדול, ניסיון להיות מושלם מעיד על זהירות יתר וחששנות, וזה לא משהו שאת רוצה. בגננת של הילד שלך, בטח. אבל לא במיטה.

המביכים דיגיטלית
קשה לי להגדיר מה זה אומר בדיוק. מדובר באנשים סחים בטירוף שהתנהלויות מסוימות במרחב הדיגיטלי שנראות להם מחוכמות, הן למעשה מיושנות, טפשיות, או סתם תמוהות. מה אני יודעת, יכול להיות שנולדת ללא מנגנון ההישרדות שמונע ממך להיכנס למיטה עם גברים שכותבים סטטוסים של "בוקר טוב", או "חג חמישי שמח". אם זה המצב, אז הנה, אני אומרת לך. אל תיכנסי למיטה עם האנשים האלה. למה? ככה. הם פשוט לא באים טוב ולא מגיע להם סקס. והם גם משעממים במיטה משהו פחד. יש עוד דברים גרועים שקורים במרחב הדיגיטלי שמעידים על בעיה נפשית, כמו למשל אנשים שבמקום צליל חיוג יש להם מוזיקת המתנה כשמתקשרים אליהם. אם לא התקשרת אליו לנייח בעבודה והוא עובד בכיר מאד בתעשייה הצבאית, עם מזכירה אישית, אין לזה שום הצדקה. ובמיוחד - במיוחד אם הוא כותב באפליקציה תחת 'משפט לחיים': "אקונה מטטה".

אופניים. Giphy
דווקא הוא נראה סופר משקיען ומעריך. לכי על זה/Giphy

טיפוסים שאת לומדת להכיר עם הניסיון

המגזימים בטירוף
עוד דבר שנשים תמיד חושבות שהן רוצות זה גבר שמשקיע. קצת זה נחמד, אבל גם את רמת ההשקעה צריך לבחון, כי השקעת יתר מוגזמת בטירוף זה אחד הדברים שדווקא צריך להיזהר מהם. בתור התחלה, גבר מגזים הוא לפעמים גם גבר שנוטה לאובססיביות, גבר אובססיבי זה גבר קנאי, גבר קנאי זה גבר שלא ירצה שתסתובבי עם ידידים ולא תלבשי מחשופים, וזה ממשיך וממשיך עד שזה נגמר ממש רע. במקרים הפחות גרועים זה סתם מעיד על חוסר כנות ו/או טרחנות. גברים שמתכננים חופשות עתידיות עם בחורה שהם מכירים חודש, כאלה שאומרים לך "אני לעולם לא אעזוב אותך, אם ניפרד זה יהיה בגלל שאת רצית", אנשים שעוצרים לך למרות שאת לא רוצה לחצות את הכביש (ואז את מסמנת שאת סתם עומדת והוא מתעצבן שלא הערכת את המחווה), אלה שעוצרים לך את המעלית למרות שרק הרגע נכנסת ללובי ואת רחוקה ממנו חצי קילומטר ועכשיו את צריכה לרוץ, אלה שחברותיים מדי לחברות שלך, ואלה שיש להם יותר מדי תיאוריות מתפלספות על יחסים ועל סקס. בקיצור, אם את רוצה ליהנות מחיי מין נמרצים, הימנעי מבודהיסטים, ושלא יספרו לך סיפורים על טנטרה. בסוף את סתם שוכבת במיטה שש שעות, בזמן שכל מה שמעסיק אותו זה להצליח להתאפק, וכמה הוא מוצלח שהוא הצליח להתאפק. לך זה לא ייתן הרבה.

שונות
גברים כועסים ומרירים, מעבר לזה שהם חברה די גרועה, בדרך כלל יהיו בגישה שכולם חייבים להם משהו ולכן את צריכה לפצות אותם על העוולות שנגרמות להם מדי יום ביומו במשך שנים. בכל פעם שגבר כזה עושה טובה ונותן מעצמו במיטה, הוא מצפה לקבל מועמדות להדלקת משואה כתגמול על המאמץ. עזבי אותך. גם מצעירים מדי (מתחת לגיל 24) כדאי להתרחק (אלא אם כן את בגיל שלהם ואז גם את לא להיט). גם אם יש להם אחלה טאץ' ויום אחד, אחרי כמה בחורות, הם יהיו סקס טוב - אין חייל חובה בישראל ששווה את הסיכון, לא משנה כמה הוא שרירי ומקסים. תודי לו על השירות לארצנו ותנסי שוב כשהוא יהיה בקבע. אה, וגם אל תיכנסי למיטה עם כאלה שנוסעים לבד ברכב עם מסיכה. לא יודעת למה. פשוט אל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully