אנה ארונוב, השקת זוג מנצח VIP 2021. ניר פקין
ניר פקין

הרי התחתנת! כך איתי תורג'מן ואנה ארונוב סובלים אחד את השניה

לירון איתן

1.4.2021 / 10:00

האקסים איתי תורג'מן ואנה ארונוב מנחים ביחד את התוכנית "זוג מנצח". אירוני קצת, במיוחד מאחר והזוגיות שלהם לא שרדה את מהמורות הדרך. מצד שני, גם עבודה משותפת עלולה להיות מסובכת, אלא אם כן מפנימים כמה עקרונות שהצליחו לאקסים ותיקים יותר

חג האביב הגיע, פריחה והתחדשות באוויר ועונה חדשה של זוג מנצח עלתה לאוויר, תודו שלא יכולתם לחכות, טוב בסדר, אולי לא ממש חיכיתם כי יש לכם חיים אבל תודו שזוג המנחים הפוטוגנים מסקרן אתכם במיוחד, נכון? גם אותי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אנה ארונוב ואיתי תורג'מן הם שילוב נהדר, היא יפיפייה, הוא עמוק, היא זורקת הערות ציניות, הוא מחייך בחיוך שובב, הם מצחיקים, הם חמודים, מלאי כימיה, בדיוק כמו שזכרנו אותם כשהתאהבו על האי והפכו את ענת הראל למחזיקת הנר הלאומי, אבל אופסי, מסתבר שכל החשמל הזה לא ממש עבד בחיים האמיתיים. איתי ואנה נפרדו לפני אי אילו שנים ועכשיו, בחסות הקריירה ובהמלצת מנהל הבנק הם נפגשים על המסך וצריכים לשתף פעולה ולשים הכל מאחוריהם. אין ספק שמדובר בשני אנשי טלוויזיה מנוסים אבל איך לומר? אני אישית הייתי מעדיפה עוד ארוחת חג מאשר לצחקק מהבדיחות של האקס. החלטנו להציץ קצת מה קורה אצל אחרים ולבדוק איך זוגות אחרים ניצחו את המעבר מזוגיות לעבודה:

זמן

רמי וריטה, ללא ספק הזוג המלכותי של המוזיקה הישראלית. לאורך שנים הם היו האורים ותומים של ההופעות בישראל. הכתף החשופה, הטקסטים החודרים, אחח צמרמורת. עבר לי. גם אצלם אחרי 20 שנה העסק התחיל למצות את עצמו וביום בהיר אחד התבשרנו כולנו שהאהבה נגמרה, וגירושים שוב על הפרק. מאז הם לא התקרבו אחד לשניה, רמי בנה לעצמו משפחה חדשה והוציא להיטים חדשים לרדיו וריטה הפכה לגרושה הכי לוהטת באזור עם שיתופי פעולה מוזיקליים מסקרנים ואפילו ספר מקסים שהוציאה לאחרונה. נדמה היה שהשניים האלה כבר לא יעבדו יחד אבל כנראה שהקלישאה נכונה, והזמן הוא באמת הרופא הטוב ביותר.

וכך, ממש עכשיו, בפתיחה המחודשת של עולם התרבות, התבשרנו שהם יוצאים בסיבוב הופעות משותף עם כמה להיטים ישנים והרבה תובנות חדשות. האמת שזה מקסים לראות שהם מסוגלים לגעת שוב ביצירה ההיא, שבוודאי פותחת כמה פצעים. אבל כנראה שהאמנות יותר חזקה מהכל עבור שני המוזיקאים האלה. אז אם אתם אקסים שעובדים יחד למען מטרה חשובה יותר, זה אפשרי, כי בכל פעם שאחד מכם מגרד לשני את העצבים תוכלו לפתוח לוח שנה ולהיזכר שעבר מלא זמן מאז שהייתם הבעיה אחד של השני.

עוד בוואלה!

זעם על ה"מומחה לדייטים" שמזהיר גברים מאמהות חד הוריות וקורא לאלף נשים

לכתבה המלאה

בדיקת שלדים

ארז דריגס ונועה קולר. כן כן, אי אפשר לעשות כתבה על אקסים שלמדו לעבוד ביחד בלי להזכיר את נועה קולר וארז דריגס. גם אם יעירו אותי באמצע הלילה עם פנס לאישונים אני אדע לדקלם את הסיפור שלהם בלי היסוס - ההתאהבות בבית הספר למשחק, שנת הזוגיות שבה קולר הייתה בטוחה שהוא הרומיאו שלה ודריגס חשב ש.. ובכן, לא. הפרידה הכואבת והחד צדדית, והרצון של קולר להישאר איתו בקשר הוביל לשיתוף הפעולה היצירתי הפורה ביותר שידע מסך הטלוויזיה שלנו בשנים האחרונות. שימו לב איך הכל מתחבר בכתבה הזאת, את דמותו של דריגס גילם איתי תורג'מן! מדהים.

חזרות הייתה סדרה מעולה, באמת, כולם כבר אמרו את זה וכולם גם צודקים. את ההמשך של הסיפור הזה אתם גם כן מכירים היטב. דריגס נחשף במלוא מערומיו והודעותיו הדושיות, ואילו קולר נאלצה להתנצל ולהסביר ולהגיב, וכך במקום ליהנות מההצלחה הכל כך מוצדקת שלה היא מצאה את עצמה במרכזה של פרשייה מכוערת שאין לה קשר אליה ושום דרך לצאת ממנה טוב. אז מה המסקנה? כדי לעבוד עם הבנזוג שלך לשעבר את צריכה לעשות בדק בית ובדיקת שלדים כי למרות ההיכרות יש בטוח דברים שאת לא יודעת, אולי אפילו לעבור לו על ההודעות כדי לוודא שהוא לא מטריד נשים בפייסבוק כי זה ממש יכול לדפוק לך את העונה השנייה.

לבטא את הכאב

אם כבר חזרות, אז גם אגם רודברג משלימה את הקאסט של חזרות עם סיפור אקסים משלה. הסיפור של אגם רודברג וגל אמיתי דומה מאוד לסיפור של אנה ואיתי. כמוהם, גם הם היו זוג צעיר ומבטיח ובשני סיפורי האהבה האלה היו מגורים משותפים שהיו אמורים להוביל לחתונה ולהפי אנד מסורתי. אגם רודברג וגל אמיתי היו הזוג האולטימטיבי - יפים, תל אביביים ומוכשרים - הם עשו ביחד קמפיינים, פתחו ביחד סטודיו ללימודי משחק ואפילו תרמו את כל השלמות הזאת לטובת סיפור האהבה המרגש של "הוא הלך בשדות" בתאטרון בית ליסין. אבל אחרי חמש שנים והצעת נישואין אחת, שניהם הבינו שהם לא על השביל הנכון, ביטלו את החתונה ונפרדו.

אבל מה לעשות שהצגות בתאטרון קובעים שנה מראש? וכך, כמו בתרחיש הכי מעצבן שכל אחת מאיתנו יכולה לדמיין לעצמה, רודברג ואמיתי נאלצו לנסוע יחד ברחבי הארץ ולשחק זוג שמתאהב אחד בשני, כל ערב מחדש. נשמע נורא. אז איך הם הצליחו? שניהם התראיינו לא מעט בנושא הפרידה והעבודה המשותפת ותמיד מצאו לנכון להיות מאוד כנים לגבי הכאב והמורכבות שבפרידה ועבודה משותפת.

הפרד ומשול

צביקה פיק ומירית שם-אור הם כנראה הדוגמא הכי מוצלחת לגירושים מלאי טינה אך עם זאת מלאי השראה. שם-אור ופיק סיפרו לאורך השנים בראיונות שונים שעל אף שהם לא מחליפים מילה בינהם הם עשו את הבלתי יאומן ולמדו לעבוד אחד עם השני מרחוק. היא כותבת טקסט, מפקססת לו, הוא מלחין, והתרבות הישראלית מנצחת. מסקנה? אם במקרה האקס שלך הוא אדם בלתי נסבל ואם במקרה הקול של האקסית שלך עושה לך פריחה, תמיד אפשר לנצל את נפלאות הטכנולוגיה, כי אין דבר שאי אפשר לעשות בשימוש חכם של זום וגרין סקרין.

כבוד

14 שנה היו אורנה ומשה דץ הזוג הכי דביק בסביבה. מה הם לא עשו ביחד? אירוויזיון, קלטות ילדים, הופעות בכל פינה בארץ, שירי יומולדת על עוגה שלא ברור איפה היא נמצאת וכולנו מכירים את הכבשה ההיא שעונה לשם שושנה. הם הטילו ביחד ביצי זהב וגם הביאו לעולם שני ילדים חתיכים ומוכשרים, אבל ביום אחד הודיעו לאומה שנגמר. דץ המשיך עם הכבשה ודצה המשיכה לערוץ 24. מה קרה שם באמת? ההסברים דלים, הראיונות עמומים והפרטיות והכבוד ההדדי נשמרו. וזאת כנראה המסקנה החשובה ביותר שזוג שנפרד וצריך להמשיך לתקשר, בין אם בגלל הילדים ובין אם כדי לעבוד יחד, צריך לשנן. שמרו על הפרטיות אחד של השנייה, ובשום אופן אל תוציאו לתקשורת דברים שיפגעו בצד השני. פרידה זה גם ככה כואב, תנו אחד לשני כבוד, ומי יודע? אולי כמו דץ ודצה תצליחו לא רק לעבוד יחד, אלא אפילו לחזור להיות חברים טובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully